Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
16121/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bluzan promo. Koiran rapsuttelua Kärtsä ja Boitsu.

Never forget.

Olin viikon alusta itsekseni sitä mieltä, että B. ei laita Kyprokselta someen mitään itsestään ja K:sta sen takia, että se veisi liikaa huomiota varsinaiselta Joksujen Bluzan promolta.

Eilen:

"V..tut, kuinka väärässä ihminen voikaan olla?" 🤣

Mitenhän Janille on edes tullut mieleen, että ai niin, multahan löytyisi arkistoista yksi 7 kuukautta sitten kuvattu video, joka olis ihan täydellinen Bluzan ja kiertueen promoamiseen 😂

Vierailija
16122/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kys. + vastaus: Do you like Käärijä?

I'm not going to even answer that question.

- missä ja milloin B näin sanoikaan? 

Jotenkin 🥹🥹🥹 tääkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16123/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkää te tappelemaan, mä meen tekemään voisilmäpullia.

Kato meillä on samat sunnuntaipuuhat, just jätin taikinan nousemaan 

Vierailija
16124/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijältä on tullut fanituotteita ja osallistuminen kisakisaan. Ja vielä on jotain paljastettavaa. H ei ole mainostanut K lomaa vaan hääräillyt omiaan ja pitänyt hypeä yllä. 

Vierailija
16125/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsän juttu on myös nykyään erillinen Kärtsästä eli ei kaikki sen jutut liity Kärtsään. Ei KisaKisassakaan edes mainittu koko Käärijää. 

Vierailija
16126/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin 🥹🥹🥹 tääkin

Lontoon kokkaus-livessä Nacen ja Janin kans. Kysyttiin myös lempiväriä, joka oli Käärijän vihreä :D

Vierailija
16127/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä, voitte lähteä kahdestaan Kyprokselle etsimään niitä pussailukuvia."

Täällä on kyllä tosi kiva tunnelma, kiitos siitä erityisesti sinulle.

Kiitos itsellesi! On saanut nauraa sun jutuille ja samalla nauttia ljubavista Bojeren kautta. Mikäs sen parempaa.

Vierailija
16128/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härtsän juttu on myös nykyään erillinen Kärtsästä eli ei kaikki sen jutut liity Kärtsään. Ei KisaKisassakaan edes mainittu koko Käärijää. 

😂.

Ai kun Häärijä kantaa Käärijän kuvaa ja vihjailee menneisiin viisuihin niin se ei liity Käärijään. 

Vierailija
16129/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluza on kyllä kaunis. Ja tykkään nimenomaan tuosta levytetystä versiosta. Ihanan herkkä, haikea.. Mutta jotenkin itse tulkitsen myös onnelliseksi. En tiedä miksi 

Vierailija
16130/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin 🥹🥹🥹 tääkin

Lontoossa jossain niiden livessä? Olisko ollut? 

Vierailija
16131/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget.

Olin viikon alusta itsekseni sitä mieltä, että B. ei laita Kyprokselta someen mitään itsestään ja K:sta sen takia, että se veisi liikaa huomiota varsinaiselta Joksujen Bluzan promolta.

Eilen:

Mitenhän Janille on edes tullut mieleen, että ai niin, multahan löytyisi arkistoista yksi 7 kuukautta sitten kuvattu video, joka olis ihan täydellinen Bluzan ja kiertueen promoamiseen 😂

Koska ne kaikki tietää kenestä Bluza on kirjoitettu ja on onnellisia 💚💙 puolesta 🥰

Vierailija
16132/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin 🥹🥹🥹 tääkin

Lontoossa jossain niiden livessä? Olisko ollut? 

Oli! Ehkä se internet is bad -live?

Vierailija
16133/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂.

Ai kun Häärijä kantaa Käärijän kuvaa ja vihjailee menneisiin viisuihin niin se ei liity Käärijään. 

Ei välttämättä suoraan. Jos ystäväsi etsisi sinua humoristiila videopätkillä  somedda mainostaisiko hän sinun tekemisiäsi vai tuottaisiko sisältöä someen omalla tavallaan? H hahmoon tuollainen häärääminen vielä sopii 

Vierailija
16134/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nää murut venyttelee sängyssä ja naureskelee kun ovat solmussa toisissaan ja lakanoissa.

Ljubavit ja rakastan-kikattelut lentelee, kun muka rimpuilevat vaikka oikeasti pitävät vaan toisistaan tiukemmin kiinni.

💙💚💕💙💚💕💙💚💕💙💚💕

Vierailija
16135/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget.

Eilen:

Koska ne kaikki tietää kenestä Bluza on kirjoitettu ja on onnellisia 💚💙 puolesta 🥰

Vähän veikkaan samaa. Joku syyhän tuohon on.  Samoin kuin siihen, että mykkä tai lähes mykkä H lähtee avautumaan pitkähkösti hänen mittapuulla Kärtsän suhteesta Bojaniin. Tyyppi joka vasta jollain emojilla yleensä jos silläkään

Vierailija
16136/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lakkaamaan miettimästä Jeren laajentuneita pupilleja ja rakastunutta levollista katsetta. 🥹

Vierailija
16137/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä sellaisia keloja ollenkaan, koska itse toimin aikalailla päöinvastoin. Jos innostun jostakusta ihmisestä, kaikki tapahtuu heti, jos se on minun vallassani. Eli mikä tuossa on sitten voinut kestää?"

Tekee ihan hyvää joskus kiinnittää huomiota siihen, että kaikki ei toimi samalla tavalla kun sinä. Jos mä esimerkiksi innostun jostakusta, vaistomainen reaktio olisi melkein ottaa takapakkia. Tämä ei toki ollut Jerpan tapa reagoida, mutta halusin tuoda ilmi et me reagoidaan eri tavoilla eri asioihin. 8

Niin kyllä, kyllä mä sen ymmärrän, siksi kysyinkin, että miksi joku ei toimi sillä tavalla? Kun se on itselleni tosi vieras suhtautumistapa. 

Ihmiset on erilaisia. -eri

En mä sitä vastaan väitäkään, vaan kysyin miksi kaikki eivät mene tapaamaan toista heti? Tai ainakin nopeammin. Jos oletuksena on, että ei "uskaltanut" aikaisemmin olla näin kahdestaan Bojanin kanssa, tai tehdä tuollaista reissua "yksin"?

Vierailija
16138/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että saadaan loman päätteeksi joku ihana kuvakooste viikolta? Sellainen jossa puuhailevat kaikkea kivaa loma-aktiviteettia 🤗

itse kovasti toivoisin tällaista mutta vähän kutina ettei mitään tule

Vierailija
16139/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget.

Eilen:

Täytyy myöntää että vähän pysäytti, kun katsoi niitä Joksujen uusimman TikTokin tägejä. Ihan avoimesti siellä promotaan Bluzaa tägeillä #bluza #bojan ja #kaarija vieri vieressä. Jos ei muuta, niin ei tämä tulkinta kappaleesta ainakaan tunnu haittaavan heitä.

Vierailija
16140/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vastaamassa viestiin, joka näköjään on poistettu (miksi? turhaa poistelua), jossa mm siis epäiltiin lomaviikon tappavan kavereruuden, koska eivät ole aikaisemminkaan olleet kaksin. Mielestäni viesti oli jotenkin hupaisa. Ihan kuin kaksistaan oloa täytyisi jotenkin harjoitella pieninä annoksina 😄.

Nämä kaksi ovat kaivanneet kauan sitä omaa rauhaa ja yhdessäoloa, tämän K on sanonut jo aikaa sitten.Myös kielitaitoa moitittiin, mutta sanoisin, että kyllä se keskustelu huomattavasti hankalampaa on huonolla kielitaidolla puhelimen välityksellä kuin kasvokkain. Ja siitä huolimatta ovat sitkeästi jatkaneet yhteydenpitoa tällä tavoin, kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole ollut välimatkan takia.

K ja B ovat alusta asti kommunikoineet keskenään myös fyysisesti ilman sanoja, tämäkin fakta tiedetään, koska K niin on kertonut. Kun yhteys on kahden ihmisen välillä tarpeeksi vahva, niin sanoja ei yksinkertaisesti tarvita, toinen ymmär

Mua edelleenkin liikuttaa se, että kaikkien näiden kuukausien jälkeen tosiaan vihdoinkin saivat järjestettyä sitä relax -timea keskenään 🥹. Ja että sitä edelleen tarvitsivat ja halusivat. On tää kyllä vuosisadan bromance/romance tai ihan mitä tahansa ja sen kyllä vaistosi sieltä tämän saagan ensi hetkistä alkaen. 

Ketju on lukittu.