Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
16061/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten Suomen historiassa taas merkityksellinen päivä tänään. Siirrymmekö osaksi Balkania yhden kiertuepäivän ajaksi? 🤣

Oikeasti kuinka moni on laskenut rahojaan, tuijottanut jäljellä olevia lomapäiviä ja harmittellut Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?

Itse harkitsin jossain vaiheessa, mutta en taida enää pystyä lähtemään minnekään tämän vuoden puolella, kun menossa jo K:n Lontoon keikalle ja muitakin reissuja luvassa loppuvuodelle. Olisivat voineet julkaista nuo keikat vähän aiemmin. :( Ja sit tuo on just aika iso ongelma et kun Finnair ei lennä suoria lentoja ympäri vuoden ja tulee kalliiksi nuo välilaskulliset.

Ei ole pakko mennä välilaskulla. Sloveniaan ja Kroatiaan pääsee varsin hyvin myös junalla useis

Kallista ja matkanteko kestää.

Vierailija
16062/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska muuten että se oli nimenomaan Bojan joka tästä reissusta etukäteen heitti vinkin, vaikka on hiljakseen muuten pysynytkin. 😄 Sen see you soonin takia mulla oli koko ajan tunne että pakko tapahtua Kärpyn loman aikana jotain, koska se ei vain voi viitata sillä talveen monen kuukauden päähän. Faneille sanoessa voi, mutta ei Kärpylle.

Ainahan se on ollut Bojan 💖 Mut joo, sille riitti se Mohiton tarjoilu ja yöelämäpätkät ainakin toistaiseksi. Vähän harmi kyl! Mutta ihanaa, että vähän lörpäytti, niin mä ainakin uskoin heti siitä K:n Holiday with Bojan -stoorista, että Bojan tulee sinne / on siellä jo 💖💖

Aika Käärijäkeskeisiähän noi on ollu. B tarjoilee juomat herralle ja pistää fanipaidan päälle ja laulaa ja kuvaa..no Käärijä on v

Siis K:n ekat matkastoorithan oli pelkkää Boitsua: Boitsu edestä, Boitsu takaa, Boitsu istuu, Boitsu makaa. Ja juo ja laulaa!! Haloo nyt taas. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16063/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen mitä tapahtuu kun asiat ei mene shippitoiveiden mukaan. Turha väittää että osa ei pety ja pahasti. Joidenkin kohdalla se on pelottavaa.

Jotkut ihmiset pettyvät aina kaikkeen. Vaikka Jere ja Bojan menisivät naimisiin, he löytäisivät silti pettymyksen aiheita tästäkin. Se ei ole kenenkään muun vika, eikä tämä palsta pyöri heidän ehdoillaan.

Itse asiassa suurin asia, johon itellä tulee pettymyksiä, on tän ketjun keskustelukulttuuri. Ei se, mitä B&K tekee tai on tekemättä, vaan se, että täällä syytetään niin herkästi trolliks, jos kertoo että itellä on hetkellisesti huono olla. Mitä se haittaa, jos kertoo omista tunteistaan? Jaetaanhan täällä positiivisetkin jutut.

Ja tiedän, tää ei oo terapiapalsta, enkä syytä tästä nyt sua tai ketään muutakaan yksittäistä kirjottajaa, mutta heitänpähän tän ajatuksen ilmoille.

Vierailija
16064/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika helvetin raskasta jos olisivat siellä kahdestaan kun kielitaitokin on mitä on. En siis usko pelkkään kahdestaan oloon. Viikko tappaisi kaveruuden koska he ei edes koskaan ennen ole viettäneet aikaa kahdestaan.

Ja taas on nämä kuluneet argumentit vedetty esiin kun ottaa niin koville😂😂😂 Koettakaa jo kestää että siellä ne kahdestaan on eikä kielitaitokaan ole ongelma.

Bojanhan taisi jo viime vuonna olla aika fluent Kärpän finglishin kanssa, kun fanillekin osasi tulkita mitä se tarkoitti 😂

Tätä mä meinasin jo joskus aiemmin johonkin väliin sanoa, mutta unohdin. Että ihan turhaan huolissaan jotkut on siitä ettei nää ymmärtäis toisiaan Kärden kielitaidon takia (joka ei edes oikeasti ole ihan niin kamala enää

Ripset pitkinä kuuntelee ja katselee ja hymyilee, kun Kärppä höpöttää <3

Vierailija
16065/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kusettaa niin maan perusteellisesti.

Huomenta vaan sullekin Aito.

Mitä jos suuntaisit toivotuksesi tuon kirjoittaneelle?

Aito

Vierailija
16066/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten Suomen historiassa taas merkityksellinen päivä tänään. Siirrymmekö osaksi Balkania yhden kiertuepäivän ajaksi? 🤣

Oikeasti kuinka moni on laskenut rahojaan, tuijottanut jäljellä olevia lomapäiviä ja harmittellut Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?

Itse harkitsin jossain vaiheessa, mutta en taida enää pystyä lähtemään minnekään tämän vuoden puolella, kun menossa jo K:n Lontoon keikalle ja muitakin reissuja luvassa loppuvuodelle. Olisivat voineet julkaista nuo keikat vähän aiemmin. :( Ja sit tuo on just aika iso ongelma et kun Finnair ei lennä suoria lentoja ympäri vuoden ja tulee kalliiksi nuo välilaskulliset.

Välilaskulliset aika usein halvempia?

Joo on usein halvempia, mut nyt on kyllä aika kalliita ollut mitä oon kattonut marras/joulukuulle. Plus matkanteossa kestää, koska vaihtoajat. Ehkä ootan vaan kiltisti sitä, että Joksut seuraavan kerran Suomeen saapuvat.

Vierailija
16067/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kallista ja matkanteko kestää."

Katsoitko edes tuota sivua? Jotkut noista junayhteyksistä maksavat noin 20 euroa ja osa on yllättävän nopeita. Bonuksena saa upeat maisemat ja jännemmän matkakokemuksen.

Vierailija
16068/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J

Ja 

Ehkä tämä matka oli se independent finnish project? 😄 Milloin Bojan siitä kertoikaan?

Heinäkuun loppupuolella oli haastattelussa sanonut tuon independent finnish project. Ehkä silloin oli matka-ajatus jo heitetty ilmoille?

Realistisesti en usko, että tuolla IFP on mitään tekemistä tän matkan kanssa. Ei B puhuisi sellaisesta haastattelussa, jossa kysytään keikkailusta ja fanikunnasta. Samoin uskon, että tän matkan suunnittelu on ollut pitkä pr

Pystyyks tollasta (no okei, oletettua) pakettimatkaa siirtämään? Kyllä tää näyttäis ajoitetun just K:n lomaa ja kiertuetta ajatellen. Ehkäpä Bojan sit ajoitteli Bluzan tähän 🔥 Kyllä ne on tästä tienneet jo kauemmin, mutta sitä minäkään en näe, että tämä olisi se independent finnish project millään lailla.

Toi huonetyyppi on niin rajallisesti saatavana, että vois kuvitella, että varaus on pitänyt tehdä ajoissa.

Pystyis, mutta uskon myös että matka ja sen ajankohta on ollut pitkään tiedossa. Ei se olis oikein muulloin voinut edes olla kun K:n Espanjan loma krew:n kanssa keikan jälkeen oli varmaan suunniteltu myös jo heti kun keikka sinne buukattiin ja ne Serbian häätkin oli ollut tiedossa vuoden ja muuttokin keväästä asti. Uskon, että tää ajankohta ei edes lopulta ollut B:lle paras mahdollinen, koska ainakin vielä viikko ennen loman alkua Joksut sanoi, että albumin teko on vielä kesken, joten voi olla että se jatkuu pari viikkoa loman jälkeenkin. Mutta selvästi oli tärkeää päästä yhteiselle lomalle. Enkä ihmettele, koska K:lla on takana taas tosi kiireinen keikkakesä ja B:llä levynteko vienyt keikkojen ohessa koko kesän ja siihen päälle terveysongelmat.

Vierailija
16069/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika helvetin raskasta jos olisivat siellä kahdestaan kun kielitaitokin on mitä on. En siis usko pelkkään kahdestaan oloon. Viikko tappaisi kaveruuden koska he ei edes koskaan ennen ole viettäneet aikaa kahdestaan.

Ja taas on nämä kuluneet argumentit vedetty esiin kun ottaa niin koville😂😂😂 Koettakaa jo kestää että siellä ne kahdestaan on eikä kielitaitokaan ole ongelma.

Bojanhan taisi jo viime vuonna olla aika fluent Kärpän finglishin kanssa, kun fanillekin osasi tulkita mitä se tarkoitti 😂

Tätä mä meinasin jo joskus aiemmin johonkin väliin sanoa, mutta unohdin. Että ihan turhaan huolissaan jotkut on siitä ettei nää ymmärtäis toisiaan Kärden kielitaidon taki

Ripset pitkinä kuuntelee ja katselee ja hymyilee, kun Kärppä höpöttää <3

Tuli jotenkin tää postaus mieleen.

https://www.tumblr.com/frikatilhi/762840836926046208/they-say-jere-woul…

Vierailija
16070/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen mitä tapahtuu kun asiat ei mene shippitoiveiden mukaan. Turha väittää että osa ei pety ja pahasti. Joidenkin kohdalla se on pelottavaa.

Jotkut ihmiset pettyvät aina kaikkeen. Vaikka Jere ja Bojan menisivät naimisiin, he löytäisivät silti pettymyksen aiheita tästäkin. Se ei ole kenenkään muun vika, eikä tämä palsta pyöri heidän ehdoillaan.

Itse asiassa suurin asia, johon itellä tulee pettymyksiä, on tän ketjun keskustelukulttuuri. Ei se, mitä B&K tekee tai on tekemättä, vaan se, että täällä syytetään niin herkästi trolliks, jos kertoo että itellä on hetkellisesti huono olla. Mitä se haittaa, jos kertoo omista tunteistaan? Jaetaanhan täällä positiivisetkin jutut.

Ja tiedän, tää ei oo terapiapalsta, enkä syytä tästä nyt sua tai ketään muutakaan yksittäistä k

Niin samaa mieltä. Kiusaamiseen ei myöskään puututa. Vain trollit kiinnostaa (puuttumismielessä).

Vierailija
16071/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Joksut julkaisivat ihanan koiravideon. Näin siihen päädyttiin:

Kris: Hei, voitko Bojči nyt laittaa heti jonkun promovideon, PROMOvideon, sieltä kun jengi kyselee, miksei sua näy. 

B: En mä voi nyt.

Kris: Ei ku just nyt!

B: Ei mul oo vaatteita

Kris: No, laita sit joku vanha kiva video, jota me voidaan käyttää promossa.

B: Mulla on vaan videoita Jerčistä.

Kris: Voi helvetti sun kanssas. Kai sulla joku video on? Tai onko Jeren puhelimessa joku video susta?

B: On tietenkin, mut

Kris: Älä nyt sano, ettei sulla oo niissäkään vaatteita?

B: No on tietenkin. Joissakin. Me katotaan joku. Mut tässä kestää kyllä vähän ku

Kris: Joo, ei tartte kertoa tarkemmin, kiitos.

**

B: Saitsä sen videon?

Kris: Sain, ihan kiva, mutta ei me nyt Jereä voida käyttää meidän promovideossa.

B: Voidaan, Jere lupas. Eikä ees tarvii maksaa mitään. Riittää ku pääsen sen kaa lomareissulle aina silloin, kun me halutaan. Moikka!

Vierailija
16072/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska

Sama mulla. Vielä sen colder months -videon jälkeen ajattelin, että tapaamiseen menis paljon kauemmin, mutta B:n soon-kommentin jälkeen olin varma, että tapahtuu jo K:n loman aikana. On huomattu ennenkin, että B ei oo koskaan pystynyt pitämään heidän yhteisiä suunnitelmiaan salassa, vaan ne on aina selvinnyt etukäteen. Ja nytkin tiedetään, että colder months ja Slovenian matka on vielä tulossa.

Tää on niin herttaista, että noi ei osaa olla hiljaa toisistaan. Jos vähän vaan kysytään, niin K:lta lähtee Bojanpotpuri käyntiin, ja B ei osaa ikinä pitää pokkaa tai olla hiljaa niiden suunnitelmista, vaan aina on lipsahtanut jotain etukäteen. Ja joskus B:ltä lipsahtaa niitä sydämeen käyviä toteamuksia, kuten I miss you brother tai Jerč. On ne kyllä.

Ja kun se on tota julkisesti, niin mitenhän paljon Jerč-juttuja JO:n muut jäsenet saa kuulla ensi viikolla kun B palaa kotiin. Tai miten paljon K:n kiertuebussissa tullaan kuulemaan B:stä.

Vierailija
16073/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris: Hei, voitko Bojči nyt laittaa heti jonkun promovideon, PROMOvideon, sieltä kun jengi kyselee, miksei sua näy. 

Kris: Voi helvetti sun kanssas. Kai sulla joku video on? Tai onko Jeren puhelimessa joku video susta?

B: No on tietenkin. Joissakin. Me katotaan joku. Mut tässä kestää kyllä vähän ku

**

Kris: Sain, ihan kiva, mutta ei me nyt Jereä voida käyttää meidän promovideossa.

B: Voidaan, Jere lupas. Eikä ees tarvii maksaa mitään. Riittää ku pääse

Huippu! 🔥💥🔥💥🔥 

Vierailija
16074/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä henkinen kynnys? Tää henkilö on ollut esiintymässä Euroviisuissa, sadoille miljoonille ihmisille."

Käärijä oli. Sloveniaan olisi tarkoitus saada Jere.

Absurdi ajatus, että isot tähdet eivät koskaan ujostu, nolostele, pelkää tai jännitä mitään vain siksi, että pystyvät hoitamaan työnsä. Olihan Bojankin viisuissa, ja paniikkikohtaukset alkoivat vaivata niiden jälkeen.

Vierailija
16075/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että jotkut ovat ihmetelleet, että ei mene mihinkään ilman hoviaan, ei ole todiste siitä, ettei hän aikaisemmin pystynyt tekemään niin. Mä olen koko ajan ajatellut, että K menee tasan just sinne, mihin haluaa ja millä kokoonpanolla haluaa. On jännä, ettei ole halunnut mennä Sloveniaan. Toki se on super, super, super ihanaa, että tapasi Bojanin vihdoinkin kahdestaan (miettikäää!!!!), mutta ei se tarkoita sitä, että hänen tekemistapansa olisivat välttämättä muuttuneet, vaan hän olisi ihan koko ajan ollut kykeneväinen menemään Sloveniaan ja myös yksin.

Ellei sitten hänen parisuhteessaan ole tapahtunut jotain, mikä on vapauttanut hänet menemään ilman laahusankkuriaan tuonnekin. Mutta silloinkin, jos syy ei-menemiselle olisi ollut oma parisuhde, hän olisi osannut mennä Sloveniaankin yksinkin.  

Mä toivon, että saadaan vielä K Sloveniaan talvella t

Mikä henkinen kynnys? Tää henkilö on ollut esiintymässä Euroviisuissa, sadoille miljoonille ihmisille.

Ei se siellä yksin esiintynyt. En jaksa vääntää tästä enempää, kaikki varmaan ymmärtää mikä oli pointti.

Vierailija
16076/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä henkinen kynnys? Tää henkilö on ollut esiintymässä Euroviisuissa, sadoille miljoonille ihmisille."

Käärijä oli. Sloveniaan olisi tarkoitus saada Jere.

Absurdi ajatus, että isot tähdet eivät koskaan ujostu, nolostele, pelkää tai jännitä mitään vain siksi, että pystyvät hoitamaan työnsä. Olihan Bojankin viisuissa, ja paniikkikohtaukset alkoivat vaivata niiden jälkeen.

Kyllä siellä viisuissa ihan Jere oli esittämässä tätä Käärijää. Lisäksi ei ole mitään todisteita siitä, että Jere ei osaisi, uskaltaisi tai voisi matkustaa yksin, kun haluaa. Ihan hassua keksiä sellaista hänestä. 

Vierailija
16077/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että jotkut ovat ihmetelleet, että ei mene mihinkään ilman hoviaan, ei ole todiste siitä, ettei hän aikaisemmin pystynyt tekemään niin. Mä olen koko ajan ajatellut, että K menee tasan just sinne, mihin haluaa ja millä kokoonpanolla haluaa. On jännä, ettei ole halunnut mennä Sloveniaan. Toki se on super, super, super ihanaa, että tapasi Bojanin vihdoinkin kahdestaan (miettikäää!!!!), mutta ei se tarkoita sitä, että hänen tekemistapansa olisivat välttämättä muuttuneet, vaan hän olisi ihan koko ajan ollut kykeneväinen menemään Sloveniaan ja myös yksin.

Ellei sitten hänen parisuhteessaan ole tapahtunut jotain, mikä on vapauttanut hänet menemään ilman laahusankkuriaan tuonnekin. Mutta silloinkin, jos syy ei-menemiselle olisi ollut oma parisuhde, hän olisi osannut mennä Sloveniaankin yksinkin.  

Ei se siellä yksin esiintynyt. En jaksa vääntää tästä enempää, kaikki varmaan ymmärtää mikä oli pointti.

Häneen se kaikki paine kuitenkin kohdistui. Eikä ne muut siinä esittäneet hänen puolestaan.  

Vierailija
16078/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**

B: Voidaan, Jere lupas. Eikä ees tarvii maksaa mitään. Riittää ku pääse

Tää oli aamun paras!

Vierailija
16079/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska

Sama mulla. Vielä sen colder months -videon jälkeen ajattelin, että tapaamiseen menis paljon kauemmin, mutta B:n soon-kommentin jälkeen olin varma, että tapahtuu jo K:n loman aikana. On huomattu ennenkin, että B ei oo koskaan pystynyt pitämään heidän yhteisiä suunnitelmiaan salassa, vaan ne on aina selvinnyt etukäteen. Ja nytkin tiedetään, että colder months ja Slovenian matka on vielä tulossa.

Tää on niin herttaista, että noi ei osaa olla hiljaa toisistaan. Jos vähän vaan kysytään, niin K:lta lähtee Bojanpotpuri käyntiin, ja B ei osaa ikinä pitää pokkaa tai olla hiljaa niiden suunnitelmista, vaan aina on lipsahtanut jotain etukäteen. Ja joskus B:ltä lipsahtaa niitä sydämeen käyviä toteamuksia, kuten I miss you brother tai Jerč. On ne

JA näytetään videoita ja kuvia:

"Jan kato nyt, kato nyt Jerciä...se niin söpönä hyppäs altaaseen...Kris kato kun Jerci nousee altaasta...Nace kato kun käytiin syömässä Jercin kanssa...Jure...Jure...mihin sä meet...anna mä näytän tän pätkän Jercistä...Jure!"

"Jesse! Jesse tuu...mä näytän söpön kuvan Bojkesta...tuu kattoo nyt...Mikke kato kato...mihin sää nyt meet...Jukka! Mulla on yksi ihana video!"

Vierailija
16080/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkään muruset "nukkuvat" Kyrpoksella tänä aamuna 😍

Ketju on lukittu.