Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
16141/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bluzan promo. Koiran rapsuttelua Kärtsä ja Boitsu.

Never forget.

Olin viikon alusta itsekseni sitä mieltä, että B. ei laita Kyprokselta someen mitään itsestään ja K:sta sen takia, että se veisi liikaa huomiota varsinaiselta Joksujen Bluzan promolta.

Eilen:

"V..tut, kuinka väärässä ihminen voikaan olla?" 🤣

Mitenhän Janille on edes tullut mieleen, että ai niin, multahan löytyisi arkistoista yksi 7 kuukautta sitten kuvattu video, joka olis ihan täydellinen Bluzan ja kiertueen promoamiseen 😂

Koska ne kaikki tietää kenestä Bluza on kirjoitettu ja on onnellisia 💚💙 puolesta 🥰

Täytyy myöntää että vähän pysäytti, kun

Tai sitten ne tägit on siinä Joksujen tiktokissa vaan sen takia että puppy-videolla on Bojan ja Käärijä

Vierailija
16142/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget.

Olin viikon alusta itsekseni sitä mieltä, että B. ei laita Kyprokselta someen mitään itsestään ja K:sta sen takia, että se veisi liikaa huomiota varsinaiselta Joksujen Bluzan promolta.

Eilen:

Mitenhän Janille on edes tullut mieleen, että ai niin, multahan löytyisi arkistoista yksi 7 kuukautta sitten kuvattu video, joka olis ihan täydellinen Bluzan ja kiertueen promoamiseen 😂

Koska ne kaikki tietää kenestä Bluza on kirjoitettu ja on onnellisia 💚💙 puolesta 🥰

Vähän veikkaan samaa. Joku syyhän tuohon on.

Siis onko Härtsä avautunut jossakin K:n ja B:n suhteesta? Jos on, on kyllä mennyt ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16143/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget.

Eilen:

Siis onko Härtsä avautunut jossakin K:n ja B:n suhteesta? Jos on, on kyllä mennyt ohi.

A hole year.

Vierailija
16144/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä sellaisia keloja ollenkaan, koska itse toimin aikalailla päöinvastoin. Jos innostun jostakusta ihmisestä, kaikki tapahtuu heti, jos se on minun vallassani. Eli mikä tuossa on sitten voinut kestää?"

Tekee ihan hyvää joskus kiinnittää huomiota siihen, että kaikki ei toimi samalla tavalla kun sinä. Jos mä esimerkiksi innostun jostakusta, vaistomainen reaktio olisi melkein ottaa takapakkia. Tämä ei toki ollut Jerpan tapa reagoida, mutta halusin tuoda ilmi et me reagoidaan eri tavoilla eri asioihin. 8

Niin kyllä, kyllä mä sen ymmärrän, siksi kysyinkin, että miksi joku ei toimi sillä tavalla? Kun se on itselleni tosi vieras suhtautumistapa. 

Ihmiset on erilaisia. -eri

En mä sitä vastaan väitäkään, vaan kys

Miksi ei mennyt? Kahden kiireisen ihmisen aikataulujen sovittaminen yhteen ei varmaankaan ole se kaikkein helpoin tehtävä. Kummallakin on ollut kaikenlaista pientä puuhaa, Bojanilla vielä terveysongelmiakin. Ei se ole helppo yhtälö ratkaistavaksi.

Vierailija
16145/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget.

Eilen:

Siis onko Härtsä avautunut jossakin K:n ja B:n suhteesta? Jos on, on kyllä mennyt ohi

Hole year, TikTokissa.

Vierailija
16146/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget.

Eilen:

https://www.tumblr.com/stealthywing/762612452890411008/as-you-say-h%C3%…

Vierailija
16147/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna enää lainata mutta Häärijä on kommentoinut viimeisimmän tiktokinsa kommenteissa kysymykseen siitä miten päästi Käärijän Bojanin kanssa lomalle näin:

Their bromance is unique, they need some time together after [hole] year

Vierailija
16148/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16149/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsä vastasi tik tokissaan jonkun kommenttiin, että their bromance is unique and they need some time together after a hole year 

Vierailija
16150/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reagoidaan eri tavoilla eri asioihin. 8

Niin kyllä, kyllä mä sen ymmärrän, siksi kysyinkin, että miksi joku ei toimi sillä tavalla? Kun se on itselleni tosi vieras suhtautumistapa. 

En mä sitä vastaan väitäkään, vaan kysyin miksi kaikki eivät mene tapaamaan toista heti? Tai ainakin nopeammin. Jos oletuksena on, että ei "uskaltanut" aikaisemmin olla näin kahdestaan Bojanin kanssa, tai tehdä tuollaista reissua "yksin"?

K olis varmasti käynyt jo Sloveniassa, jos JO ei olis Suomessa niin suosittu, että ovat käyneet täällä jo kolme kertaa. Ja silloin K on aina järjestänyt itselleen vapaata, että voivat viettää aikaa yhdessä. Pidempään yhteiseen lomaan ei oo ollut aikaa ennen kuin nyt. K:lla on ollut viimeiset 1,5 vuotta lähes koko ajan useampi keikka joka viikko. Ainoa pidempi vapaa oli alkuvuodesta ja silloin taas JO oli Lontoossa tekemässä musiikkia.

Vierailija
16151/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä sellaisia keloja ollenkaan, koska itse toimin aikalailla päöinvastoin. Jos innostun jostakusta ihmisestä, kaikki tapahtuu heti, jos se on minun vallassani. Eli mikä tuossa on sitten voinut kestää?"

Tekee ihan hyvää joskus kiinnittää huomiota siihen, että kaikki ei toimi samalla tavalla kun sinä. Jos mä esimerkiksi innostun jostakusta, vaistomainen reaktio olisi melkein ottaa takapakkia. Tämä ei toki ollut Jerpan tapa reagoida, mutta halusin tuoda ilmi et me reagoidaan eri tavoilla eri asioihin. 8

En mä sitä vastaan väitäkään, vaan kys

No esimerkiksi omat tunteet voi joskus vaan pelottaa 🙂

Vierailija
16152/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty lakkaamaan miettimästä Jeren laajentuneita pupilleja ja rakastunutta levollista katsetta. 🥹

Kun se kuva yön tauon jälkeen lävähti silmilleni, niin se ilme loi mulle fiiliksen, että tuossa on ihminen, joka on niin kiintynyt siihen ihmiseen, jota katsoo, kuin olla ja voi. 

Vierailija
16153/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on oman kaveripiirini kanssa vaikeuksia sovittaa kalentereihin yhteisiä tapaamisia puolen vuoden sisään, voi vain kuvitella miten vaikeaa on löytää sopiva aika kahden kiireisen, eri maissa asuvan muusikon elämässä 😅

Vierailija
16154/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika outo twisti, että suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja löytäisivät toisensa noin ja siitä ihan suhde muodostuisi. Olisi kyllä ihan viisujen kuningaspari. 🤭

Vierailija
16155/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että saadaan loman päätteeksi joku ihana kuvakooste viikolta? Sellainen jossa puuhailevat kaikkea kivaa loma-aktiviteettia 🤗

itse kovasti toivoisin tällaista mutta vähän kutina ettei mitään tule

Juu en usko myöskään. Kasuaalimpaahan olisi kuitenkin ollut julkaista stooreja yksi sieltä toinen täältä, jos ei halua (Bojan) hirveästi mainostaa yhteistä lomaa. 

Vierailija
16156/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei mennyt? Kahden kiireisen ihmisen aikataulujen sovittaminen yhteen ei varmaankaan ole se kaikkein helpoin tehtävä. Kummallakin on ollut kaikenlaista pientä puuhaa, Bojanilla vielä terveysongelmiakin. Ei se ole helppo yhtälö ratkaistavaksi.

Okei, eli syy ei ollut Jeren arkuus matkustaa yksin tai olla kaksin Bojanin kanssa. Samaa mieltä. 

Vierailija
16157/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpynhän piti käydä siellä Lontoossakin, mutta ei ehtinyt. Siitä huolimatta olisi ollut sinne menossa, vaikka Joksut (lue: Bojan) olivat tulossa tänne jo 1,5kk päästä.

Vierailija
16158/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty lakkaamaan miettimästä Jeren laajentuneita pupilleja ja rakastunutta levollista katsetta. 🥹

Oli kyllä harvinaisen levollisen ja tyytyväisen näköinen. 

Vierailija
16159/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se aika outo twisti, että suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja löytäisivät toisensa noin ja siitä ihan suhde muodostuisi. Olisi kyllä ihan viisujen kuningaspari. 🤭

Vähän ohis mutta musta on hassua että nämä viisujen kuvitteelliset romanssit kuten Efentix, Bojere ja Nemo+Silvester saa paljon enemmän pöhinää aikaiseksi fanipiireissä kuin ihan oikean parisuhteen viime viisuista löytäneet Tsekin Aiko ja Megaran Kat. He ovat tosi söpöjä yhdessä ja julkaiset paljon yheteiskuvia mutta en ole missään oikein törmännyt heidän fanitukseen. Onko se sitten niin että kun pari on totta niin se ei ole niin kiinnostavaa ja mielikuvitusta kutkuttavaa 🤔

Vierailija
16160/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se kuva yön tauon jälkeen lävähti silmilleni, niin se ilme loi mulle fiiliksen, että tuossa on ihminen, joka on niin kiintynyt siihen ihmiseen, jota katsoo, kuin olla ja voi. 

Samaa mietin ja mietin edelleen. 

Ketju on lukittu.