Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
16081/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do you like Käärijä?

I'm not going to even answer that question.

Vierailija
16082/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä henkinen kynnys? Tää henkilö on ollut esiintymässä Euroviisuissa, sadoille miljoonille ihmisille."

Käärijä oli. Sloveniaan olisi tarkoitus saada Jere.

Absurdi ajatus, että isot tähdet eivät koskaan ujostu, nolostele, pelkää tai jännitä mitään vain siksi, että pystyvät hoitamaan työnsä. Olihan Bojankin viisuissa, ja paniikkikohtaukset alkoivat vaivata niiden jälkeen.

Kyllä siellä viisuissa ihan Jere oli esittämässä tätä Käärijää. Lisäksi ei ole mitään todisteita siitä, että Jere ei osaisi, uskaltaisi tai voisi matkustaa yksin, kun haluaa. Ihan hassua keksiä sellaista hänestä. 

Itse asiassa tämä asia ei ole mitenkään keksittyä, vaan Jere on itse sanonut, että haluaisi joskus tehdä jonkin matkan ihan yksistään. No, eihän tätäkään matkaa yksin vietetty, mutta matkan sinne lomakohteeseen teki kuitenkin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16083/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan pitkään muruset "nukkuvat" Kyrpoksella tänä aamuna 😍

Ei ne malta irti toisistaan päästää 💕

https://www.tumblr.com/tulinentuherrus/762902608725819392?source=share

Vierailija
16084/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Do you like Käärijä?

I'm not going to even answer that question.

Boitsun ajatukset tässä kohtaa: "what are you, stupid?" sekä "hitto Bojan nyt pidät suus kiinni, muuten ei puhutakaan mistään muusta seuraavaan puoleen tuntiin"

Vierailija
16085/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K kusettaa niin maan perusteellisesti.

Joisit vähemmän? Kahvilla on taipumusta vilkastuttaa rakon toimintaa.

Vierailija
16086/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä sellaisia keloja ollenkaan, koska itse toimin aikalailla päöinvastoin. Jos innostun jostakusta ihmisestä, kaikki tapahtuu heti, jos se on minun vallassani. Eli mikä tuossa on sitten voinut kestää?"

Tekee ihan hyvää joskus kiinnittää huomiota siihen, että kaikki ei toimi samalla tavalla kun sinä. Jos mä esimerkiksi innostun jostakusta, vaistomainen reaktio olisi melkein ottaa takapakkia. Tämä ei toki ollut Jerpan tapa reagoida, mutta halusin tuoda ilmi et me reagoidaan eri tavoilla eri asioihin. 8

Vierailija
16087/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemminkin sanonut jotain tämän tapaista, mutta uskon tosissani, että kun K:n kielitaito on mitä on. Ei ainakaan kovin laajaa sanavarasto tai sulavaa, niin näillä kahdella on ollut alusta alkaen suuuri fyysinen vetovoima yhteisen huumoritajun lisäksi. Sen näkee pre partyista lähtien kuvatuista klipeistä. Enkä tarkoita, että loppuun saakka olisi fyysisesti menty. Vaan ovat olleet olemukseltaan selkeästi toisistaan niin ihania, että hädin tuskin ovat pystyneet pitämään näppejään irti toisesta. B huomasi tämän jo ehkä CCC musavideosta.

Sehän tässä erityistä onkin, että kaikki alkoi lähes ilman sanoja. Heti tiedettiin ennen kuin oli edes käyty mitään keskusteluja, että tässä on jotain meidän välillä. B tietenkin tiesi K:n jo etukäteen, mutta uskon että K:lla ei ollut B:n tavatessaan mitään tietoa Slovenian edustajasta tai biisistä. Mutta seuraavan päivän haastatteluissa sitten heti jo mainitsi Slovenian yhtenä omista suosikeista. Ja nyt tilanne on se, että puhelimessa puhutaan paljon ja käydään yhteisellä lomamatkalla.

Vierailija
16088/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että jotkut ovat ihmetelleet, että ei mene mihinkään ilman hoviaan, ei ole todiste siitä, ettei hän aikaisemmin pystynyt tekemään niin. Mä olen koko ajan ajatellut, että K menee tasan just sinne, mihin haluaa ja millä kokoonpanolla haluaa. On jännä, ettei ole halunnut mennä Sloveniaan. Toki se on super, super, super ihanaa, että tapasi Bojanin vihdoinkin kahdestaan (miettikäää!!!!), mutta ei se tarkoita sitä, että hänen tekemistapansa olisivat välttämättä muuttuneet, vaan hän olisi ihan koko ajan ollut kykeneväinen menemään Sloveniaan ja myös yksin.

Ellei sitten hänen parisuhteessaan ole tapahtunut jotain, mikä on vapauttanut hänet menemään ilman laahusankkuriaan tuo

Se vaan, että jos ajattelette, ettei heillä ole fyysistä eikä seksuaalista suhdetta, niin miksi heillä olisi niin hirveä kiire (platonisen? romanttisen? tason) ikävästä huolimatta nähdä taas? Vaikutti siltä, että jonkun mielestä Jere ei vain ole aikaisemmin uskaltanut matkustaa yksin tai tavata Bojania yksin ja nyt kun se pää on avattu voisivat nähdä koko ajan tai useammin. Se olisi tosi kivaa, jos näin olisi, mutta miksi Jerellä on mennyt siihen sitten aikaa? En ymmärrä sellaisia keloja ollenkaan, koska itse toimin aikalailla päöinvastoin. Jos innostun jostakusta ihmisestä, kaikki tapahtuu heti, jos se on minun vallassani. Eli mikä tuossa on sitten voinut kestää?

En kyllä sanonut, että uskoisin heidän tapaavan yhtään sen useammin kuin nytkään. Totesin vaan Jeren voivan matkusta jatkossa yksinkin mihin en jaksanut uskoa ennen tätä matkaa.

Vierailija
16089/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä Jerellä kuulkaa edelleen se avovaimo on. Siellä ne tyhjensi muuttokuormaa reilu viikko sitten tai jotain.

Vierailija
16090/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuosta Balkanin kiertueesta. Kuinka laajan uskotte sen olevan? Olisiko mahdollista, että se jatkuisi ensi vuoden puolelle?  Vai milloin voisi realistisesti odottaa jotain Eurotouria? Helmi- vai maaliskuussa?  Nimittäin joudun oikeasti kikkailemaan lomapäivien kanssa ja lätkimään ehdotuksia jo nyt pitkälle ensi kevättä. 

Vierailija
16091/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemminkin sanonut jotain tämän tapaista, mutta uskon tosissani, että kun K:n kielitaito on mitä on. Ei ainakaan kovin laajaa sanavarasto tai sulavaa, niin näillä kahdella on ollut alusta alkaen suuuri fyysinen vetovoima yhteisen huumoritajun lisäksi. Sen näkee pre partyista lähtien kuvatuista klipeistä. Enkä tarkoita, että loppuun saakka olisi fyysisesti menty. Vaan ovat olleet olemukseltaan selkeästi toisistaan niin ihania, että hädin tuskin ovat pystyneet pitämään näppejään irti toisesta. B huomasi tämän jo ehkä CCC musavideosta.

Sehän tässä erityistä onkin, että kaikki alkoi lähes ilman sanoja. Heti tiedettiin ennen kuin oli edes käyty mitään keskusteluja, että tässä on jotain meidän välillä. B tietenkin tiesi K:n jo etukäteen, mutta uskon että K:lla ei ollut B:n tavatessaan mitään tietoa Slovenian edustajasta tai biisistä. Mutta seuraavan päivän haasta

Oon tässä pyöritelly semmosta ajatusta, että voisko tästä sanojen tarpeettomuudesta kertoa tää Bluzan kohta:

Just turn around

Glance towards me

Silence alone will

Pass kilometers between us

In a single heartbeat

Vierailija
16092/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä erityistä onkin, että kaikki alkoi lähes ilman sanoja. Heti tiedettiin ennen kuin oli edes käyty mitään keskusteluja, että tässä on jotain meidän välillä. B tietenkin tiesi K:n jo etukäteen, mutta uskon että K:lla ei ollut B:n tavatessaan mitään tietoa Slovenian edustajasta tai biisistä. Mutta seuraavan päivän haastatteluissa sitten heti jo mainitsi Slovenian yhtenä omista suosikeista. Ja nyt tilanne on se, että puhelimessa puhutaan paljon ja käydään yhteisellä lomamatkalla.

Mä en varmaan koskaan tule pääsemään yli siitä, miten nuo kaksi tapasi ja loi heti syvän yhteyden, ihan ilman kieltä. Ja kuinka ujo ja epävarmakin K oli alussa, vähän ujosti sanoi että on "ehkä" ystävystynyt Slovenian edustajien kanssa, muttei tiedä, mitä he hänestä ajattelee. Ja samaan aikaan muualla B rallattelee taukoamatta CCC:ta ja puhuu kaikkialla, kuinka se on hänen suosikkinsa.

Vierailija
16093/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten Suomen historiassa taas merkityksellinen päivä tänään. Siirrymmekö osaksi Balkania yhden kiertuepäivän ajaksi? 🤣

Oikeasti kuinka moni on laskenut rahojaan, tuijottanut jäljellä olevia lomapäiviä ja harmittellut Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?

Itse harkitsin jossain vaiheessa, mutta en taida enää pystyä lähtemään minnekään tämän vuoden puolella, kun menossa jo K:n Lontoon keikalle ja muitakin reissuja luvassa loppuvuodelle. Olisivat voineet julkaista nuo keikat vähän aiemmin. :( Ja sit tuo on just aika iso ongelma et kun Finnair ei lennä suoria lentoja ympäri vuoden ja tulee kalliiksi nuo välilaskulliset.

Air Balticilla on tosi halpoja lentoja Ljubljanaan myös marraskuussa, paljon halvempia kuin Finnairin suorat lennot on ollut. Harmi kun keikat julkaistaan näin myöhään, mutta selvästi syy on ollut se, ettei albumin julkaisupäivä oo ollut aiemmin tiedossa. Toivottavasti keikat myy silti hyvin, vaikka aika moni muukin on valitellut, ettei pysty enää lähtemään kun julkaisu tulee näin myöhään. 

Vierailija
16094/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä sellaisia keloja ollenkaan, koska itse toimin aikalailla päöinvastoin. Jos innostun jostakusta ihmisestä, kaikki tapahtuu heti, jos se on minun vallassani. Eli mikä tuossa on sitten voinut kestää?"

Olet kuin mun isä, vertaa kaikkia ihmisiä itseensä ja ihmettelee kun joku ei tee niin kuin hän=ainoa oikea tapa.

Vierailija
16095/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten Suomen historiassa taas merkityksellinen päivä tänään. Siirrymmekö osaksi Balkania yhden kiertuepäivän ajaksi? 🤣

Oikeasti kuinka moni on laskenut rahojaan, tuijottanut jäljellä olevia lomapäiviä ja harmittellut Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?

Itse harkitsin jossain vaiheessa, mutta en taida enää pystyä lähtemään minnekään tämän vuoden puolella, kun menossa jo K:n Lontoon keikalle ja muitakin reissuja luvassa loppuvuodelle. Olisivat voineet julkaista nuo keikat vähän aiemmin. :( Ja sit tuo on just aika iso ongelma et kun Finnair ei lennä suoria lentoja ympäri vuoden ja tulee kalliiksi nuo välilaskulliset.

Air Balticilla on tosi halpoja lentoja Ljubljanaan myös marraskuussa, paljon halvempia kuin Finnair

No kyllähän siellä Balkanilla itsessään on faneja myös, jotka on Joksuja odottaneet kauan. Eiköhän ne liput myy myös ilman ei Balkanilaisiakin ja kun ne keikkapaikatkin on ilmeisesti suht pieniä

Vierailija
16096/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä tuosta Balkanin kiertueesta. Kuinka laajan uskotte sen olevan? Olisiko mahdollista, että se jatkuisi ensi vuoden puolelle?  Vai milloin voisi realistisesti odottaa jotain Eurotouria? Helmi- vai maaliskuussa?  Nimittäin joudun oikeasti kikkailemaan lomapäivien kanssa ja lätkimään ehdotuksia jo nyt pitkälle ensi kevättä. 

Tuskin on laaja, muutama keikka Sloveniassa ja muutama muualla Balkanilla. Mutta tänäänhän se oletettavasti selviää.

Vierailija
16097/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluzan promo. Koiran rapsuttelua Kärtsä ja Boitsu.

Never forget.

Vierailija
16098/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ihana ajatus, että K ja B on viettäneet viikon ihan kahdestaan, ilman mitään häiriötekijöitä ja saaneet vaan keskittyä toisiinsa ja suhteensa syventämiseen. Sitähän he ovat tässä vuoden ajan kaivanneet, relax timea yhdessä. 💚

Vierailija
16099/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä Jerellä kuulkaa edelleen se avovaimo on. Siellä ne tyhjensi muuttokuormaa reilu viikko sitten tai jotain.

On taatusti tuolla matkallakin mukana, ja erittäin hyvä niin, sillä kellään ei pitäisi olla syytä olla mitään muuta kuin iloinen siitä, että on löytänyt elämäänsä myös rakkautta. Fanien mieliksi voi hassutella ja täyttää heidän toiveitaan ja fantasioitaan oletetusta parisuhteesta jonkun muun kanssa, mutta ei se aitoa parisuhdetta voita. Olisihan sekin kummallista, että antaisi fanien määrätä asiasta.

Vierailija
16100/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kuvassa tosiaan varmasti he olleet. Otin vaan puheeksi kun joku pohti jodelin juorua ja pohti miksei ole kuvia. Näin kuvan tiistai yönä. Nyt on jo sunnuntai ja alkuperäinen kuva poistui samantien. Ei kauaa ollut. 

Harmittaa kun edes mainitsin kun jouduin vain kiusatuksi. Luulin että epävarmasta voi puhua kun jodelistakin voi 

Ketju on lukittu.