Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
16041/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska muuten että se oli nimenomaan Bojan joka tästä reissusta etukäteen heitti vinkin, vaikka on hiljakseen muuten pysynytkin. 😄 Sen see you soonin takia mulla oli koko ajan tunne että pakko tapahtua Kärpyn loman aikana jotain, koska se ei vain voi viitata sillä talveen monen kuukauden päähän. Faneille sanoessa voi, mutta ei Kärpylle.

Sama mulla. Vielä sen colder months -videon jälkeen ajattelin, että tapaamiseen menis paljon kauemmin, mutta B:n soon-kommentin jälkeen olin varma, että tapahtuu jo K:n loman aikana. On huomattu ennenkin, että B ei oo koskaan pystynyt pitämään heidän yhteisiä suunnitelmiaan salassa, vaan ne on aina selvinnyt etukäteen. Ja nytkin tiedetään, että colder months ja Slovenian matka on vielä tulossa.

Tai sitten tää oli pla

Kärtsä on vuosi sitten sanonut menevänsä Sloveniaan ja Bojan sanoi vain pari kuukautta sitten hänen olevan sinne menossa. Kyproksen jälkeen ei ole enää mitään estettä miksi Kärtsä ei voisi sinne matkustaa, jopa ihan yksin. Ja ennen tätä lomaa en uskonut hänen menevän yksin ikinä minnekään Bojania tapaamaan, mutta väärässä olin.

Millälailla ennen Kyprosta oli jokin matkustamiseste?  

Vierailija
16042/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemminkin sanonut jotain tämän tapaista, mutta uskon tosissani, että kun K:n kielitaito on mitä on. Ei ainakaan kovin laajaa sanavarasto tai sulavaa, niin näillä kahdella on ollut alusta alkaen suuuri fyysinen vetovoima yhteisen huumoritajun lisäksi. Sen näkee pre partyista lähtien kuvatuista klipeistä. Enkä tarkoita, että loppuun saakka olisi fyysisesti menty. Vaan ovat olleet olemukseltaan selkeästi toisistaan niin ihania, että hädin tuskin ovat pystyneet pitämään näppejään irti toisesta. B huomasi tämän jo ehkä CCC musavideosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16043/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten Suomen historiassa taas merkityksellinen päivä tänään. Siirrymmekö osaksi Balkania yhden kiertuepäivän ajaksi? 🤣

Oikeasti kuinka moni on laskenut rahojaan, tuijottanut jäljellä olevia lomapäiviä ja harmittellut Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?

Itseä harmittaa se, että Balkanilla asuvana olisin lokakuussa päässyt aika hyvin sekä Kroatiaan että Sloveniaan, mutta marraskuussa se ei enää onnistu mitenkään järkevästi. :/ Ja Serbiaan taas yhteydet ovat tosi paljon huonommat kuin viime vuonna. Mutta hätä keinot keksii jne.

Vierailija
16044/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 yötä ja 6 päivää! Kyllä on ollut mahtava viikko ja vielä on lomaa vähän jäljellä 😊

Ja tämä oli meille ihana yllätyslahja! En minä ainakaan osannut tällaista odottaa, ihan tavallinen arkiviikko oli tulossa ja sitten pamahti tämmöinen. Se on ollut yhtä juhlaa koko viikko, vaikka on ollut hiljaistakin välillä niin niissä kohokohdissa on riittänyt fiilistelyä. Kiitos Jere ja Bojan, tämän voimin jaksaa taas palata arkeen!

Jeih, ja universumi ajoitti mulle tapahtumarikkaattoman lomaviikon just tähän, niin alkoipas tapahtumaan! 😅

Vierailija
16045/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemminkin sanonut jotain tämän tapaista, mutta uskon tosissani, että kun K:n kielitaito on mitä on. Ei ainakaan kovin laajaa sanavarasto tai sulavaa, niin näillä kahdella on ollut alusta alkaen suuuri fyysinen vetovoima yhteisen huumoritajun lisäksi. Sen näkee pre partyista lähtien kuvatuista klipeistä. Enkä tarkoita, että loppuun saakka olisi fyysisesti menty. Vaan ovat olleet olemukseltaan selkeästi toisistaan niin ihania, että hädin tuskin ovat pystyneet pitämään näppejään irti toisesta. B huomasi tämän jo ehkä CCC musavideosta.

No kaikkiahan K lääppii

Vierailija
16046/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikkiahan K lääppii

Ketä se lääppiii CCC musavideolla?

Vierailija
16047/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikkiahan K lääppii

Ketä se lääppiii CCC musavideolla?

No onhan noita muitakin tilanteita.

Vierailija
16048/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut tuon Bojanin rapsutus -tiktokin luvattoman monta kertaa. Tuollanen muutaman sekunnin katsekontakti ja kummankaan naama ei pysy edes sen verran peruslukemilla. :D

Vierailija
16049/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska muuten että se oli nimenomaan Bojan joka tästä reissusta etukäteen heitti vinkin, vaikka on hiljakseen muuten pysynytkin. 😄 Sen see you soonin takia mulla oli koko ajan tunne että pakko tapahtua Kärpyn loman aikana jotain, koska se ei vain voi viitata sillä talveen monen kuukauden päähän. Faneille sanoessa voi, mutta ei Kärpylle.

Sama mulla. Vielä sen colder months -videon jälkeen ajattelin, että tapaamiseen menis paljon kauemmin, mutta B:n soon-kommentin jälkeen olin varma, että tapahtuu jo K:n loman aikana. On huomattu ennenkin, että B ei oo koskaan pystynyt pitämään heidän yhteisiä suunnitelmiaan salassa, vaan ne on aina selvinnyt etukäteen. Ja nytkin tiedetään, että colder months ja Slovenian matka on vielä tuloss

Millälailla ennen Kyprosta oli jokin matkustamiseste?  

En osaa sanoa oliko mitään estettä, mutta onhan sitä ihmetelty koko ajan miksi ei mene minnekään ilman hoviaan. No nyt meni, joten ei mitään syytä etteikö menisi jatkossakin.

Vierailija
16050/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten Suomen historiassa taas merkityksellinen päivä tänään. Siirrymmekö osaksi Balkania yhden kiertuepäivän ajaksi? 🤣

Oikeasti kuinka moni on laskenut rahojaan, tuijottanut jäljellä olevia lomapäiviä ja harmittellut Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?

Itse harkitsin jossain vaiheessa, mutta en taida enää pystyä lähtemään minnekään tämän vuoden puolella, kun menossa jo K:n Lontoon keikalle ja muitakin reissuja luvassa loppuvuodelle. Olisivat voineet julkaista nuo keikat vähän aiemmin. :( Ja sit tuo on just aika iso ongelma et kun Finnair ei lennä suoria lentoja ympäri vuoden ja tulee kalliiksi nuo välilaskulliset.

Vierailija
16051/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikkiahan K lääppii

Monta nylkytystä on nähty

Vierailija
16052/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kusettaa niin maan perusteellisesti.

Vierailija
16053/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harkitsin jossain vaiheessa, mutta en taida enää pystyä lähtemään minnekään tämän vuoden puolella, kun menossa jo K:n Lontoon keikalle ja muitakin reissuja luvassa loppuvuodelle. Olisivat voineet julkaista nuo keikat vähän aiemmin. :( Ja sit tuo on just aika iso ongelma et kun Finnair ei lennä suoria lentoja ympäri vuoden ja tulee kalliiksi nuo välilaskulliset.

Joksuilla ei välttämättä ole ollut mahdollista julkaista keikkoja aiemmin. Syy voi olla mikä tahansa. Mutta hyvä, että tänään (ainakin nyt toivottavasti muistavat) julkaisevat ne. Ja kun levy tulee 15.11. Niin todennäköisesti keikat alkaa sen jälkeen eli lippujen ostokannalta tässähän on kuitenkin noin pari kuukautta aikaa niitä myydä

Vierailija
16054/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku missä asiassa?

Vierailija
16055/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies. Tietää miten naruista vedellään.

Vierailija
16056/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta vaan sullekin Aito.

Vierailija
16057/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välilaskulliset aika usein halvempia?

Vierailija
16058/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksuilla ei välttämättä ole ollut mahdollista julkaista keikkoja aiemmin. Syy

Tai no lisään vielä, että riippuu tietysti tulevatko liput nyt heti myyntiin samalla 😁

Vierailija
16059/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko mennä välilaskulla. Sloveniaan ja Kroatiaan pääsee varsin hyvin myös junalla useista lähimaiden pääkaupungeista, joihin on Suomesta suoria lentoja, vaikka tietysti ei voitakaan helppoudessa suoraa lentoa. https://www.seat61.com/international-trains/trains-from-Ljubljana.htm

Vierailija
16060/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastaamassa viestiin, joka näköjään on poistettu (miksi? turhaa poistelua), jossa mm siis epäiltiin lomaviikon tappavan kavereruuden, koska eivät ole aikaisemminkaan olleet kaksin. Mielestäni viesti oli jotenkin hupaisa. Ihan kuin kaksistaan oloa täytyisi jotenkin harjoitella pieninä annoksina 😄.

Nämä kaksi ovat kaivanneet kauan sitä omaa rauhaa ja yhdessäoloa, tämän K on sanonut jo aikaa sitten.Myös kielitaitoa moitittiin, mutta sanoisin, että kyllä se keskustelu huomattavasti hankalampaa on huonolla kielitaidolla puhelimen välityksellä kuin kasvokkain. Ja siitä huolimatta ovat sitkeästi jatkaneet yhteydenpitoa tällä tavoin, kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole ollut välimatkan takia.

K ja B ovat alusta asti kommunikoineet keskenään myös fyysisesti ilman sanoja, tämäkin fakta tiedetään, koska K niin on kertonut. Kun yhteys on kahden ihmisen välillä tarpeeksi vahva, niin sanoja ei yksinkertaisesti tarvita, toinen ymmärtää asian jo pelkästä katseesta ja kosketuksesta. Ja tosiaan sitä kaksin oloa ei tarvitse harjoitella silloin, kun siitä toisesta tykkää ihan hulluna, päinvastoin sitä nimenomaan kaipaa ja tarvitsee, muut ihmiset on häiriötekijöitä.

Ketju on lukittu.