Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Joko porukat on käyny ostamassa Käärijältä seksiä. Oliko hyvä?
I wish.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeren viikon kestänyt intensiivikielikurssi by B ennen eurotourin alkua 💚💙💚💙💚💙
Ja B:n suomen intensiivikurssi independent finnish projectia varten.
Ehkä tämä matka oli se independent finnish project? 😄 Milloin Bojan siitä kertoikaan?
Heinäkuun loppupuolella oli haastattelussa sanonut tuon independent finnish project. Ehkä silloin oli matka-ajatus jo heitetty ilmoille?
Realistisesti en usko, että tuolla IFP on mitään tekemistä tän matkan kanssa. Ei B puhuisi sellaisesta haastattelussa, jossa kysytään keikkailusta ja fanikunnasta. Samoin uskon, että tän matkan suunnittelu on ollut pitkä prosessi ja ehkä jouduttu siirtämäänkin vähän, k
Pystyyks tollasta (no okei, oletettua) pakettimatkaa siirtämään? Kyllä tää näyttäis ajoitetun just K:n lomaa ja kiertuetta ajatellen. Ehkäpä Bojan sit ajoitteli Bluzan tähän 🔥 Kyllä ne on tästä tienneet jo kauemmin, mutta sitä minäkään en näe, että tämä olisi se independent finnish project millään lailla.
Toi huonetyyppi on niin rajallisesti saatavana, että vois kuvitella, että varaus on pitänyt tehdä ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska muuten että se oli nimenomaan Bojan joka tästä reissusta etukäteen heitti vinkin, vaikka on hiljakseen muuten pysynytkin. 😄 Sen see you soonin takia mulla oli koko ajan tunne että pakko tapahtua Kärpyn loman aikana jotain, koska se ei vain voi viitata sillä talveen monen kuukauden päähän. Faneille sanoessa voi, mutta ei Kärpylle.
Ainahan se on ollut Bojan 💖 Mut joo, sille riitti se Mohiton tarjoilu ja yöelämäpätkät ainakin toistaiseksi. Vähän harmi kyl! Mutta ihanaa, että vähän lörpäytti, niin mä ainakin uskoin heti siitä K:n Holiday with Bojan -stoorista, että Bojan tulee sinne / on siellä jo 💖💖
Aika Käärijäkeskeisiähän noi on ollu. B tarjoilee juomat herralle ja pistää fanipaidan päälle ja laulaa ja kuvaa..no Käärijä on vaan keskipisteenä.
Semmoisia ne sokeriiskät on
Siitä ne maksaa että palvelu pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska muuten että se oli nimenomaan Bojan joka tästä reissusta etukäteen heitti vinkin, vaikka on hiljakseen muuten pysynytkin. 😄 Sen see you soonin takia mulla oli koko ajan tunne että pakko tapahtua Kärpyn loman aikana jotain, koska se ei vain voi viitata sillä talveen monen kuukauden päähän. Faneille sanoessa voi, mutta ei Kärpylle.
Ainahan se on ollut Bojan 💖 Mut joo, sille riitti se Mohiton tarjoilu ja yöelämäpätkät ainakin toistaiseksi. Vähän harmi kyl! Mutta ihanaa, että vähän lörpäytti, niin mä ainakin uskoin heti siitä K:n Holiday with Bojan -stoorista, että Bojan tulee sinne / on siellä jo 💖💖
Aika Käärijäkeskeisiähän noi on ollu. B tarjoilee juomat herralle ja pistää fanipaidan päälle ja laulaa ja kuvaa..no Käärijä on vaan keskipisteenä.
Öööh, mistähän mahtais johtua? Sillä edelleenkin on oma insta, johon se vois tuuttaa itsestään nii paljon materiaalia kuin haluaa, mut eipä oo vaikuttanut haluavan. Eikä halua nähtävästi enää Jerpankaan instassa näkyä. Suotakoon se hänelle, vaikka sä taas petytkin.
Kävinpäs taas kuuntelemassa tän hauska lomahaastiksen taas 😂
https://www.tumblr.com/tarjeievak/762878812860088320/exclusive-bojere-v…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika Käärijäkeskeisiähän noi on ollu. B tarjoilee juomat herralle ja pistää fanipaidan päälle ja laulaa ja kuvaa..no Käärijä on v
Ai siis mitä ?
Materiaalihan on nimenomaan ollut reissusta enemmän B-keskeistä, kun Kärtsä sitä kuvaa. 💚
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Vielä sen colder months -videon jälkeen ajattelin, että tapaamiseen menis paljon kauemmin, mutta B:n soon-kommentin jälkeen olin varma, että tapahtuu jo K:n loman aikana. On huomattu ennenkin, että B ei oo koskaan pystynyt pitämään heidän yhteisiä suunnitelmiaan salassa, vaan ne on aina selvinnyt etukäteen. Ja nytkin tiedetään, että colder months ja Slovenian matka on vielä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika Käärijäkeskeisiähän noi on ollu. B tarjoilee juomat herralle ja pistää fanipaidan päälle ja laulaa ja kuvaa..no Käärijä on v
Öööh, mistähän mahtais johtua? Sillä edelleenkin on oma insta, johon se vois tuuttaa itsestään nii paljon materiaalia kuin haluaa, mut eipä oo vaikuttanut haluavan. Eikä halua nähtävästi enää Jerpankaan instassa näkyä. Suotakoon se hänelle, vaikka sä taas petytkin.
Miks sä vastaat tolle trollille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Vielä sen colder months -videon jälkeen ajattelin, että tapaamiseen menis paljon kauemmin, mutta B:n soon-kommentin jälkeen olin varma, että tapahtuu jo K:n loman aikana. On huomattu ennenkin, että B ei oo koskaan pystynyt pitämään heidän yhteisiä suunnitelmiaan salassa, vaan ne on aina selvinnyt etukäteen. Ja nytkin tiedetään, että colder months ja Slovenian matka on vielä tulossa.
Tai sitten tää oli plans for the colder months ja Slovenia-juttu vain vitsailua.
Vierailija kirjoitti:
Kävinpäs taas kuuntelemassa tän hauska lomahaastiksen taas 😂
https://www.tumblr.com/tarjeievak/762878812860088320/exclusive-bojere-v…
Toi on ihan paras. Ton nauhan kun laittais joku Bojere-kuva taustalla Instaan ja tägäis K:n, niin tiedä vaikka julkaisi sen noissa lomahöyryissä itsekin. Eiköhän noiden huumori kestäis ton hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Materiaalihan on nimenomaan ollut reissusta enemmän B-keskeistä, kun Kärtsä sitä kuvaa. 💚
Niin kuva jossa tarjoillaan Käärijälle juomia, kuva jossa on Käärijäpaita päällä, kuva jossa katsellaan Käärijän kuvaa, kuva jossa ihmetellään Häärijän näköistä miestä joka on Käärijän hommia.....kuva jossa mainostetaan Käärijän biisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin herttaista, että noi ei osaa olla hiljaa toisistaan. Jos vähän vaan kysytään, niin K:lta lähtee Bojanpotpuri käyntiin, ja B ei osaa ikinä pitää pokkaa tai olla hiljaa niiden suunnitelmista, vaan aina on lipsahtanut jotain etukäteen. Ja joskus B:ltä lipsahtaa niitä sydämeen käyviä toteamuksia, kuten I miss you brother tai Jerč. On ne kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika helvetin raskasta jos olisivat siellä kahdestaan kun kielitaitokin on mitä on. En siis usko pelkkään kahdestaan oloon. Viikko tappaisi kaveruuden koska he ei edes koskaan ennen ole viettäneet aikaa kahdestaan.
Ja taas on nämä kuluneet argumentit vedetty esiin kun ottaa niin koville😂😂😂 Koettakaa jo kestää että siellä ne kahdestaan on eikä kielitaitokaan ole ongelma.
Bojanhan taisi jo viime vuonna olla aika fluent Kärpän finglishin kanssa, kun fanillekin osasi tulkita mitä se tarkoitti 😂
Tätä mä meinasin jo joskus aiemmin johonkin väliin sanoa, mutta unohdin. Että ihan turhaan huolissaan jotkut on siitä ettei nää ymmärtäis toisiaan Kärden kielitaidon takia (joka ei edes oikeasti ole ihan niin kamala enää, kunhan pääsee vauhtiin), kun Bojan tuntuu ymmärtävän Känglishiä paremmin kuin meistä kukaan 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tää oli plans for the colder months ja Slovenia-juttu vain vits
Kärtsä on vuosi sitten sanonut menevänsä Sloveniaan ja Bojan sanoi vain pari kuukautta sitten hänen olevan sinne menossa. Kyproksen jälkeen ei ole enää mitään estettä miksi Kärtsä ei voisi sinne matkustaa, jopa ihan yksin. Ja ennen tätä lomaa en uskonut hänen menevän yksin ikinä minnekään Bojania tapaamaan, mutta väärässä olin.
Se on muuten Suomen historiassa taas merkityksellinen päivä tänään. Siirrymmekö osaksi Balkania yhden kiertuepäivän ajaksi? 🤣
Oikeasti kuinka moni on laskenut rahojaan, tuijottanut jäljellä olevia lomapäiviä ja harmittellut Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten Suomen historiassa taas merkityksellinen päivä tänään. Siirrymmekö osaksi Balkania yhden kiertuepäivän ajaksi? 🤣
Oikeasti kuinka moni on laskenut rahojaan, tuijottanut jäljellä olevia lomapäiviä ja harmittellut Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?
Onko tänäänkin joku Kelan tukien maksupäivä
https://www.tumblr.com/tulinentuherrus/762902608725819392?source=share
Todella söpöä Bojere taidetta lomasta 😍
Vierailija kirjoitti:
6 yötä ja 6 päivää! Kyllä on ollut mahtava viikko ja vielä on lomaa vähän jäljellä 😊
Ja tämä oli meille ihana yllätyslahja! En minä ainakaan osannut tällaista odottaa, ihan tavallinen arkiviikko oli tulossa ja sitten pamahti tämmöinen. Se on ollut yhtä juhlaa koko viikko, vaikka on ollut hiljaistakin välillä niin niissä kohokohdissa on riittänyt fiilistelyä. Kiitos Jere ja Bojan, tämän voimin jaksaa taas palata arkeen!
Boitsu on myynyt tän koko loman tällä ajatuksella muille Joksuille. Juu, independent Finnish project, lähdetään Jeren kanssa vähän sitä Kyprokselle suunnittelemaan. Ihan varmasti työstetään sitä yhteisbiisiä, juu juu.