Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Lomaileekohan ne Kyproksella vielä viikonlopun? Maanantaista maanantaihin taitaa olla ainakin nettisivujen mukaan varaukset
K varmasti, B:llä omat lennot joten saattaa joutua palaamaan työsyistä vaikka tänään. Ehkä ja toivon mukaan on kuitenkin maanantaihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä poistatetaan kommentteja? Seksi = rahaa, joten kyllä siinä rahasta puhutaan ja kaikesta mitä sen eteen ollaan valmiita tekemään. Halusitte tai ette, niin miesrakkauden esittäminen on vastaus fanien toiveesen ja yksi myyntituote muiden joukossa.
Minunkin kommentti poistettiin, kun sanoin älkää pettykö, jos ei tule taksipusua?
Ja edelleen: Ei petytä, tämä on hauskanpitoa ja ilottelua isolla porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä poistatetaan kommentteja? Seksi = rahaa, joten kyllä siinä rahasta puhutaan ja kaikesta mitä sen eteen ollaan valmiita tekemään. Halusitte tai ette, niin miesrakkauden esittäminen on vastaus fanien toiveesen ja yksi myyntituote muiden joukossa.
Minunkin kommentti poistettiin, kun sanoin älkää pettykö, jos ei tule taksipusua?
Huomasin, koska olin juuri vastaamassa sulle, että älä sitten pety, jos täällä ei petytä mihinkään.
Toi juttu oli vaan toteamus, en odota tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että viimeisenä päivänä Kyprokselta tulee joku kuva tai video joka räjäyttää koko fandomin :D
Kärppy tietää, että täällä odotellaan kontsaa, mutta selvästi halutaan vain relax timea ilman mitään someja, joten ehkä sitten lopuksi laitetaan joku kiva postaus
(Ja ei siis yhtään haittaa vaikkei tulisi enään mitään, tämä vain oli pientä spekulointia)
Jäähyväispusu taksin takapenkillä. 🥰💚 No luultavasti ei, mutta eiköhän K jotain laita viimeistään sitten, kun ovat lähdössä kotimatkalle.
Apuuua, ton mä haluaisin nähdä! 😭😭🥹😅 Näen jo sieluni silmin, miten se on sellainen ahnas, pitkään jatkuva, toista haluava "one", "yksi pieni pusu vain", toden totta joo 😎
Ku
Boitsu vie ja Kärppy vikisee onnellisena <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomaileekohan ne Kyproksella vielä viikonlopun? Maanantaista maanantaihin taitaa olla ainakin nettisivujen mukaan varaukset
K varmasti, B:llä omat lennot joten saattaa joutua palaamaan työsyistä vaikka tänään. Ehkä ja toivon mukaan on kuitenkin maanantaihin asti.
Anna sen Boitsun nyt olla Kyproksella vielä pari päivää, jooko? Palataan sit kun alkaa tulla Mr. Lonelya tai muuta joka osoittaa, että B lähtenyt kotia kohti.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on enemmän suomi-fani Kris tai B
Kris. Koska Bojanhan on pääasiassa Jerppafani. Ja fanittaa Suomea siksi, koska Jerppa on täältä kotoisin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Milloin J:n viimeisin stoori oli, torstaina?
Eilen Sex=Moneyn promo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän häiritsee tuo kappaleen nimi kun se kyllä liitetään naiseen.
No se on kuulijan moka se. Itse biisissä ei edes puhuta bluzasta, siis puserosta.
Niin, siinähän sanotaan että In the rhythm of your blues. B on tainnut sanoa, että tämä kuitenkin biittaa blues musiikkiin eikä paitaan. Mutta tuo blues sanahan ainakin englanninkielessä viittaa myös suruun ja alakuloon ja mä oon miettinyt, että jos Bluza kertoo Liverpoolin vikasta yöstä, niin tuo lause saattaa viitata myös Jerpan mielentilaan sillä hetkellä, kun oli juuri hävinnyt finaalin.
Mä vähän takerruin nyt tähän omaan ajatukseeni. Olen siis keväästä asti ajatellut, että tämä kohtaa saattaisi viitata Liverpoolin finaaliyöhön. Yritin nyt tarkistella ja ainakin googlen käännösten mukaan näytti, että tuollainen kolminkertainen sanaleikki toimisi myös serbian kielellä. Eli tuossa viitattaisiin myös siihen surulliseen fiilikseen tuon tapahtuman hetkellä. Itse uskon nyt entistä enemmän, että kertoo siitä yöstä.
J oli murheissaan eikkä varmaan siinä hetkessä ollut senkään vertaa mitään suodattimia hänella kuin yleensä, vaan kertoi itsestään ja fiiliksistään kaikenlaista. B halusi tukea ja lohduttaa, mutta kävikin niin, että samalla myös rakastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa kyllä että B ja K hävisi kuin pieru saharaan sen yhden illan jälkeen.
Eikö se niin mennyt, että parisuhteet pidetään yksityisenä. :P
Juurikin näin. Muistakaa tämä. Siksi kuvaavat ja esittelevät vihjailevia videoita toisistaan, eivät todellisista suhteistaan.
Jaa-a... nyt mennyt monta päivää ilman mitään videoita. Mitäs tästä pitäisi päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sillä mitään töitä viikonloppuna on. Jos pitäisi maanantaina olla jo jossain niin riittää, että lähtee huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijäkin varmaan ajatteli Bojania kun se teki tämän uuden kappaleensa. Sehän on niin herkkä 😢
No ei paha, jos seksistä tulee Boitsu mieleen. 🤭
Rahastahan siinä biisissä lauletaan.
Mä tulkitsen ton lyhyen pätkän perusteella Sex=moneyn kertovat siitä arvostelusta jota Käärijä on saanut tosta OF-hommasta ja muutenkin koko paidattomana esiintymisestä ja yleisestä kuumistelusta. Mun korvaan tää on vähän kuin Ruoskan jatko-osa jolla vastataan arvostelijoiden ilkeisiin kommentteihin. Kun en en mitään muutakaan keksinyt on mun mielestä selvä kuittaus nettikommentteihin joissa on just sanottu hänestä noin
Näin mäkin näen sen, ei pelkästään of vaan myös muu Käärijään liittyvä. Innolla ootan rap-osuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin J:n viimeisin stoori oli, torstaina?
Eilen Sex=Moneyn promo.
Joo, mutta viimeisin lomaan liittyvä stoori siitä auringonlaskusta oli jo keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa kyllä että B ja K hävisi kuin pieru saharaan sen yhden illan jälkeen.
Juurikin näin. Muistakaa tämä. Siksi kuvaavat ja esittelevät vihjailevia videoita toisistaan, eivät todellisista suhteistaan.
Jaa-a... nyt mennyt monta päivää ilman mitään videoita. Mitäs tästä pitäisi päätellä?
B&K suhde mennyt yksityiseksi, työhöpsöttelyt erikseen. Ihanaa.
Mulla on vähän kenkku fiilis, että B:n pitää rajoittaa K:nkin somettamista omien ahdistustensa takia noin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän kenkku fiilis, että B:n pitää rajoittaa K:nkin somettamista omien ahdistustensa takia noin.
Ööööeivttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta viittaa mun mielestä siihen, että heidän ystävyytensä on yksityinen ja vain heidän vaikka siitä jakavatkin välillä someen. Varmaan Bojanin somettomuus vaikuttaa myös.
"Niin ja room voi tarkoittaa huoneen sijasta myös tilaa. Eli esim. sitä, että loverpoolissa heillä ei ollut juurikaan kahdenkeskistä aikaa ja tilaa kun aina oli muita siinä lähettyvillä ja hektistä menoa"
Englanniksi voi, serbiaksi ei voi, kuten suomeksikaan ei. Itse asiassa serbokroaatin sana soba näyttää olevan merkitykseltään vieläkin rajatumpi kuin suomen sana huone, eli tästä saa kuvan, että tuskin viittaisi yksiöön, hotellihuoneeseen (Liverpool tai Turku?) voisi viitata kyllä.
"We have two words for a room in Serbian: soba and prostorija. The two words are similar, but distinct. Prostorija is actually a wider notion and includes soba.
Soba includes living room, bedroom, working room or home office. Prostorija includes kitchen, corridor, bathroom, anteroom and every soba too."
Jälleen kerran muistutus, että eri kielten sanat eivät vastaa täysin toisiaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, koska olin juuri vastaamassa sulle, että älä sitten pety, jos täällä ei petytä mihinkään.
Toi juttu oli vaan toteamus, en odota tuollaista.
Toi oli todella väsynyt ja vanhentunut juttu. Täällä ei petytä. Ei tarvita huoltajia, ollaan aikuisia. Move on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sillä mitään töitä viikonloppuna on. Jos pitäisi maanantaina olla jo jossain niin riittää, että lähtee huomenna.
Ei sitä voi tietää. Onhan Joksuilla ollut välillä vaikka mitä töitä viikonloppuisin. Ei artistin työ ole ainoastaan ma-pe