Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
15061/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijäkin varmaan ajatteli Bojania kun se teki tämän uuden kappaleensa. Sehän on niin herkkä 😢

No ei paha, jos seksistä tulee Boitsu mieleen. 🤭

Rahastahan siinä biisissä lauletaan.

Mä tulkitsen ton lyhyen pätkän perusteella Sex=moneyn kertovat siitä arvostelusta jota Käärijä on saanut tosta OF-hommasta ja muutenkin koko paidattomana esiintymisestä ja yleisestä kuumistelusta. Mun korvaan tää on vähän kuin Ruoskan jatko-osa jolla vastataan arvostelijoiden ilkeisiin kommentteihin. Kun en en mitään muutakaan keksinyt on mun mielestä selvä kuittaus nettikommentteihin joissa on just sanottu hänestä noin

Vierailija
15062/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tubessa on tuosta Bluzasta joku pätkä ja siinä on kyllä naisen kuva

Biisien mv:t erittäin usein kertovat jonkin muun tarinan kuin mitä biisin sanoitus. Sbj mv ei esim erityisemmin noudattanut sanoitusta vai mitä? Et kai tosissasi uskonut, että Bluzan mv olisi ollut kuvakavalkadi Kärtsästä?

Jep. Jopa umpihomo benjaminin musavideoissa on aina naisia sen kanssa kiehnäämässä..

No ei kyllä ole. Ihan avoimesti esittää mm. Gay kappalettaan. Collab Bessin kanssa taas on poikkeus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15063/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluzan sanoihin liittyen piti muuten jo aiemmin laittaa tämä pohdinta tänne (nyansseista verbivalinnoissa ja sukupuolettonuudesta):

https://www.tumblr.com/grnpurplgrmln/755926915497574400?source=share

Vierailija
15064/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viitsisi vanhaa jankkausta nostaa esiin, mutta muistelepa rentoutta toitottava nyt tarkkaan niitä keskusteluja Kultsan keikoista. Eka Kultsan keikka oli jännitystä täynnä, toinen oli jo rennompi. Ero oli ilmiselvä kelle tahansa, joka oli keikalla.

En mä mitään keskusteluja muistele, vaan omia silmiäni. Muistan ajatelleeni K!:llä heti kun keikka alkoil, että no nyt on rento Bojan! Mulla se liittyi siihen, että hän oli kultsunsa kotimaassa (en tiennyt, että K on katsomossa) ja siitä harvinaisen iloinen ja onnellinen ja että se välittyi sellaisena rennompana olemuksena. Toki sunnuntain keikalla oli sitten ne Sbj:n hävinneet sanat, EW:n ensi live-esitys ja kiertueen avaus -jännärit poissa ja herra sikäli vapautuneempi entisestään. 

Vierailija
15065/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K! = K1, Kultsa 1 siis

Vierailija
15066/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän häiritsee tuo kappaleen nimi kun se kyllä liitetään naiseen.

No se on kuulijan moka se. Itse biisissä ei edes puhuta bluzasta, siis puserosta.

Niin, siinähän sanotaan että In the rhythm of your blues. B on tainnut sanoa, että tämä kuitenkin biittaa blues musiikkiin eikä paitaan. Mutta tuo blues sanahan ainakin englanninkielessä viittaa myös suruun ja  alakuloon ja mä oon miettinyt, että jos Bluza kertoo Liverpoolin vikasta yöstä, niin tuo lause saattaa viitata myös Jerpan mielentilaan sillä hetkellä, kun oli juuri hävinnyt finaalin.

Vierailija
15067/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tubessa on tuosta Bluzasta joku pätkä ja siinä on kyllä naisen kuva

Biisien mv:t erittäin usein kertovat jonkin muun tarinan kuin mitä biisin sanoitus. Sbj mv ei esim erityisemmin noudattanut sanoitusta vai mitä? Et kai tosissasi uskonut, että Bluzan mv olisi ollut kuvakavalkadi Kärtsästä?

Jep. Jopa umpihomo benjaminin musavideoissa on aina naisia sen kanssa kiehnäämässä..

No ei kyllä ole. Ihan avoimesti esittää mm. Gay kappalettaan. Collab Bessin kanssa taas on poikkeus. 

G.A.Y. kappaleessa Benkku on mv:lla yksin, samoin Hoida mut videolla. Vanha minä vainaa mv:llä kiehnää naisten kanssa ja tietty myös noilla collabeilla. Eli on joko yksin tai naisten kanssa musavideoillaan. 

Vierailija
15068/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko palstan tilastonikkareilla heittää Erika Vikmanin Myynnissä biisin spotifykuuntelut verrattuna Joksujen Bluzaan? 

Vierailija
15069/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että viimeisenä päivänä Kyprokselta tulee joku kuva tai video joka räjäyttää koko fandomin :D

Kärppy tietää, että täällä odotellaan kontsaa, mutta selvästi halutaan vain relax timea ilman mitään someja, joten ehkä sitten lopuksi laitetaan joku kiva postaus

(Ja ei siis yhtään haittaa vaikkei tulisi enään mitään, tämä vain oli pientä spekulointia)

Jäähyväispusu taksin takapenkillä. 🥰💚 No luultavasti ei, mutta eiköhän K jotain laita viimeistään sitten, kun ovat lähdössä kotimatkalle.

Apuuua, ton mä haluaisin nähdä! 😭😭🥹😅 Näen jo sieluni silmin, miten se on sellainen ahnas, pitkään jatkuva, toista haluava "one", "yksi pieni pusu vain", toden totta joo 😎

Kumpikohan olisi enemmän kontrollissa, ohjaksissa, "aggressiivisempi"?

Vierailija
15070/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viitsisi vanhaa jankkausta nostaa esiin, mutta muistelepa rentoutta toitottava nyt tarkkaan niitä keskusteluja Kultsan keikoista. Eka Kultsan keikka oli jännitystä täynnä, toinen oli jo rennompi. Ero oli ilmiselvä kelle tahansa, joka oli keikalla.

En mä mitään keskusteluja muistele, vaan omia silmiäni. Muistan ajatelleeni K!:llä heti kun keikka alkoil, että no nyt on rento Bojan! Mulla se liittyi siihen, että hän oli kultsunsa kotimaassa (en tiennyt, että K on katsomossa) ja siitä harvinaisen iloinen ja onnellinen ja että se välittyi sellaisena rennompana olemuksena. Toki sunnuntain keikalla oli sitten ne Sbj:n hävinneet sanat, EW:n ensi live-esitys ja kiertueen avaus -jännärit poissa ja herra sikäli vapautuneempi entisestään. 

Mä olin molemmilla keikoilla. Ei ollut kyllä yhtään rento B ekalla keikalla ja väsynytkin oli, kun niitä teknisiä ongelmia oli ratkottu aamuneljään. Tokalla oli sitten jo standup-koomikko-Bojan, kun oli ensijännitys ohitse (ja uusien kappaleiden vastaanotto oli ollut hyvä ja saanut viettää aikaa K:n kanssa).

Vierailija
15071/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että viimeisenä päivänä Kyprokselta tulee joku kuva tai video joka räjäyttää koko fandomin :D

Kärppy tietää, että täällä odotellaan kontsaa, mutta selvästi halutaan vain relax timea ilman mitään someja, joten ehkä sitten lopuksi laitetaan joku kiva postaus

(Ja ei siis yhtään haittaa vaikkei tulisi enään mitään, tämä vain oli pientä spekulointia)

Jäähyväispusu taksin takapenkillä. 🥰💚 No luultavasti ei, mutta eiköhän K jotain laita viimeistään sitten, kun ovat lähdössä kotimatkalle.

Apuuua, ton mä haluaisin nähdä! 😭😭🥹😅 Näen jo sieluni silmin, miten se on sellainen ahnas, pitkään jatkuva, toista haluava "one", "yksi pieni pusu vain", toden totta joo 😎

Ku

K antautuu niin nätisti broskille. 🤭

Vierailija
15072/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulette kyllä pettymään ton taksipusun kanssa, tuollaiset tehdään yksityisesti?

Edelleen, niinkuon tuhat kertaa ennenkin: ei tulla pettymään. Ei nää jutut ole meille niin vakavia kuin sulle.

Vierailija
15073/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko palstan tilastonikkareilla heittää Erika Vikmanin Myynnissä biisin spotifykuuntelut verrattuna Joksujen Bluzaan? 

Ei kiinnosta kuin Bluzan luvut eri palveluissa, jos joksut on kertoneet vain Spotifyn ilmeisesti.  

Vierailija
15074/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaileekohan ne Kyproksella vielä viikonlopun? Maanantaista maanantaihin taitaa olla ainakin nettisivujen mukaan varaukset

Vierailija
15075/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomaileekohan ne Kyproksella vielä viikonlopun? Maanantaista maanantaihin taitaa olla ainakin nettisivujen mukaan varaukset

Eiköhän.

Vierailija
15076/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon en pyydä mutta jos yhden stoorin vielä saisi Boitsusta altaassa niin 🙏

Vierailija
15077/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos K:n matka on paketti niin silloin saapuu ma lento klo:16.35 Helsinkiin.

Vierailija
15078/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin J:n viimeisin stoori oli, torstaina?

Vierailija
15079/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon en pyydä mutta jos yhden stoorin vielä saisi Boitsusta altaassa niin 🙏

Boitsu nousemassa altaasta niinkuin K promovideossa. 🙏🥵😌 

Vierailija
15080/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on enemmän suomi-fani Kris tai B

Ketju on lukittu.