Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
15041/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viikonlopun ficcipläjäys? 

Kyrpoksella.

Vierailija
15042/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon, että Jere tiesi jo ennen Kultsaa että Bluza on biisi, joka kertoo heistä ja että siinä sanotaan rakastuneen henkilöön. Mun on vaikea kuvitella, että Bojan "julkistaisi" sellaisen biisin tsekkaamatta, millaisen vastaanoton se kohteeltaan saa. Ihmettelin täällä niitä kommentteja, jotka samaistivat ilmeisesti K:n itsensä paikalle kuulemaan koko kappleesta ekka kertaa. 

K:han oli paikalla molemmilla Kultsan keikoilla sekä vielä seuraavalla keikalla Tallinnassa eli näki kolme JOn keikkaa. Olin ekalla Kultsan keikalla kuulemassa Bluzan ensiesityksen, istuin samassa katsomossa K:n ja kavereidensa kanssa, ja Bojanin kontakti siihen suuntaan oli kyllä vahva koko kappaleen ajan. Aivan kuin olisi seurannut, millaisia reaktioita se saa aikaan K:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15043/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista! Kiinnostaa mm. että olikohan Bluza vai SBJ kirjoitettu ensin. Eikö se tosi Balkan-vibainen biisi (SBJ?) ollut siinä ensimmäisessä satsissa? Tosin jos Bluza-nimi on ollut olemassa 15.1., niin ainakaan hirveästi aiemmin SBJ ei olisi kai voinut olla.

Ja se eilen ihmetelty Balkan-bändikin selvisi tuolta Tumpusta, ei ollut tuttu.

Kiva kun laitoit sen bändin nimen tähän meille kaikille!

"it kind of gives me the same feeling as when listening to a song by plavi orkestar called od rođendana do rođendana"

Okei, kiitos! Mä varmaan luulin, että se on toi plavi orkestar se bändi :D Mitähän se tarkoittaa?  Goohglen mukaan plavi on kelluu tai sininen 🙃

Plavi Orkestar on siis se bändi, bosnialainen yhtye (ja tarkoittaa sinistä). En muista itse koskaan kuulleeni. Ja kehnolla serbokroaatillani biisin nimi tarkoittaa mielestäni syntymäpäivästä syntymäpäivään.

Ah niin toi Od olikin biisin nimi. Luinpa mä nyt huonosti! 

Vierailija
15044/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on jäänyt vaivaamaan, että eikö Bluza lukenut biisin nimenä jossain stoorissa ollessa paperissa(?) tyyliin tammikuussa jo, vai oliko se jokin toinen kappale? Muistaako kukaan milloin tämä oli? Joksuthan kai heti Lontoon menon jälkeen väsäsivät aktiivisesti biisejä, useita valmistui lyhyessä ajassa ja sitten vaikutti siltä, että tahti hidastui. Sanottiinko niistä muuta kuin että yksi oli tosi balkanhenkinen tms?

Luki. Siinä luki Bluza ja Stolicu. Se oli noin 20.1.

Eilen kun Kris sanoi muuten, että Bojanilla oli Bluza jo lähes valmiina kun esitteli sen, niin itse uskon, että se on kirjoittanut sen jo loppukesästä / syksyllä 2023. 

Ja jos Bluza oli nimenä paperilla ja todennäköisesti suht. valmiina sanoituksenakin jo 20.1,

Se oli jo 15.1.

Uaaa, jankkaan nyt tästäkin mitättömästä pikkuseikasta, mutta stoori on tainnut tulla himppasen vaille kello puolenyön 19.1. ja itse olin screenshotannut sen 20.1. Mutta paperissa Bojanilla on päiväys 19.1. Tärkeää!

Vierailija
15045/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubessa on tuosta Bluzasta joku pätkä ja siinä on kyllä naisen kuva

Biisien mv:t erittäin usein kertovat jonkin muun tarinan kuin mitä biisin sanoitus. Sbj mv ei esim erityisemmin noudattanut sanoitusta vai mitä? Et kai tosissasi uskonut, että Bluzan mv olisi ollut kuvakavalkadi Kärtsästä?

Vierailija
15046/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon, että Jere tiesi jo ennen Kultsaa että Bluza on biisi, joka kertoo heistä ja että siinä sanotaan rakastuneen henkilöön. Mun on vaikea kuvitella, että Bojan "julkistaisi" sellaisen biisin tsekkaamatta, millaisen vastaanoton se kohteeltaan saa. Ihmettelin täällä niitä kommentteja, jotka samaistivat ilmeisesti K:n itsensä paikalle kuulemaan koko kappleesta ekka kertaa. 

K:han oli paikalla molemmilla Kultsan keikoilla sekä vielä seuraavalla keikalla Tallinnassa eli näki kolme JOn keikkaa. Olin ekalla Kultsan keikalla kuulemassa Bluzan ensiesityksen, istuin samassa katsomossa K:n ja kavereidensa kanssa, ja Bojanin kontakti siihen suuntaan oli kyllä vahva koko kappaleen ajan. Aivan kuin olisi seurannut, millaisia reaktioita se saa aikaan K:ssa.

Mutta takuulla K tuosta biisin aiheesta jo ennakkoon tiesi. 

Vierailija
15047/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biisien mv:t erittäin usein kertovat jonkin muun tarinan kuin mitä biisin sanoitus. Sbj mv ei esim erityisemmin noudattanut sanoitusta vai mitä? Et kai tosissasi uskonut, että Bluzan mv olisi ollut kuvakavalkadi Kärtsästä?

Ei Bluzan musavideosta ole vielä mitään pätkiä missään. Toki jotain fanien tekeleitä saattaa olla, mutta ne jokainen voi koostaa oman mielensä mukaan.

Vierailija
15048/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksujen kanavalla ei ole Bluzaa vielä

On se, mutta ei siinä ole kuin se fakin lakana. 😀

Liverpoolin hotellihuoneen lakana.

Tai Turun tai Vantaan tai Helsingin tai tai

Vierailija
15049/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta takuulla K tuosta biisin aiheest

Aivan varmasti ne olivat keskustelleet siitä etukäteen. K tiesi, mitä odottaa, ja ehkä se paistoi myös Bojanin esiintymisestä. Hän oli selkeästi jännittynyt ja ehkä hermoilikin. Olin myös paikalla Kultsan ekalla keikalla.

Vierailija
15050/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Bluza pohdintaa tähän aamuun, kiitos siitä💙

Itseä on viime aikoina mietityttänyt, kertooko Bluza viisujen finaaliyöstä vai kenties NT:stä. Mun mielestä voi olla kumpi vain.

NT:n puolesta voisi puhua se, että jos pojat tosiaan menivät the Yksiöön yöksi Tavastian keikkojen jälkeen. Our room is small. Ja Bluza unohtui (vai kenties jätettiin?🤭) tämän yön jälkeen yksiöön.

Vierailija
15051/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että viimeisenä päivänä Kyprokselta tulee joku kuva tai video joka räjäyttää koko fandomin :D

Kärppy tietää, että täällä odotellaan kontsaa, mutta selvästi halutaan vain relax timea ilman mitään someja, joten ehkä sitten lopuksi laitetaan joku kiva postaus

(Ja ei siis yhtään haittaa vaikkei tulisi enään mitään, tämä vain oli pientä spekulointia)

Jäähyväispusu taksin takapenkillä. 🥰💚 No luultavasti ei, mutta eiköhän K jotain laita viimeistään sitten, kun ovat lähdössä kotimatkalle.

Vierailija
15052/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jopa umpihomo benjaminin musavideoissa on aina naisia sen kanssa kiehnäämässä..

Vierailija
15053/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä biisejä joissa on ihan sama sanoma kuin tässä kyseisessä Bluzassa.

Jep. Rakkaus on kautta historian ollut laulujen aiheena. Raamatustakin löytyy kokonainen kirja aiheesta, Laulujen laulu tai vanhassa käännöksessä Korkea Veisu. Siitäkin teoksesta löytyy hyvinkin yksityiskohtaista kuvailua btw.

Mutta Bluza on kuvaus kahdesta ihmisestä. Heille ainutlaatuinen. Monelle muulle samaistuttavissa oleva. 

Ja maailma jatkaa kulkemista radallaan.

Vierailija
15054/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti ne olivat keskustelleet siitä etukäteen. K tiesi, mitä odottaa, ja ehkä se paistoi myös Bojanin esiintymisestä. Hän oli selkeästi jännittynyt ja ehkä hermoilikin. Olin myös paikalla Kultsan ekalla keikalla.

Minusta hän taas oli poikkeuksellisen rento! 

Vierailija
15055/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijäkin varmaan ajatteli Bojania kun se teki tämän uuden kappaleensa. Sehän on niin herkkä 😢

No ei paha, jos seksistä tulee Boitsu mieleen. 🤭

Rahastahan siinä biisissä lauletaan.

Vierailija
15056/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän häiritsee tuo kappaleen nimi kun se kyllä liitetään naiseen.

No se on kuulijan moka se. Itse biisissä ei edes puhuta bluzasta, siis puserosta.

Vierailija
15057/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsisi vanhaa jankkausta nostaa esiin, mutta muistelepa rentoutta toitottava nyt tarkkaan niitä keskusteluja Kultsan keikoista. Eka Kultsan keikka oli jännitystä täynnä, toinen oli jo rennompi. Ero oli ilmiselvä kelle tahansa, joka oli keikalla.

Vierailija
15058/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, miten tarkoituksella Bluzasta on tehty sukupuoleton laulu. Sanoituksissa vältetään tarkkaan viittaamasta rakastetun sukupuoleen. :)

Vierailija
15059/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa Bluza pohdintaa tähän aamuun, kiitos siitä💙

Itseä on viime aikoina mietityttänyt, kertooko Bluza viisujen finaaliyöstä vai kenties NT:stä. Mun mielestä voi olla kumpi vain.

NT:n puolesta voisi puhua se, että jos pojat tosiaan menivät the Yksiöön yöksi Tavastian keikkojen jälkeen. Our room is small. Ja Bluza unohtui (vai kenties jätettiin?🤭) tämän yön jälkeen yksiöön.

Tää on myös muuten erittäin hyvä tulkinta! Toisaalta ois hassua jos ne Bojanin rakastumisen tunteet ois kehittyneet vasta tuolloin. Kuvittelis, että siihen mennessä ois ollut jo helpompaa päästää irti. Mutta Bluza voi viitata paidattomaan riehujaan, Pasi-paitaan sekä kostopitsiin. Ei kuitenkaan ajattelisi kostopitsin liittyvän Bojanin mielessä niin paljon Jereen, kuin nuo kaksi muuta paitaviittausta. 

Niin ja room voi tarkoittaa huoneen sijasta myös tilaa. Eli esim. sitä, että loverpoolissa heillä ei ollut juurikaan kahdenkeskistä aikaa ja tilaa kun aina oli muita siinä lähettyvillä ja hektistä menoa🤔

Vierailija
15060/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että viimeisenä päivänä Kyprokselta tulee joku kuva tai video joka räjäyttää koko fandomin :D

Kärppy tietää, että täällä odotellaan kontsaa, mutta selvästi halutaan vain relax timea ilman mitään someja, joten ehkä sitten lopuksi laitetaan joku kiva postaus

(Ja ei siis yhtään haittaa vaikkei tulisi enään mitään, tämä vain oli pientä spekulointia)

Jäähyväispusu taksin takapenkillä. 🥰💚 No luultavasti ei, mutta eiköhän K jotain laita viimeistään sitten, kun ovat lähdössä kotimatkalle.

Apuuua, ton mä haluaisin nähdä! 😭😭🥹😅 Näen jo sieluni silmin, miten se on sellainen ahnas, pitkään jatkuva, toista haluava "one", "yksi pieni pusu vain", toden totta joo 😎

Ketju on lukittu.