Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää Kypros ylipäätään on vahvistettu?
Kärtsän taksistoorissa oleva taksin ikkunassa oleva hinnasto oli samannäköinen kuin ne yleensä siellä ovat. Ja Kärtsä alkoi seurata random norjalaista joka postasi lomastooreja Kyproksella. Ja toki kun B ilmestyi sinne niin hotellikin selvisi. Ja Twitterissä myös se baari missä olivat.
Tää Rob oli hauska lisä tähän tarinaan. Asuikohan se samassa hotellissa poikkiskaverinsa kans? Kärppähän alkoi seurata sitä aika pian ja myöhemmin jossain vaiheessa se alkoi seuraan Bta, joten kyllä ne kaikki on jotenkin toisiinsa tutustuneet.
Mitenkähän K on esitellyt Bn niille 😁?
Bojan laittanut taas kädet puuskaa
Ehkä 😅. Mutta tällä kertaa ei ollutkaan toimittaja kyseessä, joten on voinut ottaa rennommin. Ihanaa, että oikeasti ovat saaneet viettää normaalia lomaa yhdessä ilman julkisuutta 💚💙
En voi vieläkään oikein käsittää, että kahdella ihmisellä voi klikata noin hyvin ensi hetkestä lähtien ja yhteyttä pidetään kaikista mahdollisista esteistä huolimatta tiiviisti. Ehkä mä alan jo uskoa, että on olemassa rakkautta ensisilmäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos niille, jotka eilen juonsivat meille Discordin eventin <3
Eipä kestä kiittää, mutta ilahduinpa kun laitoit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä edelleenkään tota Kärppyä siinä "limossa" matkalla lomalle poikkiksen kanssa, tukka mintissä, katsoen suorasti eteenpäin, kun sen mood on ollut se biisi, mikä siinä stoorissa oli 💔🧡🧡😭😭😭
Mikä biisi siinä oli? Oon jo ehtinyt unohtaa
Ice Cube: Check yo self
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä edelleenkään tota Kärppyä siinä "limossa" matkalla lomalle poikkiksen kanssa, tukka mintissä, katsoen suorasti eteenpäin, kun sen mood on ollut se biisi, mikä siinä stoorissa oli 💔🧡🧡😭😭😭
Mistä moodista se kertoo?
Toi Check yo self oli mulle nimikkeenä täysin tuntematon, mutta sävelenä toki hyvinkin tuttu. En ota kantaa sanoituksiin, (en jaksa perehtyä niihin), vaan ennemmin siihen kingi -fiilikseen, joka näissä räppibiiseissä usein on 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää Kypros ylipäätään on vahvistettu?
Kärtsän taksistoorissa oleva taksin ikkunassa oleva hinnasto oli samannäköinen kuin ne yleensä siellä ovat. Ja Kärtsä alkoi seurata random norjalaista joka postasi lomastooreja Kyproksella. Ja toki kun B ilmestyi sinne niin hotellikin selvisi. Ja Twitterissä myös se baari missä olivat.
Tää Rob oli hauska lisä tähän tarinaan. Asuikohan se samassa hotellissa poikkiskaverinsa kans? Kärppähän alkoi seurata sitä aika pian ja myöhemmin jossain vaiheessa se alkoi seuraan Bta, joten kyllä ne kaikki on jotenkin toisiinsa tutustuneet.
Mitenkähän K on esitellyt Bn niille 😁?
Bojan laittanut taas kädet puuskaa
Vai oliko sittenkin omistajan elkein käsi tiukasti Kärtsyn olalla/niskassa ja toinen käsi rinnan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että se on jokaisen kuulijan korvissa, mä nyt vain fiilistelin omia tunnelmiani Kärtsän stoorista. Jollain toisella voi toki herätä siitä ihan erilaiset moodit.
Vierailija kirjoitti:
Kohta sit oltiinkin jo ihan babygirlinä kujertelemassa Boitsulle. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chekkaa peilistä, että oot mintissä, kun tapaat poikkiksen!
Hyvää pyykkistoorin vuosipäivää!
https://www.tumblr.com/korvessa/762835383803412480?source=share
Varaudutaan lauantain trollersoneihin, ohituskaista käyttöön ja pidetään hyvä, aurinkoinen mieli, niin kuin Boitsulla ja Kärtsylläkin on.
Eilisen gallupin tulokset muuten: 9 oli pitänyt taukoa palstasta tai shipistä tai lopettanutkin, mutta palannut takaisin Kyproksen-matkan takia, ja 2 oli tehnyt paluun muun ajankohtaisen syyn (kuten Serbian-matka tai Bluza) takia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vieläkin tarkalleen ottaen missä olin ja mitä tein kun näin tuon stoorin, niin merkittävä se oli😂💚
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti varmaan jo tulossa lisää pyykättävää Kärtsälle. :D
Miten musta tuntuu, että viimeisenä päivänä Kyprokselta tulee joku kuva tai video joka räjäyttää koko fandomin :D
Kärppy tietää, että täällä odotellaan kontsaa, mutta selvästi halutaan vain relax timea ilman mitään someja, joten ehkä sitten lopuksi laitetaan joku kiva postaus
(Ja ei siis yhtään haittaa vaikkei tulisi enään mitään, tämä vain oli pientä spekulointia)
Millasiahan kuvia K on itsestään lähettänyt B:lle taksista ja sieltä sviitistä B:tä odotellessaan.
Ja mitä kaikkia valmisteluja tehnyt siellä sviitissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan vieläkin tarkalleen ottaen missä olin ja mitä tein kun näin tuon stoorin, niin merkittävä se oli😂💚
Ai tuollainen. Luulin että taustalla on joku enemmän toden tuntuinen juttu. Tuohan on ihan feikki.