Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
14981/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pyykkistoorin vuosipäivää!

https://www.tumblr.com/korvessa/762835383803412480?source=share

Sopivasti varmaan jo tulossa lisää pyykättävää Kärtsälle. :D

Tumpussa olikin jo arvuuteltu, että mitkä vaatekappaleet tällä kertaa päätyy pojilla vääriin laukkuihin. :D

Vierailija
14982/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan vieläkin tarkalleen ottaen missä olin ja mitä tein kun näin tuon stoorin, niin merkittävä se oli😂💚

Samoin! Jaoin sen jopa kaverilleni, joka ei ole shippaaja eikä edes kummankaan fani. Mun oli vaan pakko jollekin siitä hehkuttaa, kun itse olin niin täpinöissäni 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14983/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs veikkaatte mitä Balkan tour sisältää, huomenna tulee :)

Veikkaan että on karsittu alkuperäisestä ja jää aika pieneksi, muutama paikka Sloveniassa, Belgrade, Zagreb ja ehkä Novi Sad Serbiassa ja jokin toinen kaupunki Kroatiassa.

Vierailija
14984/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millasiahan kuvia K on itsestään lähettänyt B:lle taksista ja sieltä sviitistä B:tä odotellessaan.

Ja mitä kaikkia valmisteluja tehnyt siellä sviitissä.

Lähettänyt läpällä netistä otetun kuvan, jossa on ruusun terälehtiä levitelty sängylle. Bojan ottanut todesta puoli sekuntia ja sitten revennyt nauramaan.

Vierailija
14985/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan vieläkin tarkalleen ottaen missä olin ja mitä tein kun näin tuon stoorin, niin merkittävä se oli😂💚

Ai tuollainen. Luulin että taustalla on joku enemmän toden tuntuinen juttu. Tuohan on ihan feikki.

On se rankkaa. Koitahan pärjäillä😘

Vierailija
14986/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miltä niistä onkaan tuntunut kun B on vihdoin päässyt perille ja ovat nähneet. Ja tienneet että nyt saavat olla kahdestaan rauhassa ehkä koko viikon.

Vierailija
14987/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuollainen. Luulin että taustalla on joku enemmän toden tuntuinen juttu. Tuohan on ihan feikki.

On se rankkaa. Koitahan pärjäillä😘

No onhan tuo nyt ihan sketsi. Luulin oikeesti että jotain todemmannoloista oli.

Vierailija
14988/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan me huomenna tietää myös tulevan levyn nimi, jos kiertueen nimi olis merkitty sen mukaan? Vai jääköhän levyn nimi vielä salaisuudeksi

Vierailija
14989/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millasiahan kuvia K on itsestään lähettänyt B:lle taksista ja sieltä sviitistä B:tä odotellessaan.

Ja mitä kaikkia valmisteluja tehnyt siellä sviitissä.

Tervetuliais-drinksut pöydälle ruusujen kanssa, formula-lakanat sänkyyn ja viimeiset sipaisut hiuksiin ja sit mintissä kunnossa odottanut omaa Boitsua.

Vierailija
14990/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaankohan me huomenna tietää myös tulevan levyn nimi, jos kiertueen nimi olis merkitty sen mukaan? Vai jääköhän levyn nimi vielä salaisuudeksi

Kumman, Kärtsän vai Joksujen?

Vierailija
14991/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs veikkaatte mitä Balkan tour sisältää, huomenna tulee :)

Veikkaan että on karsittu alkuperäisestä ja jää aika pieneksi, muutama paikka Sloveniassa, Belgrade, Zagreb ja ehkä Novi Sad Serbiassa ja jokin toinen kaupunki Kroatiassa.

Mun mielestä Suomi kuuluu Balkaniin

Vierailija
14992/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman, Kärtsän vai Joksujen?

No Joksujen kiertueesta tällä puhutaan, kun julkaisevat sen huomenna, joten mitä veikkaat?

Vierailija
14993/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti varmaan jo tulossa lisää pyykättävää Kärtsälle. :D

Tumpussa olikin jo arvuuteltu, että mitkä vaatekappaleet tällä kertaa päätyy pojilla vääriin laukkuihin. :D

Boitsulta Kärtsylle parit alkkarit ja valkoinen pysero, Kärtsyltä Boitsulle musta hihaton ja uimapöksyt 😂

Vierailija
14994/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on jäänyt vaivaamaan, että eikö Bluza lukenut biisin nimenä jossain stoorissa ollessa paperissa(?) tyyliin tammikuussa jo, vai oliko se jokin toinen kappale? Muistaako kukaan milloin tämä oli? Joksuthan kai heti Lontoon menon jälkeen väsäsivät aktiivisesti biisejä, useita valmistui lyhyessä ajassa ja sitten vaikutti siltä, että tahti hidastui. Sanottiinko niistä muuta kuin että yksi oli tosi balkanhenkinen tms?

Vierailija
14995/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
14996/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on jäänyt vaivaamaan, että eikö Bluza lukenut biisin nimenä jossain stoorissa ollessa paperissa(?) tyyliin tammikuussa jo, vai oliko se jokin toinen kappale? Muistaako kukaan milloin tämä oli? Joksuthan kai heti Lontoon menon jälkeen väsäsivät aktiivisesti biisejä, useita valmistui lyhyessä ajassa ja sitten vaikutti siltä, että tahti hidastui. Sanottiinko niistä muuta kuin että yksi oli tosi balkanhenkinen tms?

Kris ainakin eilen sanoi, että eka muisto Bluzasta oli se, kun B toi sen muille Joksuille ja se oli jo aikalailla valmis. Varmaan työstivät Lontoossa sit sen loppuun tai jotain. Schlagerista Nace on omassa haastattelussaan sanonut, että tykkäsivät soittaa paljon sitä Lontoossa ollessaan. Muista ei kai oo mun mielestä sanottu oikeen mitään 

Vierailija
14997/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/C2UGZnPtaRe/

Vierailija
14998/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luki. Siinä luki Bluza ja Stolicu. Se oli noin 20.1.

Eilen kun Kris sanoi muuten, että Bojanilla oli Bluza jo lähes valmiina kun esitteli sen, niin itse uskon, että se on kirjoittanut sen jo loppukesästä / syksyllä 2023. 

Vierailija
14999/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Rob olisi alkanut seurata myös seuralaisia, jos sellaisia olisi ollut? 

Jep, Boitsua alkoi seuraamaan 💙💚

Vierailija
15000/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viikonlopun ficcipläjäys? 

Ketju on lukittu.