Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ihanat murut katsoo toisiaan <33
https://www.tumblr.com/ddarkcrown/762803636746190848/this-is-how-they-l…
Miten en ole aiemmin huomannut että heillähän on ns. naimanaamat. Nenä on erilainen, mutta muuten on yhtäläisyyksiä. Jos J ajais parran pois, niin ehkä yhtäläisyydet korostuisi. Mutta eikös B näyttänyt väsyneeltä ensimmäisissa klipeissä? Maanantain myöhäinen saapuminen voi hyvin olla mahdollista. Bilettivät pari iltaa ja nyt on otettu rauhallisesti kaikesta nauttien.
Minusta Bluzassa aiemmin ne instrumentaalitaustat tasapainottivat tosi hyvin sitä angstia, koska ne kuulostivat samaan aikaan haikeilta ja jotenkin myös iloisilta. Tykkään biiseissä aina tosi paljon, kun niissä on tunteiden ristiriitaa (esim. sanat vs. melodia on yleinen). Nyt mitään tällaista mielenkiintoista tunnelatausta ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris on valvonut pitkään. On jotenkin liikkistä, kun siellä vähän sairaana promoaa minkä kerkiää. Muut sitten ottavat rennommin, Janilta ei vuorokauteen mitään postausta, Jurelta ja B:ltä yksi, Nacelta neljä ja Krisiltä sitten 10 sekä parin tunnin sessio fanien kysymysten vastaamiseen eilen illalla.
Vaikka yleensä uskon täysin, että Jan hoitaa tuon Jokeroutin virallisen sivun, niin nyt olen vähän epäillyt, että Kris on saattanut sinnekin tunkea tavaraa.
Krisiltä 10 stooria, fanien kanssa juttelu ja niitten lisäksi vielä uus postaus omaan instaan ja instabion päivittäminen. On vissiin ollut tylsää Krisillä 😁
Hyvä, että niistä joku vaikuttaa kiinnostuneelta hommistaan.
No, varmaan on bändin yhteinen päätös, että Kris hoitaa tämän.
Mä taas luulen, että aika luonnollisesti työnjako hoituu. Kris ja osin Jan hoitavat usein asioita, joita muut pitävät ehkä ikävinä tai työläinä. Esim. luulisi videoiden kuvaamisen olevan Jurelle ehkä luontevinta koulutuksenkin takia mutta selvästi ei vaan Jan saa niistä enemmän irti. Kris taas nauttii tilastoista ja tosiasioiden huomioimisesta, kun taas B:lle varmaan biisin vastaanoton seuraaminen on pelkkää kidutusta. Näin sitten roolit jakautuvat aika luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ilmeisesti ainoa, jonka mielestä pillin ääni sopii myös Bluzaan?
Mä just tykkään siitä "pillistä" 😅. Mutta makuja on monenlaisia. Ymmärrän kyllä hyvin, että tämä studioversio kuulostaa monesta väärältä, siltä se kuulosti itsellenikin. Mutta useampaan kertaan sen kuunneltuani, olen alkanut pitää tästäkin versiosta todella paljon. Eilen Kris sanoi, että tiesivät heti kiertueella, että sille sovitukselle täytyy tehdä jotain. Se keikkaversio ei siis kuulostanut siltä, mitä bändi siitä biisistä haki. Voi olla, että se ensiesitys tilanne siellä Kultsalla antoi Blle siihen esitykseen vielä lisää "angstia". Se saattoi olla hyvinkin Bn tulkinta biisistä, mutta ei sitä mitä bändinä siihen biisin halusivat.
Muuten samaa mieltä, mutta kyllä siinä enemmän on muiden roolia m
Joo, bändin rooli nimenomaan on sovitettu uusiksi, jotta biisistä on saatu kevyempi. Ehkä se Bn esitys siellä Kultsalla niin voimakkaasti alleviivasi sitä angstia, että se koko sovitus täytyi muuttaa. Koko muun bändin näkemys biisin sanomasta taisi olla aika paljon erilainen kuin Blla.
Mä en osaa analysoida biisejä. Mun mielestä ne on täydellisiä sellaisenaan, kuin artisti on ne luonut. Kaikki maailman biisit eivät tietenkään ole omaan makuuni, mutta silti ne ovat täydellisiä.
Kiitos niille, jotka eilen juonsivat meille Discordin eventin <3
Vierailija kirjoitti:
Minusta Bluzassa aiemmin ne instrumentaalitaustat tasapainottivat tosi hyvin sitä angstia, koska ne kuulostivat samaan aikaan haikeilta ja jotenkin myös iloisilta. Tykkään biiseissä aina tosi paljon, kun niissä on tunteiden ristiriitaa (esim. sanat vs. melodia on yleinen). Nyt mitään tällaista mielenkiintoista tunnelatausta ei enää ole.
Mulla on ihan sama, että rakastan ristiriitaa biiseissä esim. sävellajin ja sanojen välillä ja mun lempparibiisit on tosi katkeransuloista, mutta mun mielestä tässä uudessa Bluzassa on hyvin tavoitettu tuo, esim. sen pillin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama, että rakastan ristiriitaa biiseissä esim. sävellajin ja sanojen välillä ja mun lempparibiisit on tosi katkeransuloista, mutta mun mielestä tässä uudessa Bluzassa on hyvin tavoitettu tuo, esim. sen pillin avulla.
Joo, omasta mielestäni taas tämä elementti kadotettiin kokonaan ja siten kaikki, mikä teki kappaleesta erityisen ja kiinnostavan (vielä kun tämä ristiriita oli toteutettu minusta tavallisesta poikkeavalla tavalla).
Mistä tää Kypros ylipäätään on vahvistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat murut katsoo toisiaan <33
https://www.tumblr.com/ddarkcrown/762803636746190848/this-is-how-they-l…
Miten en ole aiemmin huomannut että heillähän on ns. naimanaamat. Nenä on erilainen, mutta muuten on yhtäläisyyksiä. Jos J ajais parran pois, niin ehkä yhtäläisyydet korostuisi. Mutta eikös B näyttänyt väsyneeltä ensimmäisissa klipeissä? Maanantain myöhäinen saapuminen voi hyvin olla mahdollista. Bilettivät pari iltaa ja nyt on otettu rauhallisesti kaikesta nauttien.
Tän takia mitään uutta somekontsaa ei tule, molempien naamat loistaa niin ettei kenellekään jää epäselväksi mikä on homman nimi. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän taksistoorissa oleva taksin ikkunassa oleva hinnasto oli samannäköinen kuin ne yleensä siellä ovat. Ja Kärtsä alkoi seurata random norjalaista joka postasi lomastooreja Kyproksella. Ja toki kun B ilmestyi sinne niin hotellikin selvisi. Ja Twitterissä myös se baari missä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän taksistoorissa oleva taksin ikkunassa oleva hinnasto oli samannäköinen kuin ne yleensä siellä ovat. Ja Kärtsä alkoi seurata random norjalaista joka postasi lomastooreja Kyproksella. Ja toki kun B ilmestyi sinne niin hotellikin selvisi. Ja Twitterissä myös se baari missä olivat.
Tumpussa joku kyproslainen tunnisti paikan ja maan baarissa olleesta tekstistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus vasemmanpuolisesta liikenteestäkin selvisi jo hyvin varhaisessa vaiheessa, koska se on Euroopan alueella (Kyproshan on virallisesti Aasiaa, mutta Euroopan seudulla kuitenkin) käytössä vain parissa maassa, ja esim. Briteissä ei kauheasti etelänlomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus vasemmanpuolisesta liikenteestäkin selvisi jo hyvin varhaisessa vaiheessa, koska se on Euroopan alueella (Kyproshan on virallisesti Aasiaa, mutta Euroopan seudulla kuitenkin) käytössä vain parissa maassa, ja esim. Briteissä ei kauheasti etelänlomailla.
Miten niin virallisesti Aasiaa? Mukana euroviisuissa, EU-maa ja vieläpä eurotkin käytössä.
En väitä että nää B ja K jutut on feikkiä mutta tuli vain mieleen että nykyään voisi kyllä rakentaa aika helposti someen aika uskomattomia stooreja jotka ei ole totta. No varmaan niitä tosin tehdäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää 😅
Ja Kärpän kuvaamien stoorien kautta tiedetään myös, että hotlan huoneisto on 2h sviitti omalla käynnillä jaetulle yksityiselle uima-altaalle.
Huvitti kun discordissa joku fani luuli, että K on Kreikassa. Toki en mäkään tietäisi ilman tätä ketjua, että missä hän on :D Mutta en esittäisi asiasta silloin mitään maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin virallisesti Aasiaa? Mukana euroviisuissa, EU-maa ja vieläpä eurotkin käytössä.
"Cyprus (officially the Republic of Cyprus) is an island country in the Mediterranean Sea. Cyprus is in Asia, along with being apart of the Middle East and the Levant."
The best thing that ever happened to me...Siis parempi kuin MIKÄÄN muu. Se on paljon sanottu se. 😍