Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
https://kworb.net/itunes/artist/jokerout.html
Slovenia-Suomi 🤝 Mut Kreikka vai johtuuko siitä, et moni aattelee poikien olevan nimenomaan Kreikassa. Hauska yksityiskohta, kun ei normaalisti ole näillä listoilla näkyny 😅
Vierailija kirjoitti:
https://kworb.net/itunes/artist/jokerout.html
Slovenia-Suomi 🤝 Mut Kreikka vai johtuuko siitä, et moni aattelee poikien olevan nimenomaan Kreikassa. Hauska yksityiskohta, kun ei normaalisti ole näillä listoilla näkyny 😅
Miten se ajatteleminen listasijoitukseksi siinä maassa muuttuisi?
Se ois ollut minusta enemmän kaverimpaa, jos K ois mennyt nyt Sloveniaan, se miten siitä oli puhuttu. Se että menivät tällaiselle lomalle on minulle aika paljon homompaa. Että "en tulekaan vilkaisemaan sun kotikulmiasi, vaan mennään kaksistaan etelään rentoutumaan", Okei. . .
Vierailija kirjoitti:
Se ois ollut minusta enemmän kaverimpaa, jos K ois mennyt nyt Sloveniaan, se miten siitä oli puhuttu. Se että menivät tällaiselle lomalle on minulle aika paljon homompaa. Että "en tulekaan vilkaisemaan sun kotikulmiasi, vaan mennään kaksistaan etelään rentoutumaan", Okei. . .
Uskoisin jopa, että oli Bn toive. Saivat olla rauhassa keskenään. Sloveniassa B olis tunnistettu joka puolella. Varmaan K on menossa myös Sloveniaan joskus, mutta sen on sit erilainen reissu, silloin hengaillaan kaikkien Joksujen kans ja ehkä Härtsäkin on mukana. Tää loma oli sitä kauan kaivattua parisuhdeaikaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei mun mielestä. Kärppy tykkää lomailusta etelässä ja on tehnyt sitä paljon ystäviensä kanssa, joten ei tämä siinä mielessä eroa aikaisemmasta. Ehkä suurin ero on, että vaikuttavat olevansa siellä kahdestaan eikä ole Bojanin kanssa aikaisemmin sellaista tehnyt ja muutenkin viettäneet aika lyhyitä pätkiä yhdessä ilman muita kavereita ja läheisiä ennen tätä. Ja se, että Kärtsä ei juuri ole mitään somettanut matkan alun jälkeen vaikka on ulkomailla, on myös vähän tavallisuudesta poikkeavaa.
Epämusikaalinen kommentoi vielä Bluzaa.
Perun vähän sanojani. Tuo alku on ihanan herkkä eikä B:n ääni jää kitaroiden(?) alle niin kuin siinä radioäänitteessä vaan kuuluu oikein hyvin.
Useampi kuuntelu on myös totuttanut siihen kertsiin, missä edelleen mun mielestä on liikaa tavaraa mutta ei enää häiritsevästi. Ainoa, minkä olisin jättänyt pois, on se luritteleva pajupilli tai mikä lie vihellysvehje, joka siis itsessään on tosi kiva ja mielenkiintoinen yksityiskohta mutta nyt kaiken muun lisäksi on vain over the top.
Joku täällä kommentoi, että hänestä Bluza on ylituotettu. En tiedä, mitä termi sisältää, mutta mielessäni ajattelen tuota kertosäettä vähän niin. Mikään osa siinä ei ole huono, kaikki on hyvin ajateltuna ja biisiin sopivaa mutta yhdessä yhdistettynä vain jotenkin liikaa ja tekee biisistä vähän muovisen. Tai siis siitä kertsin soundista. Okei, taas sana, jonka sisältöä en oikeasti osaa määritellä mutta jolla on mulle sellainen tietty merkitys.
Ja sitten vielä erityiskiitos the Marketalle, joka kommentoi K:n tulevaa biisiä aivan upein sanoin. Löytyy jostain sivun 706 paikkeilta mutta en jaksa nyt mennä etsiskelemään, mutta oli niin oivaltava ja upea kommentti, että soisin sen liitettävän jokaiseen K:n musiikkia kommentoivaan viestiin. Sanoitit jotain, jota tunnen mutta en ole osannut pukea sanoiksi. Kiitos!
Joo, mullakin se "pillin" tekemä lisäsävelkulku soi päässä tuosta biisistä ja on vähän too much sen osalta :D
Eli sen jättäisin näin useamman kuuntelun kokemuksella tuosta pois, jos saisin valita. Muuten ei valittamista biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullakin se "pillin" tekemä lisäsävelkulku soi päässä tuosta biisistä ja on vähän too much sen osalta :D
Eli sen jättäisin näin useamman kuuntelun kokemuksella tuosta pois, jos saisin valita. Muuten ei valittamista biisistä.
Mua ehkä häiritsee siinä eniten se, että se tekee biisistä huolettoman, sellaisen viheltelenpä tässä menemään -vaikutelman, vaikka biisin sanat ja muu sävelkulku kertoo kuitenkin aika herkkää ja surumielistäkin tarinaa.
Oon ilmeisesti ainoa, jonka mielestä pillin ääni sopii myös Bluzaan?
Kris on valvonut pitkään. On jotenkin liikkistä, kun siellä vähän sairaana promoaa minkä kerkiää. Muut sitten ottavat rennommin, Janilta ei vuorokauteen mitään postausta, Jurelta ja B:ltä yksi, Nacelta neljä ja Krisiltä sitten 10 sekä parin tunnin sessio fanien kysymysten vastaamiseen eilen illalla.
Vaikka yleensä uskon täysin, että Jan hoitaa tuon Jokeroutin virallisen sivun, niin nyt olen vähän epäillyt, että Kris on saattanut sinnekin tunkea tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole! 🙋🏼 Mun mielestä Bluza on täydellinen juuri noin, mitään pois ottamatta. Kasvaa joka kuuntelukerralla ja vieläkin sieltä löytyy uusia juttuja. Aivan mielettömän upea, kaunis ja tunnetta täynnä oleva biisi. 😍
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti ole. Tosi moni on kehunut biisiä pelkästään ihanaksi eikä muuttaisi sitä mitenkään enkä itsekään nyt ole pillivastainen muuten kuin että se antaa vähän "vääränlaista" tunnelmaa omaan korvaani ja on siksi vähän ylimääräinen lisä.
Vierailija kirjoitti:
Kris on valvonut pitkään. On jotenkin liikkistä, kun siellä vähän sairaana promoaa minkä kerkiää. Muut sitten ottavat rennommin, Janilta ei vuorokauteen mitään postausta, Jurelta ja B:ltä yksi, Nacelta neljä ja Krisiltä sitten 10 sekä parin tunnin sessio fanien kysymysten vastaamiseen eilen illalla.
Vaikka yleensä uskon täysin, että Jan hoitaa tuon Jokeroutin virallisen sivun, niin nyt olen vähän epäillyt, että Kris on saattanut sinnekin tunkea tavaraa.
Krisiltä 10 stooria, fanien kanssa juttelu ja niitten lisäksi vielä uus postaus omaan instaan ja instabion päivittäminen. On vissiin ollut tylsää Krisillä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisiltä 10 stooria, fanien kanssa juttelu ja niitten lisäksi vielä uus postaus omaan instaan ja instabion päivittäminen. On vissiin ollut tylsää Krisillä 😁
Hyvä, että niistä joku vaikuttaa kiinnostuneelta hommistaan.
Bluza muuten sopii tosi hyvin tollaaseen muistot videon taustalle, mitä Joksut teki omaan instaan 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että niistä joku vaikuttaa kiinnostuneelta hommistaan.
No, varmaan on bändin yhteinen päätös, että Kris hoitaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Mä just tykkään siitä "pillistä" 😅. Mutta makuja on monenlaisia. Ymmärrän kyllä hyvin, että tämä studioversio kuulostaa monesta väärältä, siltä se kuulosti itsellenikin. Mutta useampaan kertaan sen kuunneltuani, olen alkanut pitää tästäkin versiosta todella paljon. Eilen Kris sanoi, että tiesivät heti kiertueella, että sille sovitukselle täytyy tehdä jotain. Se keikkaversio ei siis kuulostanut siltä, mitä bändi siitä biisistä haki. Voi olla, että se ensiesitys tilanne siellä Kultsalla antoi Blle siihen esitykseen vielä lisää "angstia". Se saattoi olla hyvinkin Bn tulkinta biisistä, mutta ei sitä mitä bändinä siihen biisin halusivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mun mielestä. Kärppy tykkää lomailusta etelässä ja on tehnyt sitä paljon ystäviensä kanssa, joten ei tämä siinä mielessä eroa aikaisemmasta. Ehkä suurin ero on, että vaikuttavat olevansa siellä kahdestaan eikä ole Bojanin kanssa aikaisemmin sellaista tehnyt ja muutenkin viettäneet aika lyhyitä pätkiä yhdessä ilman muita kavereita ja läheisiä ennen tätä. Ja se, että Kärtsä ei juuri ole mitään somettanut matkan alun jälkeen vaikka on ulkomailla, on myös vähän tavallisuudesta poikkeavaa.
Olen siinä suhteessa samaa mieltä, että tässä reissussa on aika monta poikkeavaa asiaa verrattuna Kn aikaisempiin kaverireissuihin, joita on ollut paljon. Samanlaista siinä oikeastaan on vain tuo aurinkolomakohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä just tykkään siitä "pillistä" 😅. Mutta makuja on monenlaisia. Ymmärrän kyllä hyvin, että tämä studioversio kuulostaa monesta väärältä, siltä se kuulosti itsellenikin. Mutta useampaan kertaan sen kuunneltuani, olen alkanut pitää tästäkin versiosta todella paljon. Eilen Kris sanoi, että tiesivät heti kiertueella, että sille sovitukselle täytyy tehdä jotain. Se keikkaversio ei siis kuulostanut siltä, mitä bändi siitä biisistä haki. Voi olla, että se ensiesitys tilanne siellä Kultsalla antoi Blle siihen esitykseen vielä lisää "angstia". Se saattoi olla hyvinkin Bn tulkinta biisistä, mutta ei sitä mitä bändinä siihen biisin halusivat.
Muuten samaa mieltä, mutta kyllä siinä enemmän on muiden roolia muutettu kuin B:n. Hän ei ole ihan niin angstinen mutta Jure on kokonaan taustalla nyt eli hänen roolinsa siinä on eniten muuttunut. Halusivat selvästi biisistä herkän, ei angstisen. Pidän kovasti molemmista versioista mutta se angstinen olisi sopinut mulle vähän paremmin.
Ihanat murut katsoo toisiaan <33
https://www.tumblr.com/ddarkcrown/762803636746190848/this-is-how-they-l…