Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Jotenkin erikoista ettei koko matkalla ole tullut instaan yhtään fanikuvaa Käärijän kanssa. Siellä kuitenkin myös paljon suomalaisia. Mietin, että oisko Kärtsä kieltäytynyt kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Härpäke nyt aktiivinen, on tykännyt Jokrujen postauksesta 💛
Kohta paljastuu, että kun Kärtsä on ollut Kyproksella, Härtsä onkin ollut Sloveniassa. :D
Toi ois kyllä aika kova! Tai Joksut ollut Kouvolassa :D.
Joskushan täällä joku oli sitä mieltä, että Joksut pitää saada kampanjoitua esiintymään keikkapaikalle, joka oli Kouvolassa.
Se olin minä ja olen edelleen sitä mieltä. K on tulossa tänne olikohan joulukuussa, enkä saanut lippua.
Keikka on myynyt jo loppuun? Go Kouvola <3
Discord on tosiaan mystinen paikka. Kellään ei ole oikein mitään tietoa, mitä tänään tapahtuu. Ilmeisesti soitetaan musiikkia? Vastataan kysymyksiin samalla? Onko videota ja jos on niin mistä kohtaa sen löytää?
Vierailija kirjoitti:
Ustoteko, että Bluza myös kertoo K:sta
Bluza nimenomaan kertoo Ksta
Vierailija kirjoitti:
Mut varmasti viimeistään maanantaina lähtevät, koska Kärtsällä luulis olevan kiertueeseen liityviä valmisteluita ja onhan viikko jo tosi hyvä loma. Eivät koskaan ole samalla tavalla saaneet viettää aikaansa.
Mä kuolisin (onnesta), jos ne siellä maanantaihin asti keskenään!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin erikoista ettei koko matkalla ole tullut instaan yhtään fanikuvaa Käärijän kanssa. Siellä kuitenkin myös paljon suomalaisia. Mietin, että oisko Kärtsä kieltäytynyt kuvista.
Ei kun ne on vaan enimmäkseen viettäneet aikaa siellä sviitissään 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei fandomilaiset eivät postaa kuvia nettiin tai sitten ovat olleet paljon altaalla kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän sanoivat, että musavideo olisi tulossa, mutta nyt ei kuitenkaan vaikuta siltä? Vai Markin produktio jäi sooniin jumiin? :) Ehkä tämä selviää siinä Discord-tapahtumassa.
Sitä musavideota kuvataan parhaillaan eräässä kyrposlaisessa sviitissä. Eri asia julkaistaanko sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan enää tähän aikaan niin paljoa? Syyskuun loppu ei ole kiireisintä lomasesonkia ainakaan lapsiperheiden parissa. Ehkä Kärtsän blondi tukka on myös hämännyt, kun se ainakin eilen ja tänään on ollut aivan kuin pienellä peikolla pystyssä ja sojottanut joka suuntaan. Aika kaukana mustasta potasta <3
Vierailija kirjoitti:
Tää K:n ja B:n kyproksen loma on ollut aika huvittavaa ja sekin, että B on enemmän promonnut K:ta kuin hänen bändinsä uutta biisiä eli tuliko B:stä nytten holiday wife jos K on tour wife
Siis miten B on promonnut K:ta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Härpäke nyt aktiivinen, on tykännyt Jokrujen postauksesta 💛
Kohta paljastuu, että kun Kärtsä on ollut Kyproksella, Härtsä onkin ollut Sloveniassa. :D
Toi ois kyllä aika kova! Tai Joksut ollut Kouvolassa :D.
Joskushan täällä joku oli sitä mieltä, että Joksut pitää saada kampanjoitua esiintymään keikkapaikalle, joka oli Kouvolassa.
Se olin minä ja olen edelleen sitä mieltä. K on tulossa tänne olikohan joulukuussa, enkä saanut lippua.
Keikka on myynyt jo loppuun? Go Kouvola <3
Joo, se on loppuunmyyty, mutta edellisillan Blind Channel ei. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää K:n ja B:n kyproksen loma on ollut aika huvittavaa ja sekin, että B on enemmän promonnut K:ta kuin hänen bändinsä uutta biisiä eli tuliko B:stä nytten holiday wife jos K on tour wife
Kuvasi Kärtsän promovideon ja arvioitu myös kirjoittaneen tekstin yhteen instapostaukseen, joka ei kuulostanut Kärtsän englannilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitti Kärpyn Eurotourin tickets are running loooow -tekstin ja kuvasi tän päiväisen Sex=Moneyn teaserin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä on paras ilmainen kuuntelusysteemi, josta artisti hyötyy? Ei ole valitettavasti varaa maksullisiin palveluihin. 😟
Youtube music, koska Spotifyssä joudut kuunteleen aina jotain muuta välissä.
Spotifyn ilmaisversiossa tietokoneella voi kuunnella kyllä biisit ihan haluamassaan järkässä, mainoksia tulee kyllä muutaman biisin välein, vaikka puhelimella ja selainversiossa ei voi.
Mutta jos on köyhä ja haluaa tukea bändiä nimenomaan Bluzan kanssa, melkein kannattaa ostaa se biisi silloin jostain iTunesista tms, koska se on euron parin hintainen ja siitä menee bändille ainakin suoratoistoon verrattuna paljon.
Ai voiko valita tietokoneella tosiaan? Hyvä tietää, itselläkään ei siis varaa, ton i Tunes oston tein.
Jep ja pädillä myös. Yllättäen Spotify ei laske sitä mobiililaitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksuilta uus postaus. Balkan keikkapäivät julkaistaan in two days eli sunnuntaina 🥰
Boitsu ei paljon promoile tulevia keikkapäiviä tai levyä, liekö Kärpyn kolmas jalkahieronta tälle päivälle jo meneillään? 😁
Mitä jalkaa Bojan siellä hieroo? 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksuilta uus postaus. Balkan keikkapäivät julkaistaan in two days eli sunnuntaina 🥰
Boitsu ei paljon promoile tulevia keikkapäiviä tai levyä, liekö Kärpyn kolmas jalkahieronta tälle päivälle jo meneillään? 😁
Toivottavasti ei irtojalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei fandomilaiset eivät postaa kuvia nettiin tai sitten ovat olleet paljon altaalla kahdestaan.
Joo, tämä. Heillä on siellä yksityiset tilat, ja viettävät ilmeisesti kaiken aikansa keskenään. Ja vaikka joku fani olisikin törmännyt, ei välttämättä ole halunnut julkaista kuvaa doksauksen pelossa. Olen mäkin päässyt kuvan Bojanin kanssa ottamaan, enkä ole sitä ikinä mihinkään julkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon on tullu varmaan kirjoitusvirhe, pitäis olla: Kärpyn kolmannen jalan hieronta.
Pirkka reverse striptease on Kärpyn katsotuin reels. 😄 Muutanan kerran tullut itsekin tuijotettua kyllä.. 😇
https://www.instagram.com/stories/dalys_univers/3466370985303326832