Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä luulen, että vieraina piti olla Kris ja Bojan, mutta ehkä yhteyksiä Kyprokselle ei ole saatu pelittään kunnolla. Tai sitten Bojan on lyönyt luuri korvaan, kun on yritetty 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bluzan listening partyn aloituskohta muuttunut. Suomen aikaan klo 20 ja yksi yllätysvieras tiedossa sen myötä
Mä olin ihan varma että vieraat on Kyprokselta 🥺
Vieraana tietysti legendaarinen Rob. Poikkis ei halunnutkaan mukaan.
Saiskohan Robilta Kypros q&a:n jos oikein nätisti pyytäis?
Tää K:n ja B:n kyproksen loma on ollut aika huvittavaa ja sekin, että B on enemmän promonnut K:ta kuin hänen bändinsä uutta biisiä eli tuliko B:stä nytten holiday wife jos K on tour wife
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bluzan listening partyn aloituskohta muuttunut. Suomen aikaan klo 20 ja yksi yllätysvieras tiedossa sen myötä
Eivät varmaan ole saaneet Boitsuun yhteyttä sitten maanantain ja Krisin pitää promota yksin tuolla Bluzaa.
Näinhän tää varmaan on 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ihan varma että vieraat on Kyprokselta 🥺
Vieraana tietysti legendaarinen Rob. Poikkis ei halunnutkaan mukaan.
On jo lähtenyt tuolta tänään.
Kyllä mäkin luulen että viimeistään loman loppuessa saadaan vielä joku yhteenveto sieltä. Saatesanoilla Best holiday ever tai jotain vastaavaa.
Yritin väsyneenä googlata sitä Is This Lovea, ja kirjoitin Is It Love. Sillä haulla tuleekin sitten Loreenin biisi. :D
Hauskaa että tossa Joksujen postauksessa sanotaan, että materiaalia kesäkiertueelta mutta siinä kuitenkin on Kultsan treeneistä ja Hris näkyy olevan ja ne Suomi nauhat. Käsittääkseni maaliskuu ei ole kesää :D
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko joku, joka on pitänyt shippaamisessa tai palstailussa vähän pidempäänkin taukoa tai ajatellut lopettaneesi kokonaan ja palannut nyt joukkoomme ainakin vähäksi aikaa, koska...
Ylänuoli: pidin taukoa ja palasin Kyproksen-matkan takia
Alanuoli: pidin taukoa ja palasin jostain muusta ajankohtaisesta syystä (esim. Bluza, Serbian matka tai muut Kärtsän jutut)
Nimenomaan näin, shippaillut en oo koskaan mut palstailun jätin jo jonkin aikaa sitten, kun tuntui että siihen menee ihan liikaa aikaa ja usein aiheuttaa vaan turhaa ärsytystä kun väännetään jostakin. Mutta kun alkoi tuota Kypros-matskua tippua niin ihan pakko oli päästä keskustelemaan siitä porukalla! 😍
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että tossa Joksujen postauksessa sanotaan, että materiaalia kesäkiertueelta mutta siinä kuitenkin on Kultsan treeneistä ja Hris näkyy olevan ja ne Suomi nauhat. Käsittääkseni maaliskuu ei ole kesää :D
On siellä myös pätkiä muista maista kevään kiertueelta
Vierailija kirjoitti:
Tai Hojan en enää muista, mutta Härtsä peruukissa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt oo niin justiinsa 😄 Krisillä on kädet täynnä hommia.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko joku, joka on pitänyt shippaamisessa tai palstailussa vähän pidempäänkin taukoa tai ajatellut lopettaneesi kokonaan ja palannut nyt joukkoomme ainakin vähäksi aikaa, koska...
Ylänuoli: pidin taukoa ja palasin Kyproksen-matkan takia
Alanuoli: pidin taukoa ja palasin jostain muusta ajankohtaisesta syystä (esim. Bluza, Serbian matka tai muut Kärtsän jutut)
Mä olen pitänyt taukoa palstailusta näillä suomi-palstoilla mutta en shippauksesta muualla, tänne vilkuilen ja kirjoittelen kun jotakin on meneillään😊
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti kohta muiden maiden fandomit vihaa suomalaisia faneja :D Joksut Suomi Joksut Suomi ;D
Boitsu valitteli huonoa yhteyttä sekä kiireitä ja ehdotti discord-liveen tilalleen irtojalkaa, mutta Kris löi luurin korvaan. Puhelun päättymisen jälkeen Boitsu avasi videotilan ja jatkoi Kärpyn promomatskun kuvailua.
Vierailija kirjoitti:
Levyjen ostamisesta vielä: en oikeasti tiennyt, että nykyään enää tehtäisiin CD-levyjä tai vinyylejä. 🙈
Levyn voi myös ostaa digitaalisena jos haluaa tukea artistia eikä ole levysoitinta, esim. iTunes Storesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyään "ostetaan levy"? T. Tyhmä
Tilaat cd:n tai vinyylin bändin sivuilta. 👍
Mulla on joksujen vinyyli. Levysoitin vaan puuttuu vielä.
Onpas Härpäke nyt aktiivinen, on tykännyt Jokrujen postauksesta 💛
Vierailija kirjoitti:
Onpas Härpäke nyt aktiivinen, on tykännyt Jokrujen postauksesta 💛
Kohta paljastuu, että kun Kärtsä on ollut Kyproksella, Härtsä onkin ollut Sloveniassa. :D
Viimeks oli aika harhaanjohtava, kun mainittiin että Joker Out ja erikseen montako vierasta. Siitä sai silloin käsityksen että kaikki olisivat paikalla.