Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kusista kontsaa KyRpokselta nyt ja sassiin!
Bluzan listening partyn aloituskohta muuttunut. Suomen aikaan klo 20 ja yksi yllätysvieras tiedossa sen myötä
Gallup: oletko joku, joka on pitänyt shippaamisessa tai palstailussa vähän pidempäänkin taukoa tai ajatellut lopettaneesi kokonaan ja palannut nyt joukkoomme ainakin vähäksi aikaa, koska...
Ylänuoli: pidin taukoa ja palasin Kyproksen-matkan takia
Alanuoli: pidin taukoa ja palasin jostain muusta ajankohtaisesta syystä (esim. Bluza, Serbian matka tai muut Kärtsän jutut)
Vierailija kirjoitti:
Bluzan listening partyn aloituskohta muuttunut. Suomen aikaan klo 20 ja yksi yllätysvieras tiedossa sen myötä
Onko tämä siis jälleen discordissa kysy ja vastaa vai mikä homman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kusista kontsaa KyRpokselta nyt ja sassiin!
Why so needy? Let them be..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis jälleen discordissa kysy ja vastaa vai mikä homman nimi.
En oo varma, miten tää toimii
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuten jossain sen Eurotour-arvonnan kunnon säännötkin? Koska niistä ei käy selville, mitä maita se koskee (oletettavasti muitakin kuin Suomea, koska tekstit myös englanniksi, mutta tuskin Euroopan ulkopuolella) ja pitääkö esim. kaverusten lentää yhdessä (eli voiko joku lahjoittaa toisen lippunsa vaikka Made in Italylle jos lentää itse Suomesta).
Tää ois muuten ollut hyvä selvennys, nyt osallistujia saattaa olla ympäri maailmaa ja voi tulla liput kalliiksi jos esim. joku australialainen tai eteläamerikkalainen sattuu voittamaan.
Tuli vaan mieleen että kerranhan näiden piti pitää jotain discord liveä mutta siirtyikin ig liveksi tai jotain.
Ei oo siis kärtsä ja bojan yllätysvieraina😂
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaan ole saaneet Boitsuun yhteyttä sitten maanantain ja Krisin pitää promota yksin tuolla Bluzaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ihan varma että vieraat on Kyprokselta 🥺
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko joku, joka on pitänyt shippaamisessa tai palstailussa vähän pidempäänkin taukoa tai ajatellut lopettaneesi kokonaan ja palannut nyt joukkoomme ainakin vähäksi aikaa, koska...
Ylänuoli: pidin taukoa ja palasin Kyproksen-matkan takia
Alanuoli: pidin taukoa ja palasin jostain muusta ajankohtaisesta syystä (esim. Bluza, Serbian matka tai muut Kärtsän jutut)
Ei mitään taukoa 😄. Miten tästä nyt voi taukoa pitää, kun juuri silloin tapahtuu kun vähiten odottaa 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olin varma, ettei ole.
Levyjen ostamisesta vielä: en oikeasti tiennyt, että nykyään enää tehtäisiin CD-levyjä tai vinyylejä. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ei oo siis kärtsä ja bojan yllätysvieraina😂
Ei ne nyt kaipaa mitään häiritseviä tekijöitä, muistaakohan B enää edes minkä bändin laulaja se on, kun palailee lomilta. 😅
En mäkään uskonut vieraisiin mutta onhan B bändiä et K ois vaan vieras :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraana tietysti legendaarinen Rob. Poikkis ei halunnutkaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaan ole saaneet Boitsuun yhteyttä sitten maanantain ja Krisin pitää promota yksin tuolla Bluzaa.
Voi Kris parka 😂😂. Se on varmaan ihan k*rpiintynyt. Varmaan sanonut, että vedetään se homma sitten heti, hän ei aio koko iltaa siihen tuhlata. Ja Bojan uiskentelee Kärpyn kanssa altaassa iltauinnilla...
Vierailija kirjoitti:
En mäkään uskonut vieraisiin mutta onhan B bändiä et K ois vaan vieras :D
Siis se nyt on vain sanamuoto. Viimeksi noilla Discordissa oli vieraina Jan ja Jure, ja Mark.
Monta on pientä odottajaa ...