Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kärtsän itseironia 💯
Nään ton jotenkin trilogiana minäkin: CCC, Kot Kot ja Sex = Money. Kun ei muutakaan keksiny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan Käärijän jutuista alkaa kehkeytyä tarina tyhjästä ja surullisesta miehestä jonka ainoa toivon kipinä on perjantai illan tuoppi joka vapauttaa peloista. Sitten jäädään yksin sinne baariin kun muut jatkaa juhliaan muualla.
Ja kun mitään muuta ei enää keksi niin aletaan myydä seksiä.
Katsos kun sehän on K hahmon ydin. Muistathan kuitenkin Käärijän vain olevan hahmo.
Muistathan kuitenkin hänen kertoneen, että biisit on lähtökohtaisesti omasta elämästä, esimerkiksi punainen marli ja siitä viis jne.
Niin? Meillä kaikilla on monenlaista sävyä elämässä. Käärijä hahmo tuo vain tiettyjä sävyjä esiin Jeren elämästä. Ihan tietoisesti valitulla tavalla. Käärijä ei varsinaisesti ole hsjmo jolla menee kauhean hyvin ylipäätään. Tai ole sankarimateriaaliakaan.
Vierailija kirjoitti:
Melkein erehdyin antamaan Bluzalle kannatuskuuntelun, mutta onneksi lukaisin palstan läpi ensin. Miksi tulisin bändiä, jonka fanit on tälläsiä?
No täällä riehuu tasan se, joka Kärtsästä kilaroi muutenkin ja haukkuu joka välissä. Tosin ihmettelen edelleen, että voiko noin ilkeä ihminen olla Joksu fani?8
Vierailija kirjoitti:
Melkein erehdyin antamaan Bluzalle kannatuskuuntelun, mutta onneksi lukaisin palstan läpi ensin. Miksi tulisin bändiä, jonka fanit on tälläsiä?
Miksi roikkuisit ketjussa joka on kyseisen bändin faniketju? Hyvästi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan Käärijän jutuista alkaa kehkeytyä tarina tyhjästä ja surullisesta miehestä jonka ainoa toivon kipinä on perjantai illan tuoppi joka vapauttaa peloista. Sitten jäädään yksin sinne baariin kun muut jatkaa juhliaan muualla.
Ja kun mitään muuta ei enää keksi niin aletaan myydä seksiä.
Katsos kun sehän on K hahmon ydin. Muistathan kuitenkin Käärijän vain olevan hahmo.
Siis onko käärijä skitso tai disso? Onlyfans ja itsensä myyminen ei selity millään hahmoudella.
Hän on lukutaitoinen. Osaa lukea vihakommentteja ja kääntää ne biisiksi.
Kärtsä on todella taitava näissä. On hyvinkin tietoinen mitä routaa kannattaa raaputtaa.
Mä jotenkin ajattelinkin että varmasti jossain vaiheessa tulee biisi jossa viitataan OF:ään. :) Kärtsämäiseen tapaan.
En minä nyt itse sitä of materiaalia näkisi seksin myymiseksi. Varsinkin kun vastaavaa näkee ihan perusnettiä selaillessa kokoajan ja rajumpaakin. K vaan laittaa sen materiaalin of ettei ole lasten silmissä ja ilmaista.
Miten täällä on nyt trolleilla näin hirveä hätä kädessä? 😅 Keskitytään me Anna- ja muut -liisat sekä Bojereilijät kuitenkin olennaiseen. We love together. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä riehuu tasan se, joka Kärtsästä kilaroi muutenkin ja haukkuu joka välissä. Tosin ihmettelen edelleen, että voiko noin ilkeä ihminen olla Joksu fani?8
Ei ole A tämä.
Minä olen kai puhdasverinen Marketta, joka on moneen kertaan tuominnut henkilökohtaisuuksiin menevät härskit nöpötysviestit ja vastaavat, mutta tuo K:n uusi biisihän on aivan briljantti, hauska, itseironinen ja oivaltava. Naurattaa lukea näitä pöyristyneitä kommentteja. :D K itsessään on paitsi hahmo, myös kuin performanssi, joka osallistaa niin yhteiskunnan, median, fanit kuin anonyymit "mammatkin". Biisien ym. julkaisu on vain lähtölaukaus, josta esitys vasta alkaa, ja kaikki voivat osallistua.
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt itse sitä of materiaalia näkisi seksin myymiseksi. Varsinkin kun vastaavaa näkee ihan perusnettiä selaillessa kokoajan ja rajumpaakin. K vaan laittaa sen materiaalin of ettei ole lasten silmissä ja ilmaista.
Jos OF on seksin myymistä niin sitten aika moni muukin asia on. Kun mitään seksin harrastamista ei OF:ssä ole edes.
Mun täytyy myöntää että en nyt erityisemmin ihastu tähän K.n uuteen. Ja että kieltämättä tulin jotenkin surulliseksi. Nuohan on aika surulliset sanat jos alkaa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi roikkuisit ketjussa joka on kyseisen bändin faniketju? Hyvästi 😂
Kuumistelen Kärtsää. 💅What u gonna do about it?
Miten ilkeitä voi ihmiset olla täällä taas tänään vai yksi samako täällä raivoaa.Menee kunnianloukkauksen puolelle taas Kärtsärin haukkuminen.Meikein voisi kuvitella tässä olevan jotain henkilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos OF on seksin myymistä niin sitten aika moni muukin asia on. Kun mitään seksin harrastamista ei OF:ssä ole edes.
Tuskin tuossa pelkästä OF on kyse.
Turha opettaa mua
Ristiin jalkojani laittaa
Synnyin syntiseksi
Sori jos se sua haittaa 💅💅💅
Vierailija kirjoitti:
Miten ilkeitä voi ihmiset olla täällä taas tänään vai yksi samako täällä raivoaa.Menee kunnianloukkauksen puolelle taas Kärtsärin haukkuminen.Meikein voisi kuvitella tässä olevan jotain henkilökohtaista.
Jep. Joku sairas noita viestejä kirjoittelee, tai sit pari idioottia teinipoikaa on linjoilla vaikka amiksen eka oppitunti alkoi jo.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on nyt trolleilla näin hirveä hätä kädessä? 😅 Keskitytään me Anna- ja muut -liisat sekä Bojereilijät kuitenkin olennaiseen. We love together. 💚
Trollit sentään keskustelee. Sinä vaan heittelet näitä aika tyhjiä fraaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän biisiin sit kunnon musavideo, eiks niin Kärppy?
Todellakin, ootan jo promovideoitakin
Edes K ei ehdi nyt promota omaa biisiään kun on muita kiireitä. Yleensähän on tullut aika paljon promoa jo hyvissä ajoissa etukäteen. Varmaan toi kuitenkin viikon päästä jo julkaistaan kun löytyy jo tiktokista.
Hän on lukutaitoinen. Osaa lukea vihakommentteja ja kääntää ne biisiksi.