Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
https://www.tumblr.com/frikatilhi/762528888175951872?source=share
Tämä pätee myös nautadomiin :D
Vierailija kirjoitti:
Saat kaataa mun napaan tequilaa. Jessus ne on kohta ihan päissään pojjaat ja kahdestaan sviitissä. En sano mitään muuta. Paitsi edelleen et ficci kirjoittaa itse itsensä. Parasta aikaa. Ihanaa saada näin paljon matskua!!
Tequila on ainoa tila, jossa minulta on mennyt muisti! Mutta huom tokenin jatkamaan yötä kyllä edelleen (ja muistikin palasi) :D
Eli se ei siihen välttis pääty!
Kysymys kuuluu minkä oman vaatekappaleensa Boitsu ujuttaa Kärpyn pyykkien sekaan Suomeen tuotavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kolmen promillen CCC:ltä aamuyöstä.
Kolmen promillen Bluza. Se olisi tosin varmaan enemmän itkukännit...
I wanna see that.
Siellä istutaan puistonpenkillä ja Boitsu on jostain hankkinut kitaran ja lauleskelee Bluzaa. Jerppa nojaa olkapäätä vasten ja kuulee miten Boitsun ääni alkaa vähän värisemään. Hän katsoo suoraan noihin ruskeisiin silmiin ja näkee muutaman kyynelen poskella. Se aiheuttaa Jerelle saman reaktion ja pian halitaan puistonpenkillä itkien onnesta kun viimein ollaan ihan kahdestaan.
Tossa lähivideossa missä Bojan sanoo "WATAFAK" se on vähän sama oloinen ku lentokentällä sillon pikku päissään lähdössä Suomesta 🤭😘 Ihanaa lähikuvaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kahdestaan näyttää olevan reissussa, aika huikeeta.
Jep. En rehellisesti olisi ikinä uskonut, mutta niin se vaan siltä vaikuttaa 💚
Vierailija kirjoitti:
Mihin Häärijän vihjailut sitten muka liittyivät ellei tähän ?
No ihan Härtsän omaan juttuun ja mahdolliseen muodon/roolin muutokseen tai johonkin lisäjuttuun eurotourilla. Tästä on K kertonut faneille yhden keikan yhteydessä eli jotain "H:lle tulee jotain uutta".
Ihan selvä juttu ollut Härtsän tiisailujen alusta asti. Viimeisin stoori oli että Soon ja kuva Härtsästä itsestään lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kolmen promillen CCC:ltä aamuyöstä.
Jos noi työntekijät oikeesti kaatoi tequilaa suoraan niiden suihin niin todellakin on tulossa kolmen promillen ccc vol 2 xD
No sehän oli tequila -biisi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he menevät iltauinnille hotellin altaalle yhdessä. Auringon ja hiljaisuuden laskettua voi vaikka vähän nojautua lähemmäs kuiskuttelemaan.
Niillä taitaa olla joku sviitti ja siitä oma kulku tohon uima-altaaseen. Ainakin siltä näyttää.
Joo, tossa hotlassa sviiteistä pääsee suoraan "yksityiseen" uima-altaaseen.
Mikä hotelli?
Varmaan sen joku pystyy kaivamaan, mä en viitsi sitä kertoo. Mutta sen sanon, että pojilla on kyllä ihanat oltavat siellä 💕. Ja tosiaan sviitti 🥰.
No SÄ oot ainakin AITO!!
No niin olinkin, jotain pahaa siinä? 🧸
Siis pojilla one hotelroom, tequila känni ja kahdestaan matkassa? 🤫😳
Paras bojere päivä ikinä! Kiitos!!
On täällä taas huolta monenlaista. 😆
Huomenna ensimmäinen stoori iltapäivällä varjosta aurinkolasit päässä ja naamat lakanan kalpeina :D
Vierailija kirjoitti:
Siis pojilla one hotelroom, tequila känni ja kahdestaan matkassa? 🤫😳
Ficci kirjoittaa itse itsensä.
Ettei nyt vaan sattuis mitään. 😂💚 Hönöt.
Oon odotellut koska Joksut tekee porukalla jonkun vidduilu pätkän :D
Ihanaa, pitäkää huolta toisistanne siellä bojat! 💚
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ensimmäinen stoori iltapäivällä varjosta aurinkolasit päässä ja naamat lakanan kalpeina :D
Kalpeina kuin bluza?
Vierailija kirjoitti:
Meinasin just kirjottaa samaa, että dagen efter voi huomenna olla aika paha xD
Bojan raahannut kaikki Kärtsään liittyvät paidat mukaan reissuun 😂