Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he menevät iltauinnille hotellin altaalle yhdessä. Auringon ja hiljaisuuden laskettua voi vaikka vähän nojautua lähemmäs kuiskuttelemaan.
Niillä taitaa olla joku sviitti ja siitä oma kulku tohon uima-altaaseen. Ainakin siltä näyttää.
Joo, tossa hotlassa sviiteistä pääsee suoraan "yksityiseen" uima-altaaseen.
Mikä hotelli?
Varmaan sen joku pystyy kaivamaan, mä en viitsi sitä kertoo. Mutta sen sanon, että pojilla on kyllä ihanat oltavat siellä 💕. Ja tosiaan sviitti 🥰.
Toi keittiö ei kyllä sviitiltä näy
Mitä!
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kolmen promillen CCC:ltä aamuyöstä.
Kolmen promillen Bluza. Se olisi tosin varmaan enemmän itkukännit...
Kyllä ne kahdestaan näyttää olevan reissussa, aika huikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he menevät iltauinnille hotellin altaalle yhdessä. Auringon ja hiljaisuuden laskettua voi vaikka vähän nojautua lähemmäs kuiskuttelemaan.
Niillä taitaa olla joku sviitti ja siitä oma kulku tohon uima-altaaseen. Ainakin siltä näyttää.
Mikä hotelli?
Varmaan sen joku pystyy kaivamaan, mä en viitsi sitä kertoo. Mutta sen sanon, että pojilla on kyllä ihanat oltavat siellä 💕. Ja tosiaan sviitti 🥰.
Mutta olet itse stalkannut sen
Ei nyt niin kovin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos noi työntekijät oikeesti kaatoi tequilaa suoraan niiden suihin niin todellakin on tulossa kolmen promillen ccc vol 2 xD
Vierailija kirjoitti:
Suora leikkaus klo 04:15: Jere hihittää ja kuvaa hihittävää Boitsua, joka yrittää saada huoneen ovea auki.
Minkähän helvetin takia luin tämän sillä vanhalla Big Brotherin äänellä? :D
Saat kaataa mun napaan tequilaa. Jessus ne on kohta ihan päissään pojjaat ja kahdestaan sviitissä. En sano mitään muuta. Paitsi edelleen et ficci kirjoittaa itse itsensä. Parasta aikaa. Ihanaa saada näin paljon matskua!!
👏👏👏 IG LIVE, 👏 IG LIVE, 👏 IG LIVE 👏 CHA CHA CHAAA!!
Ei siis oo, mutta manifestoin
Vierailija kirjoitti:
Pojat taitaa olla jo juhlatuulella siellä, mitä lie kontsaa tänä yönä vielä luvassa. 😅
Löytyisköhän matkalla hotellille pari kuormalavaa, niin voisivat ottaa toisinnon kesäkuun ccc:sta😂
Olisitteko uskoneet vielä öö toissapäivänä, että kaksikkomme on viettämässä kahdestaan relax timea Kyproksella ja hukuttavat meidät stooreihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen promillen Bluza. Se olisi tosin varmaan enemmän itkukännit...
I wanna see that.
Onkohan kostopitsi mukana matkassa?
Vierailija kirjoitti:
Kärtsy on ihan hurmaantuneen näköinen, nuo kauniit silmät <3
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kostopitsi mukana matkassa?
Jos on, niin se tulee kyllä riekaleina pois. :D Enkä nyt edes tarkoita mitään rietasta.
Oi mikä ihana ilta, voi tapahtua mitä vaan~
Vierailija kirjoitti:
Olisitteko uskoneet vielä öö toissapäivänä, että kaksikkomme on viettämässä kahdestaan relax timea Kyproksella ja hukuttavat meidät stooreihin?
En iki maailmassa. Kiitos universumi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hotelli?
Toi keittiö ei kyllä sviitiltä näy
No SÄ oot ainakin AITO!!
Parempaa lomaseuraa ei vois olla. Varmasti just se mitä B tällä hetkellä tarvitsee. Ihanaa kun tänään kaikki muut Joksujen jäsenet promonneet ahkerasti Bluzaa ja B:n annetaan lomailla.