Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
12241/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eniten huvittaa, että Kn nähtävyys on vain B

Vierailija
12242/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina JO:n Discordissa Bluzan listening party klo 22. Mukana two special guests.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12243/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina JO:n Discordissa Bluzan listening party klo 22. Mukana two special guests.

Hmm!

Vierailija
12244/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, että jupisen tällaista ihan epäoleellista tällaisella hetkellä, mut kun mua suuresti huvittaa noiden iltapäivälehtien Kärtsän nimellä klikkien kalastelu. Nyt on uutinen, mikä kertoo Iltan mokanneen jonkun Vain elämää-biisin sanoissa ja jo otsikkoon on pitänyt tunkea Kärtsää, vaikka se ei lopulta liittynyt aiheeseen muuten kuin että oli kommentoinut Iltan someen nauruhymiöllä. 🙄😆 

Joo, ja minä klikkasin..🙈🙈

Mua huvitti kans ja viel klikkasin. Aattelin, että siellä jotain hmmm kiviin liittyvää kommenttia😂

Vierailija
12245/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun ne yhdessä tullut yöllä sieltä baarista hotellihuoneeseen. Ja nyt ne tuhisee siellä ja sitten herätään aamupalalle .. liikkistä jotenkin kaikki. 

Ihana muuten se privaatti käynti uima-altaalle, jos näin oli, huoneesta. 

Vierailija
12246/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön viimeinen stoori on niin kuolettavan ihana...😭 Ihana suloinen baby Bojan ja tietysti taivaallinen ääni ihan vaan karaokeen ja se hymy minkä soi Kärdelle ... Joka silmät sydäminä kuvaa tätä ihanuutta. 💚💙

Vierailija
12247/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on niin kaunis 😭🥰 Tollanen täydellinen boyfriend ja etelän loma .. ei helvetti, siinä voi olla kyl tekemistä et mitään ei tosiaan sattus kun on ton näköistä ja oloista matkaseuraa ... 

Vierailija
12248/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, jos Kärtsä on toinen niin kuka on toinen? Tosin, en kyllä välttis usko että Kärtsä on siellä. 

Vierailija
12249/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ain't no sunshine when he's gone

It's not warm when he's away

Ain't no sunshine when he's gone

And he's always gone too long

Anytime he's goes away

Vierailija
12250/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, jos Kärtsä on toinen niin kuka on toinen? Tosin, en kyllä välttis usko että Kärtsä on siellä. 

Kärtsä ja Härtsä tai sitten jotkut ihan muut kaks, se on mun arvaus.

tai sitten Bojan ja Käärijä lasketaan vieraiksi kun ovat eri paikassa 😅

Vierailija
12251/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jo vähän pelottaa sen robhandersenin puolesta kun se huomaa että me kaikki Kärtsän fanit käydään stalkkaamassa sen instaa

Vierailija
12252/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ja Härtsä tai sitten jotkut ihan muut kaks, se on mun arvaus.

tai sitten Bojan ja Käärijä lasketaan vieraiksi kun ovat eri paikassa 😅

Itse veikkaan kyllä K&B tuosta syystä, tai ovat two special guests kun ovat keskenään ja ihan omalla planeetalla. :D Härtsään en usko hetkeäkään. Jos on jotain tasoa Sandi ja Primoz tms niin sitten ihmiset kyllä pettyvät, mutta se nyt ei tietysti ole Joksujen vika.

Vierailija
12253/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos K olis toinen, niin B tietenkin olis toinen. Mutta veikkaisin todennäköisemmäksi että on Jure ja Kris kun nekään ei ollut q&a:ssa mukana, niin ehkä nyt on niiden vuoro ja B:n annetaan lomailla.

Vierailija
12254/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa listening party? En tiedä miten Discord toimii. Onko se siis kuin live? Vai chat?

Vierailija
12255/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jo vähän pelottaa sen robhandersenin puolesta kun se huomaa että me kaikki Kärtsän fanit käydään stalkkaamassa sen instaa

Pitäiskö kaikkien vaihtaa täksi viikoksi profiilikuvaksi naudanpää? Miettikää Robin fiiliksiä, kun yhtäkkiä viiskyt lehmää kattoo sen kaikki stoorit 🤭

Vierailija
12256/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua miks Kärtsä kuvaa jotain random ukkoja siel baarissa :D

Sievässä hönössä ollut. Mutta jatkakaa rakkaat jatkakaa 😊. Estot pois niin saadaan tälläistä ihanaa höttökontsaa.

Mut just vaan sen verran mitä pojat itse haluaa jakaa. Pitäkööt yksityisenä sen mitä kokevat tarpeelliseksi.

Tän aamun klo 4:30-herätyskello TikTokkia selatessa (normaalisti NUKUN aamuyöt 🙄) vähän ärsyynnyinkin kun MadamCykan capcut tuli vastaan. Sormia ja sormuksia kuvattu ja kihloissa olisivat. No ihanaa jos näin, mutta iloitsen sitten jos ja kun ilmoitus tulee pojilta itseltään 💚💙. Tuohan on vaan tulkuntaa. Eikä nyt mun mielestä ulkopuolisen "julistettavissa".

Vierailija
12257/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua miks Kärtsä kuvaa jotain random ukkoja siel baarissa :D

Sievässä hönössä ollut. Mutta jatkakaa rakkaat jatkakaa 😊. Estot pois niin saadaan tälläistä ihanaa höttökontsaa.

Mut just vaan sen verran mitä pojat itse haluaa jakaa. Pitäkööt yksityisenä sen mitä kokevat tarpeelliseksi.

Tän aamun klo 4:30-herätyskello TikTokkia selatessa (normaalisti NUKUN aamuyöt 🙄) vähän ärsyynnyinkin kun MadamCykan capcut tuli vastaan. Sormia ja sormuksia kuvattu ja kihloissa olisivat. No ihanaa jos näin, mutta iloitsen sitten jos ja kun ilmoitus tulee pojilta itseltään 💚💙. Tuohan on vaan tulkuntaa. Eikä nyt mun mielestä ulkopuolisen "julistettavissa".

Siis mitä?

Vierailija
12258/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmälauma 🤣

Vierailija
12259/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos K olis toinen, niin B tietenkin olis toinen. Mutta veikkaisin todennäköisemmäksi että on Jure ja Kris kun nekään ei ollut q&a:ssa mukana, niin ehkä nyt on niiden vuoro ja B:n annetaan lomailla.

Missä B, siellä K, mutta tässä on nyt saatu niin paljon kaikkea yli odotusten, että Kärtsää laulelemassa Bluzaa en sentään uskalla toivoa. Parhaimmassa tapauksessa siellä on vieraina K ja B, tylsemmässä ja realistisemmassa tapauksessa jotkut muut kuten Jan ja Nace. (Jure ja Jan ja Markhan ne muuten siihen q&a:han osallistui)

Vierailija
12260/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TM muuten laittanut firmansa tililtä stoorin messukeskuksesta. Eli ei oo sekään Kärtsän matkassa body guardina. 

Ketju on lukittu.