Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Härtsästä puheen ollen 😅
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he menevät iltauinnille hotellin altaalle yhdessä. Auringon ja hiljaisuuden laskettua voi vaikka vähän nojautua lähemmäs kuiskuttelemaan.
Niillä taitaa olla joku sviitti ja siitä oma kulku tohon uima-altaaseen. Ainakin siltä näyttää.
Joo, tossa hotlassa sviiteistä pääsee suoraan "yksityiseen" uima-altaaseen.
Mikä hotelli?
Varmaan sen joku pystyy kaivamaan, mä en viitsi sitä kertoo. Mutta sen sanon, että pojilla on kyllä ihanat oltavat siellä 💕. Ja tosiaan sviitti 🥰.
Mutta olet itse stalkannut sen
No en ole 😅. Työkaveri oli tuolla just viime viikolla, tunnistin tuosta allas kuvasta. Kiva paikka kuulemma.
Stooreja tulee ja tulee ja tulee...<3
Vierailija kirjoitti:
Härtsästä puheen ollen 😅
Kertokaa nyt tyhmälle, eihän Härtsä tuolla ole? Vaan joku muu sattumalta Härtsän näköinen? Vai katsonko ihan väärin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvää tää loma tekee Boitsullekin, pääsee relaamaan braderin kanssa kaikkien terveyshuolien, levyntekostressin ym. jälkeen? Toivottavasti heillä on oikein rentouttava ja ihana loma yhdessä. 💚
Musta tuntuu et B:lla kestää hiukan et pääsee lomamoodiin. Onneksi K osaa varmasti rentouttaa.
Mistä näin päättelet? En kyllä itse luule noin yhtään.
Kun ei nyt vain sattuis mitään. Esim. yhteys paljastuisi ontoksi heidän välillään.
Hauskaa näyttää pojilla olevan, ettei vaan sattuis mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he menevät iltauinnille hotellin altaalle yhdessä. Auringon ja hiljaisuuden laskettua voi vaikka vähän nojautua lähemmäs kuiskuttelemaan.
Niillä taitaa olla joku sviitti ja siitä oma kulku tohon uima-altaaseen. Ainakin siltä näyttää.
Mikä hotelli?
Varmaan sen joku pystyy kaivamaan, mä en viitsi sitä kertoo. Mutta sen sanon, että pojilla on kyllä ihanat oltavat siellä 💕. Ja tosiaan sviitti 🥰.
Toi keittiö ei kyllä sviitiltä näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Häärijän vihjailut sitten muka liittyivät ellei tähän ?
Kyllä se viittasi tähän. Kyproksen viisukappale ja viisut 23 ja käärijä jossain muualla. Voi tietty viitata vielä muuhunkin mutta yhdessähän ne nämä pohtii.
Aah täähän ois ollut nerokasta heiltä, mahtavaa promoa, shippikansa varpailleen, arvostan.
No mun täytyy sanoa että sen ne osaa.
Kävin vessassa ja kolme stooria tuli sillä aikaa...
Mitä tästä vielä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsästä puheen ollen 😅
Kertokaa nyt tyhmälle, eihän Härtsä tuolla ole? Vaan joku muu sattumalta Härtsän näköinen? Vai katsonko ihan väärin...
Okei, vastaan itselleni nyt kun tuli stooreja lisää: ei ole Härtsä tuolla vaan tuosta bändistä joku oli vaan Härtsän näköinen ja se huvitti poikia suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsästä puheen ollen 😅
Ei ole, nauravat sille kun yks noista henkilökunnasta (?) Härtsän näköinen + Tequila biisi soi taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hotelli?
Toi keittiö ei kyllä sviitiltä näyttänyt.
Samaa mietin. Edelleen epäilen onko nuo videot edes aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt nähdään K isompana tähtenä kuin hän onkaan. Ei hän nyt sitä luokkaa tähti ole, että väkisin kannattaisi vain hyödyn takia hengailla. K musiikkikin niin erilaista ettei sieltä nyt mitään isoa fanikuntaa saa JO.
Eikö se aika pitkälti koostu K faneista.
Suora leikkaus klo 04:15: Jere hihittää ja kuvaa hihittävää Boitsua, joka yrittää saada huoneen ovea auki.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
https://x.com/provoka_Terka/status/1838660862267068486?t=C-ORNapy2kRTFN…
Muakin ärsytti tänään kun luin Twitteristä näitä mielensäpahoittajia. Kun K:ta ja B:tä itseään ei millään lailla shippaus häiritse, mutta silti joidenkin siitä pitää moralisoida sekä twitterissä että tässä ketjussa.
Ovat juhlatuulella mut Bojtsu näytti kyllä sen verran väsyneeltä et toivottavasti Kärppy huolehtii sen ajoissa sviitti on. Nukkumaan.
Hei ja miettikää: mikä ihana aamu! Uninen Bojan, Jere tukka pystyssä. Pienet aamujöpötykset.
Näyttää kolmen promillen CCC:ltä aamuyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Härtsästä puheen ollen 😅
Ei helvetti! Mä en oo ikinä nauranut Kärtsän videoille näin paljon! 😂😅🥹 Mistä universumi tuonkin biisin noille lähetti? 😅 Ja vielä ennen klo 23! 👌👍👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hotelli?
Onko one room, one bed?
Vähän nyt nähdään K isompana tähtenä kuin hän onkaan. Ei hän nyt sitä luokkaa tähti ole, että väkisin kannattaisi vain hyödyn takia hengailla. K musiikkikin niin erilaista ettei sieltä nyt mitään isoa fanikuntaa saa JO.