Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11761/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojtsua hyväkskäytetään etelässä. Pakotettu tarjoilee ja kutsuun herrakskin. Mitähän toi blondi vielä keksiikään.

Vierailija
11762/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan 100% varmasti tulee OFaa tuolta ja meitsi myy vaikka mummonsa et saa sen kusisen Fanssin viimein. Ne pistää nyt kuulkaa kaiken peliin. 

Itse olen myös hyvin varma, että OF:ää tulee, mutta oletettavasti jotain melko viatonta tai ylitsevedetyn humoristista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11763/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalaisen matkaseuran IG alkaa sanalla tervetuloa ranskaksi:D saa jatkaa tutkimista, vois ehkä olla miespari who knows. Osaisko joku nauta selvittää oliko tanskalaismiehen video gay-baarista?:D

Vierailija
11764/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niillä "one room"..?

Vierailija
11765/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että olisi väliä, mutta tänään kyseinen ig käyttäjä on ollut tanskalainen, ruotsalainen ja norjalainen :D 

Vierailija
11766/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä kuinka sulosia he on ... 😭 Toivottavasti vaan Bojtsukin vähän relaa eikä Käkkärä pakota sitä tohon are you -leikkiin enää eikä ainakaan kosi nuuskarasialla. 

Mä luulen, että Boitsu hakee pyydettäessä ja mielellään vaikka vuorilta suolaa Kärpyn aamiaisleipiin.

Vierailija
11767/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä että olisi väliä, mutta tänään kyseinen ig käyttäjä on ollut tanskalainen, ruotsalainen ja norjalainen :D 

Kohta he menevät varmaan suomalaisen kanssa saunaan ja vitsin punchline on "Are you?"

Vierailija
11768/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää!!! He näkee toistensa monta päivää, monta aamua ja iltaa. Ehtivät jutella, uida ... Mä oon niin onnellinen!!! He on nyt siellä, lomalla, Jere ja Bojan!!!! 

Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin

Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin

Bojan on siinä lämpimänä ihan lähellä nappisilmineen 😭😭😭

Vierailija
11769/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän eri habitus Kärpyllä nyt kuin siellä äijälomalla. 😄 Niin tyylikästä, niin tyylikästä.

Vierailija
11770/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin pakko pitää koko ajan laturissa, kun muuten akku loppuu. Hitsi kun pitää kyttää tuleeko uutta, mutta en sitä vaadi. Saavat lomailla ihan rauhassa jos haluavat. Boitsukaan ei ole toistaiseksi palannut someensa. 

Vierailija
11771/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vähän eri habitus Kärpyllä nyt kuin siellä äijälomalla. 😄 Niin tyylikästä, niin tyylikästä.

Onko jollain linkata esimerkkikuvaa äijälomalta? Espanjan reissun aikaan en niin seurannut ja seilannut! Kiinnostava havainto kyllä:P

Vierailija
11772/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan 007 viellä seurassamme, koska viime vuoden Ihkun raportti on kiertänyt viime päivinä ahkerasti Tumpussa, jota sitä on ihasteltu sankoin joukoin :D Moni ei ollut tiennyt koko raportista mitään ennen kuin joku postasi sen sinne NT:n vuosipäivän kunniaksi <3

Vierailija
11773/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei sillä tavallisella tallaajalla ole mitään merkitystä. Tuskin välttämättä pitäisi jos tietäisi suomalaisten ruotsivan hänen mahdollista seksuaalisuutta ja matkapaikkaa.

Vierailija
11774/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä kuinka sulosia he on ... 😭 Toivottavasti vaan Bojtsukin vähän relaa eikä Käkkärä pakota sitä tohon are you -leikkiin enää eikä ainakaan kosi nuuskarasialla. 

Joo.  Tottakai K pakottaa ja B raukka on messissä ihan väkisin 

Kovin kärsivältä näytti. :)

Kyllä. Ja Kärdekin kuulosti siltä ettei ollenkaan tykkää tilanteesta. 🤭

Vierailija
11775/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan 007 viellä seurassamme, koska viime vuoden Ihkun raportti on kiertänyt viime päivinä ahkerasti Tumpussa, jota sitä on ihasteltu sankoin joukoin :D Moni ei ollut tiennyt koko raportista mitään ennen kuin joku postasi sen sinne NT:n vuosipäivän kunniaksi <3

Kai se on jo käännetty 20 eri eurooppalaiselle kielelle ja kiinaksi. :D

Vierailija
11776/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen heitin vitsiä, että Bojan lähtee Bluzan promoa pakoon ettei lipsauttele mitään ja muut sönkkää jotain ympäripyöreetä perjantaina radiossa ja Bojan on olevinaan työmatkalla :D

Työmatkalla sananmukaisesti. 

Vierailija
11777/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan 100% varmasti tulee OFaa tuolta ja meitsi myy vaikka mummonsa et saa sen kusisen Fanssin viimein. Ne pistää nyt kuulkaa kaiken peliin. 

Mä lähden jo myymään Sörkän kulmille itteeni varmuuden vuoksi. Of rahat on saatava. 

Oota, mä tuun mukaan!

Vierailija
11778/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotain rotia meidän Nauta Etsivät!!

;D ;D

Vierailija
11779/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjalainen postannut stooreja, yritin zoomailla näkyykö poikia 🤣 Mies rukka ihmeissään, kun lehmän kuvalla oleva tili stalkkaa. Onkohan tää mies miehiin päin, kun ihan kuin ois poikkiksen kanssa reissussa 😍

Ainakin puhuu gf yhdessä postauksessa. Mut ehkä hekin on yhdessä "poikien lomalla".

Alapeukuttakaa vaan mutta ekassa postauksessa kuvatekstinä "Skating with my gf's goddaughter". Tosin vuodelta 2020, eli ehkä hänellä on nykyään miesystävä?

Niin no siltä näyttäis, että nyt on. Olikohan se baari gay, ainakin paljon miehiä?

Vierailija
11780/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauta Etsivä ja Slovenian prinssin katoaminen.

Kerää koko sarja ;)

Ketju on lukittu.