Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan 100% varmasti tulee OFaa tuolta ja meitsi myy vaikka mummonsa et saa sen kusisen Fanssin viimein. Ne pistää nyt kuulkaa kaiken peliin.
Mä lähden jo myymään Sörkän kulmille itteeni varmuuden vuoksi. Of rahat on saatava.
Oota, mä tuun mukaan!
Nauta onlyfanssi pystyyn, että saa rahaa Onlyfanssiin.
Ei luoja kun naurattaa 🤣 Tanskalainen poikaystävineen joutuu nauta ja annaliisa tilien hyökkäyksen kohteeksi 🤣
Miettikää mihin ihmeen vaihtoehtoiseen todellisuuteen ollaan astuttu, kun neljä päivää ennen uuden sinkun julkaisua Boitsu sanoo heipat muulle bändille ja lähtee braaaderin kanssa rantalomalle. Tällaista ei olis kyllä kukaan uskonut edes villeimpinä viisuhuuman päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää!!! He näkee toistensa monta päivää, monta aamua ja iltaa. Ehtivät jutella, uida ... Mä oon niin onnellinen!!! He on nyt siellä, lomalla, Jere ja Bojan!!!!
Niinpäää. Ja siis jos ne on siellä kaksistaan, niin..!!! Morjens.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan 100% varmasti tulee OFaa tuolta ja meitsi myy vaikka mummonsa et saa sen kusisen Fanssin viimein. Ne pistää nyt kuulkaa kaiken peliin.
Mä lähden jo myymään Sörkän kulmille itteeni varmuuden vuoksi. Of rahat on saatava.
Oota, mä tuun mukaan!
Nauta onlyfanssi pystyyn, että saa rahaa Onlyfanssiin.
Kaippa sitä vois vähän vilauttaa utareita tärkeän asian puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää!!! He näkee toistensa monta päivää, monta aamua ja iltaa. Ehtivät jutella, uida ... Mä oon niin onnellinen!!! He on nyt siellä, lomalla, Jere ja Bojan!!!!
Niinpäää. Ja siis jos ne on siellä kaksistaan, niin..!!! Morjens.
Kyl musta ainakin tuntuu että ovat. Jokereista ei taida muita olla. Ei toki haittaa jos olisikin mutta mikään ei toistaiseksi viittaa siihen.
En tiedä. Se, että tämä tapahtuu täydellisten treffien vuosipäivänä jotenkin on vaan jännä sattuma. Samoin kuin se, että Bluzan julkaisua ennen..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niillä "one room"..?
No on tietysti. Mietipä nyt. Kavereillakin olisi.
Mun aivot yöllä kello 3: "mietimme"
https://www.instagram.com/p/DATfsT9NEGa/?igsh=MXkyNzR5a2JxaGliNg==
T. Kökkis. Kerrankin sanattomana. Ei k18-kontenttia.
Mä tajusin, että tää on varmaan eka kerta, että he ovat ilman mitään keikkoja tai muita töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalainen postannut stooreja, yritin zoomailla näkyykö poikia 🤣 Mies rukka ihmeissään, kun lehmän kuvalla oleva tili stalkkaa. Onkohan tää mies miehiin päin, kun ihan kuin ois poikkiksen kanssa reissussa 😍
Ainakin puhuu gf yhdessä postauksessa. Mut ehkä hekin on yhdessä "poikien lomalla".
Alapeukuttakaa vaan mutta ekassa postauksessa kuvatekstinä "Skating with my gf's goddaughter". Tosin vuodelta 2020, eli ehkä hänellä on nykyään miesystävä?
Onko tämä enne? 🤩🤩🤩🌈🌈🌈
Jos ovat siellä kaksistaan, kummankohan idea matka oli ja miten valitsivat lomakohteen ja hotellihuoneen jaja.... Liian paljon kysymyksiä pienen naudan pää hajoaaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä vähän eri habitus Kärpyllä nyt kuin siellä äijälomalla. 😄 Niin tyylikästä, niin tyylikästä.
Onko jollain linkata esimerkkikuvaa äijälomalta? Espanjan reissun aikaan en niin seurannut ja seilannut! Kiinnostava havainto kyllä:P
Samaa toivon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalainen postannut stooreja, yritin zoomailla näkyykö poikia 🤣 Mies rukka ihmeissään, kun lehmän kuvalla oleva tili stalkkaa. Onkohan tää mies miehiin päin, kun ihan kuin ois poikkiksen kanssa reissussa 😍
Ainakin puhuu gf yhdessä postauksessa. Mut ehkä hekin on yhdessä "poikien lomalla".
Alapeukuttakaa vaan mutta ekassa postauksessa kuvatekstinä "Skating with my gf's goddaughter". Tosin vuodelta 2020, eli ehkä hänellä on nykyään miesystävä?
Niin no siltä näyttäis, että nyt on. Olikohan se baari gay, ainakin paljon miehiä?
🥹 Hippasen on sen Lil nas X:n musavideosta tutun oloinen vieläpä.
Mää rakastan noita tyyppejä. Toivottavasti heillä on maailman paras loma.
Onko tuo Kärtsän partakaan noin mintissä yleensä lomalla. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat siellä kaksistaan, kummankohan idea matka oli ja miten valitsivat lomakohteen ja hotellihuoneen jaja.... Liian paljon kysymyksiä pienen naudan pää hajoaaaa.
Jotenkin ihana ajatus tääkin, B&K suunnittelemassa yhteistä lomaa. 😭
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin, että tää on varmaan eka kerta, että he ovat ilman mitään keikkoja tai muita töitä
Emmä kestä. Miten ihanaa et voi vaan hengailla yhdessä. Monta päivää?
Käy syömässä yhdessä, tuijottelevat toisiaan kynttilöiden yli, molemmilla ripset pitkinä silmät täynnä tunnetta, illan päätteeksi hämärässä hotellihuoneessa riisuutuvat Jerc ja Boitsu...