Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ihan oikeasti K ja JO faneja kuunnellen heidän musiikkiaan ja käytte keikoilla. On kyllä niin ihme vatvomista, että jo vähän hävettää suomalaisen fandomin puolesta. Samoin muilla palstoilla ja täällä mitä juttua Joksujen "brändin" alla.. Welcome to Finland we are nice people.
Kiitos poistun.
Et poistu kuitenkaan 🤭
Älä yhtään häpeile täällä viihtymistä, tule reilusti joukkoon mukaan vaan.
Juu ei se mihinkään poistu. Ei nää uhoojat ikinä poistu.
Silmiinpistävän komea, hyvin ruskettunut mies aurinkolasit nenällään, toipuu pitkäksi venähtäneestä kosteasta illasta riippumatossa jossain rannan tuntumassa. Puolittain vaalean komistuksen päällä retkottaa yhtä voipunut nuorempi ja rakenteeltaan vähän kapoisampi mies, tumma hiuspehko sotkuisena, täydessä unessa.
Aurinko paahtaa ja ihot hohkavat kuumuutta. Meri kimmeltää hiljaisuutta lähes autiolla rannalla, pienen bungalowan seistessä odottamassa pariskunnan paluuta. Miehet ovat onnellisia. Mikään eikä kukaan häiritse heidän täydellistä hetkeään. Pian väsynyt tummatukka on yhtä kauniisti päivettynyt kuin upea blondi hänen allaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatella jos nämä kaksi on yhteisellä ensinmäisellä lomallaan
Niinpä. Ajattelen :) Olipa ihana käydä nukkumaankin kun saattoi kuvitella, että siellä ne ehkä jakavat huoneen, antavat toisilleen pikku pusuja ja voivat viettää relax timea toisiinsa kietoutuneina... 💋💋💋
No on sullakin iltahuvit. Mee Tinderiin vaikka.
Lue vaikka suomeksi kirjoitettu ficci Lakana, ja palaa realismiin. Melkein voisi ajatella, että tilanne näiden kahden välillä on just tuo, mikä siinä ficissä on kerrottuna.
Ficin kautta realismiin? 😄 Tää oli uutta..
Lue se. Olen näitä lukenut ja tämä on kyllä ensimmäinen, jossa on edes hiven realismiin mukana. Vaikka tunteet etenkin humalassa ovat vahvoja, tulevat rajat vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt porukka onkin sitä mieltä että oli yksin siel taksissa ja liikkuu yksin? Mistä näin päättelette?
Taksissa oli max yksi henkilö hänen lisäkseen. Missä siis loppulössi? Itse uskon, että oli taksissa yksin, miksi se stoori olisi muuten kuvattu peilikuvana?
Selvästi kuvattu siitä toiselta penkiltä. Toinen hlö mukana. Mut ei varmaankaan juu Bojan.
Miksi toinen henkilö kuvaisi etukameralla?
Varmaan siksi et sulla olis jotain kysyttävää
Kokeile kuvata jotain muuta kohdetta kuin itseäsi itsestäsi poispäin kännykän etukameralla. 🤣
Ei tuossa kyllä ole toista ihmistä kuvaamassa tai seura on totaalinen pälli.
Tää on kyllä argumentti johon ei oikein ole vasta-argumenttia. 😀
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Ja v*ttuilijat vetäkää vaikka vyöruusu päähänne. Oli joo pitkä tauko, pituus ei kuulu teille pätkän vertaa.
Eihän sulle kukaan ees v*ttuillut. Jos oot noin herkillä niin tää ketju ei kyllä taida olla sulle sopiva paikka. Ei pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Ja v*ttuilijat vetäkää vaikka vyöruusu päähänne. Oli joo pitkä tauko, pituus ei kuulu teille pätkän vertaa.
Vedä sinä kuule sanonko mikä mihin. Ni! Kerta.
Nyt ei hyvä heilu Kärpälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatella jos nämä kaksi on yhteisellä ensinmäisellä lomallaan
Niinpä. Ajattelen :) Olipa ihana käydä nukkumaankin kun saattoi kuvitella, että siellä ne ehkä jakavat huoneen, antavat toisilleen pikku pusuja ja voivat viettää relax timea toisiinsa kietoutuneina... 💋💋💋
No on sullakin iltahuvit. Mee Tinderiin vaikka.
Lue vaikka suomeksi kirjoitettu ficci Lakana, ja palaa realismiin. Melkein voisi ajatella, että tilanne näiden kahden välillä on just tuo, mikä siinä ficissä on kerrottuna.
Ficin kautta realismiin? 😄 Tää oli uutta..
Lue se. Olen näitä lukenut ja tämä on
Onneksi fanficcin ei tarvitse olla realistinen. Itsekin tosi mielelläni luen vähän enemmän totuuteen viittaavia tarinoita kuin jotain et K on raskaana oleva kissa ja B on tyttövampyyri.
H ja se pötsityyppi oli sillä aiemmalla Espanjan lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei hyvä heilu Kärpälle!
Mikäs uhkaus tämä on?
"Onneksi fanficcin ei tarvitse olla realistinen. Itsekin tosi mielelläni luen vähän enemmän totuuteen viittaavia tarinoita kuin jotain et K on raskaana oleva kissa ja B on tyttövampyyri."
Joo, mut ei sitä jaksa kyllä mistään aviovelvollisuuksistakaan lukea. 😄 Ennemmin mpreg tai tyttövampyyri. 🤭
Onko Broskille annettu kuvauskielto? Saa kuvata vain omaan käyttöön. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö täällä jollekulle muulle tämä K:n uusi seurattava instassa? Mulle ei näy enää sen jälkeen kun insta sekoitti tilit taas. Tilin nimi on robhandersen. Hyvä bongaus, ei siinä, mutta eihän näitä enää voi tehdä jos instassa on toi uusi päivitys(?) vai millä metodilla oikein?
Ainakin se seuraa tota tiliä. Tiedä onko uusi vai ei. Kova biletys näkyy Robin stooreissa. Ehkä tosiaan ovat sitten bondannut siellä baarissa tms.
Musta näyttää että siellä on joku Dance central tai Just dance käynnissä eikä mikään yökerhomeininki :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi K menisi äitinsä kanssa, jos kirjoittaa Bojan?
Ja minä kun luulin, että puhui jostain vauvapalstan mammasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyse oli saksalaisesta gay-mammasta.
Vierailija kirjoitti:
"Onneksi fanficcin ei tarvitse olla realistinen. Itsekin tosi mielelläni luen vähän enemmän totuuteen viittaavia tarinoita kuin jotain et K on raskaana oleva kissa ja B on tyttövampyyri."
Joo, mut ei sitä jaksa kyllä mistään aviovelvollisuuksistakaan lukea. 😄 Ennemmin mpreg tai tyttövampyyri. 🤭
Mä jaksasin lukea K&B:n aviovelvollisuuksista. Vaikka lopun elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes because yes. Minusta. Sanoin et laita sen Bojaninin kuva mieluummin siihen Instagrammiin kuin minun vanhan naudan. Et leikitään että tää olisi Bojanini ja se olis Kärtsyli niinkuin se tietenkin onkin. Että aloha vaan täältä rantsusta! Very hot! Mun pitää nyt rasvata taas tän avekin selkä! Voi hyvät ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö täällä jollekulle muulle tämä K:n uusi seurattava instassa? Mulle ei näy enää sen jälkeen kun insta sekoitti tilit taas. Tilin nimi on robhandersen. Hyvä bongaus, ei siinä, mutta eihän näitä enää voi tehdä jos instassa on toi uusi päivitys(?) vai millä metodilla oikein?
Ainakin se seuraa tota tiliä. Tiedä onko uusi vai ei. Kova biletys näkyy Robin stooreissa. Ehkä tosiaan ovat sitten bondannut siellä baarissa tms.
Musta näyttää että siellä on joku Dance central tai Just dance käynnissä eikä mikään yökerhomeininki :D
Dance central sulla on housussas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin, mutta kai sellainen voi olla yökerhossakin.
Mutta mistä sen robin stoorista paikka on siis tunnistettu kyprokseksi? Onko just se yökerho vai joku tietty rantakuva? En oo nähny mitään tätä koskevaa keskustelua twitterissä.
Täähän on hyvää ajanvietettä kaikille niille, joilla ei ole muuta tekemistä tai elämää. Parempi tää kuin juoda päänsä sekaisin jossain lähikuppilassa tai myydä itseään jonkun marketin nurkalla.