Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se K tietää et fandom on ihan tulisilla hiilillä.
Se vaan vedättää kuten yleensäkin. Eivät ole missään yhteisellä lomalla herätys nyt 🤣
Tämä on shippikanava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinaa koijataan, apinaa pumpataan..
No K on lähes 99% todistettavasti Kyproksella, kuvasi selkeästi yksin siinä kohtuu isossa taksissa, niin ei se nyt oikein voi suomikavereittensakaan kanssa olla siellä.
Seikkailen täällä vain satunnaisesti, enkä ole kärryillä, mutta mistä on päätelty, että K on Kyproksella? Seuraan häntä kyllä instassa, mutta stooreja en tutki suurennuslasilla. Ja sorry etukäteen, jos tämä on jonkun mielestä tyhmä kysymys.
Ei tälle taida olla mitään perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siinä Bluzan musavideossa on...
Jotain, minkä takia Bojan haluaa hetkeksi painua braaderin kanssa Kyprokselle hempeilemään? 💕
Mahtaa olla Klla hauskaa, kun oikeasti uskot tuohon 🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No K on lähes 99% todistettavasti Kyproksella, kuvasi selkeästi yksin siinä kohtuu isossa taksissa, niin ei se nyt oikein voi suomikavereittensakaan kanssa olla siellä.
Seikkailen täällä vain satunnaisesti, enkä ole kärryillä, mutta mistä on päätelty, että K on Kyproksella? Seuraan häntä kyllä instassa, mutta stooreja en tutki suurennuslasilla. Ja sorry etukäteen, jos tämä on jonkun mielestä tyhmä kysymys.
Kypros oli perusteltu useilla tekijöillä, kuten vasemmanpuoleinen liikenne, taksin ulkoasu ja taksin ikkunan hinnasto vastasivat ulkoasultaan Kyproksen takseja, ja lisäksi hän oli yöllä alkanut seurata Instassa jotakuta randomia, jolla oli matskua kyproslaisesta yökerhosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stoori on kuvattu peilikuvana, ilmenee K:n koruista. Siten paikassa on vasemmanpuoleinen liikenne. Taksin ikkunan tarra tunnistettu kyproslaisen firman käyttämän tyyliseksi, samoin taksi (pitkä, limo-tyyppinen). Lentoaikataulut Larnakaan mätsääviä K:n stoorinjulkaisun kanssa. Seuraajissa tosiaan uusi heebo, jolla viittauksia Kyproksen-lomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan vedättää kuten yleensäkin. Eivät ole missään yhteisellä lomalla herätys nyt 🤣
Tämä on shippikanava.
Mielenkiintoista, että aina vedotaan tähän. Kuitenkin täällä on paljon tyyppejä, jotka tasaisin väliajoin julistavat uskovansa ihan oikeasti näitten väliseen romanttiseen suhteeseen. Melko outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypros oli perusteltu useilla tekijöillä, kuten vasemmanpuoleinen liikenne, taksin ulkoasu ja taksin ikkunan hinnasto vastasivat ulkoasultaan Kypro
Kiitos asiallisesta vastauksesta😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stoori on kuvattu peilikuvana, ilmenee K:n koruista. Siten paikassa on vasemmanpuoleinen liikenne. Taksin ikkunan tarra tunnistettu kyproslaisen firman käyttämän tyyliseksi, samoin taksi (pitkä, limo-tyyppinen). Lentoaikataulut Larnakaan mätsääviä K:n stoorinjulkaisun kanssa.
CSI-naudat best
Kukaan ei tietäis K:n reissusta yhtään mitään ellei se ois ite laittanu sitä autostooria, porukka edelleen kuvittelis et se ois vaan Suomessa ku edelliset stoorit tuli kotoa. Sillä siis olis ollu mahdollisuus reissata ilman et kukaan tietää yhtään mitään. Sen takia onkin hölmöä väittää et se Bojan-stoori ois laitettu vaan sen takia et K sais rauhassa reissata jossain muussa seurassa. Rauhassa reissaaminen onnistuu niin, ettei laita someen yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tietäis K:n reissusta yhtään mitään ellei se ois ite laittanu sitä autostooria, porukka edelleen kuvittelis et se ois vaan Suomessa ku edelliset stoorit tuli kotoa. Sillä siis olis ollu mahdollisuus reissata ilman et kukaan tietää yhtään mitään. Sen takia onkin hölmöä väittää et se Bojan-stoori ois laitettu vaan sen takia et K sais rauhassa reissata jossain muussa seurassa. Rauhassa reissaaminen onnistuu niin, ettei laita someen yhtään mitään.
Niinpä. Tuossa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään sun satunnaiseen seikkailuus. Työnnä ahteriis se.
No, no, onkos sitä herätty väärällä jalalla. Pyydän ottamaan yhteyttä Andersiin. Sillä on hyvät rohdot vitutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on shippikanava.
Mielenkiintoista, että aina vedotaan tähän. Kuitenkin täällä on paljon tyyppejä, jotka tasaisin väliajoin julistavat uskovansa ihan oikeasti näitten väliseen romanttiseen suhteeseen. Melko outoa.
Mitä väliä mihin joku toinen uskoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siinä Bluzan musavideossa on...
Jotain, minkä takia Bojan haluaa hetkeksi painua braaderin kanssa Kyprokselle hempeilemään? 💕
Mahtaa olla Klla hauskaa, kun oikeasti uskot tuohon 🤣😅
K luultavasti pitää tuota hyvänä läppänä. Ei välttämättä edes tajua, miten sekopäistä osa porukasta on, ennen kuin sitten todellisuuden selvittyä taas kaikista sekoimmat alkaa huudella pettymystään.
Joo niinhän tää taas menee. Sekopäisimmät canceloi varmaan taas koko Kärpyn joka huvittelee tällä tavalla eikä osaa ajatella pahinta.
Kukahan se täällä nyt on lapsellinen niin että ihan koomiseksi menee? :D "eikä osaa ajatella pahinta" yhyyyy, niinkö??
Takamatkalta huutelen jos tätä ei vielä ollut, että mulle näkyy ylimmäisenä 3 viimeksi seurattua Kn instassa. Näyttää samanlailla uudet seuratut myös muilla tileillä. Tarkistin pojan tililtä ja sen uudet seuratut näkyy ylimmäisenä. Ja kyllä se Rob on Kn ylimmäinen sen alla joku Mesc ja Darude, jota K alkoi Fugessa seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Takamatkalta huutelen jos tätä ei vielä ollut, että mulle näkyy ylimmäisenä 3 viimeksi seurattua Kn instassa. Näyttää samanlailla uudet seuratut myös muilla tileillä. Tarkistin pojan tililtä ja sen uudet seuratut näkyy ylimmäisenä. Ja kyllä se Rob on Kn ylimmäinen sen alla joku Mesc ja Darude, jota K alkoi Fugessa seuraamaan.
Ai? Mulla on K:n seuraamissa ylimpinä top 3: nublufy, jukka sorsa ja teamkaarija, joita en siis keitään seuraa, sitten 13 yhteisesti seurattua, ja sen jälkeen joostklein, christehelojoku, marcusandmarcus, k.luu, katridogg, jne.. ei siis mitään järjestystä näissä enää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mulla on K:n seuraamissa ylimpinä top 3: nublufy, jukka sorsa ja teamkaarija, joita en siis keitään seuraa, sitten 13 yhteisesti seurattua, ja sen jälkeen joostklein, christehelojoku, marcusandmarcus, k.luu, katridogg, jne.. ei siis mitään järjestystä näissä enää :(
Joo mulla on noin. En seuraa noita jotka mulla näkyy ylimmäisenä. Siis tuo Rob, Mesc ja Darude. Pojan tilillä joka ei seuraa Kta näkyy K tuon Robin seuratuissa ylimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on noin. En seuraa noita jotka mulla näkyy ylimmäisenä. Siis tuo Rob, Mesc ja Darude. Pojan tilillä joka ei seuraa Kta näkyy K tuon Robin seuratuissa ylimmäisenä.
Joo, en sitä epäillytkään, että on, mietin vain, että miksi minulla noi on kyllä täysin sekaisin. Aikaisemmin näkyi uusin seurattava ylimmäisenä, yhteisesti seurattujen perässä siis. Itsellä iPhone.
Joo, en sitä epäillytkään, että on, mietin vain, että miksi minulla noi on kyllä täysin sekaisin. Aikaisemmin näkyi uusin seurattava ylimmäisenä, yhteisesti seurattujen perässä siis. Itsellä iPhone.
Mulla on Android. En tiedä vaikuttaako se mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Android. En tiedä vaikuttaako se mitenkään.
Mulla kans Android ja seuratut on ihan sekasin :D