Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Solvaajat ei luulisi olevan vakkariketjulaisia?
Sori mut nyt ei jaksa tätä, tärkeämpiä asioita mihin keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskoin tähän koko ajan! Ja illalla ihmettelin, miksi epäilijöitä ja huijaukseksi luulijoita oli niin monta. Mutta ehkä ne epäilijät oli vaan äänekkäitä trolleja, ainakin suurin osa. Kyllä me naudat tiedetään <3
Ihmettelen kans, ei Kärtsä ole koskaan huijannut Bojaniin liittyvillä jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mähän arvasin tämän, että B oli siellä
Kärtsähän kertoi, että on Bn kanssa lomalla. 😂
Kärtsä huolehtii fandomin sydämen sykkeistä 💚😭😍
Bojanin prioriteetit 😀🥰
https://x.com/Yoda_Bor/status/1838534076392669411?t=k3Jd6g6IFTvt0AJ7Tu9…
Kun ne kuulostaa niin onnellisilta.. Bojan näyttääkin, ja tiedän että K kameran takana varmasti myös 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskoin tähän koko ajan! Ja illalla ihmettelin, miksi epäilijöitä ja huijaukseksi luulijoita oli niin monta. Mutta ehkä ne epäilijät oli vaan äänekkäitä trolleja, ainakin suurin osa. Kyllä me naudat tiedetään <3
Mä kyllä olin varma että se taas vaan narraa, kun on se sitä liittänyt ennenkin johonkin lomastooreihinsa. Trolli en ole, epätoivoinen kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mähän arvasin tämän, että B oli siellä
Kärtsähän kertoi, että on Bn kanssa lomalla. 😂
Kärtsä huolehtii fandomin sydämen sykkeistä 💚😭😍
Huolehtii joo. En oo kyllä ihan varma, onko tällaiset sykkeet terveydelle hyväksi, mutta en valita.
Mä hihitän kun idiootti noille lopun "bye" huikkauksille. Kärtsän äänestä kuulee et siellä sitä kuulkaa mennään ihan babygirlinä.
Lisää!!! Mä haluan lisää videoita!!!!! 🥵🥵🥵😛😛😛😛
Mä haluaisin nähdä niiden hotellihuoneen ja heidät sylikkäin ja kynttiläillallisella ja rantakadulla käsi kädessä yhdessä ja... sulannnn, ne teki sen! Milloinkohan toi on päätetty? Ruississa? Sen jälkeen? Hitsi tota Bojanin naamaaaa tuolla, hangon keksinääää. Ihan sika, sika, sika siistiä, ettei mukana ilmeisesti ole muita Jokerimiehiä (tällä kertaa, ei mitään ikävää heitä kohtaan!), eikä K:n lössiä. Voisko ne tosiaan olla tuolla tyyliin kaksistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä olin varma että se taas vaan narraa, kun on se sitä liittänyt ennenkin johonkin lomastooreihinsa. Trolli en ole, epätoivoinen kylläkin.
Sillon se on kirjoittanut että ikävöi Btä, ei että on hänen seurassa.
eli viisuissa B jätti haastattelun väliin, koska hän halusi mennä syömään K:n kanssa ja nyt hän meni lomalle K:n kanssa samalla viikolla, kun Bluza ilmestyy
Nyt haluun vaan tietää kaiken mitä ne on tehny reissussa, mistä jutellu jne😭😭 ehkä kuullaan sit jostain haastatteluista taas et miten reissu meni
Missä kuohari kun sitä tarvitaan, posahtais nimittäin auki NYT!
Vierailija kirjoitti:
eli viisuissa B jätti haastattelun väliin, koska hän halusi mennä syömään K:n kanssa ja nyt hän meni lomalle K:n kanssa samalla viikolla, kun Bluza ilmestyy
No, biisin aihehan on K, joten ihan oikein valitsi! 💜💜
Vierailija kirjoitti:
Lisää!!! Mä haluan lisää videoita!!!!! 🥵🥵🥵😛😛😛😛
Mä haluaisin nähdä niiden hotellihuoneen ja heidät sylikkäin ja kynttiläillallisella ja rantakadulla käsi kädessä yhdessä ja... sulannnn, ne teki sen! Milloinkohan toi on päätetty? Ruississa? Sen jälkeen? Hitsi tota Bojanin naamaaaa tuolla, hangon keksinääää. Ihan sika, sika, sika siistiä, ettei mukana ilmeisesti ole muita Jokerimiehiä (tällä kertaa, ei mitään ikävää heitä kohtaan!), eikä K:n lössiä. Voisko ne tosiaan olla tuolla tyyliin kaksistaan?
Toisaalta ihana jos eivät someta paljoa, vaan viettävät laatuaikaa keskenään. Mulle riitti jo tieto että ovat siellä yhdessä ja nauttivat lomasta. 💚
Vierailija kirjoitti:
Nyt haluun vaan tietää kaiken mitä ne on tehny reissussa, mistä jutellu jne😭😭 ehkä kuullaan sit jostain haastatteluista taas et miten reissu meni
Niin mäkin!!!! Oon siis tietenkin tosi onnellinen ja tää tieto is everything ja silleen riittää, mutta tottakai palaisin halusta tietää millaista niillä on!!!
Tuli mieleen mitäköhän oli muitten jokereiden ilmeet, kun B ilmoitti hän menee kyprokselle K:n kanssa
Tää on liian hyvää ollakseen totta🥹 Istun parhaillaan työpaikan taukohuoneessa työkavereiden ympäröimänä naama typerässä virneessä ja tekis mieli HUUTAA😭🤣