Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11401/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskoin tähän koko ajan! Ja illalla ihmettelin, miksi epäilijöitä ja huijaukseksi luulijoita oli niin monta. Mutta ehkä ne epäilijät oli vaan äänekkäitä trolleja, ainakin suurin osa. Kyllä me naudat tiedetään <3

Vierailija
11402/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Solvaajat ei luulisi olevan vakkariketjulaisia?

Sori mut nyt ei jaksa tätä, tärkeämpiä asioita mihin keskittyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11403/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskoin tähän koko ajan! Ja illalla ihmettelin, miksi epäilijöitä ja huijaukseksi luulijoita oli niin monta. Mutta ehkä ne epäilijät oli vaan äänekkäitä trolleja, ainakin suurin osa. Kyllä me naudat tiedetään <3

Ihmettelen kans, ei Kärtsä ole koskaan huijannut Bojaniin liittyvillä jutuilla. 

Vierailija
11404/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän arvasin tämän, että B oli siellä

Kärtsähän kertoi, että on Bn kanssa lomalla. 😂

Kärtsä huolehtii fandomin sydämen sykkeistä 💚😭😍

Vierailija
11405/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11406/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11407/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne kuulostaa niin onnellisilta.. Bojan näyttääkin, ja tiedän että K kameran takana varmasti myös 💚

Vierailija
11408/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä olin varma että se taas vaan narraa, kun on se sitä liittänyt ennenkin johonkin lomastooreihinsa. Trolli en ole, epätoivoinen kylläkin.

Vierailija
11409/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän arvasin tämän, että B oli siellä

Kärtsähän kertoi, että on Bn kanssa lomalla. 😂

Kärtsä huolehtii fandomin sydämen sykkeistä 💚😭😍

Huolehtii joo. En oo kyllä ihan varma, onko tällaiset sykkeet terveydelle hyväksi, mutta en valita.

Vierailija
11410/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hihitän kun idiootti noille lopun "bye" huikkauksille. Kärtsän äänestä kuulee et siellä sitä kuulkaa mennään ihan babygirlinä. 

Vierailija
11411/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!!! Mä haluan lisää videoita!!!!! 🥵🥵🥵😛😛😛😛

Mä haluaisin nähdä niiden hotellihuoneen ja heidät sylikkäin ja kynttiläillallisella ja rantakadulla käsi kädessä yhdessä ja... sulannnn, ne teki sen! Milloinkohan toi on päätetty? Ruississa? Sen jälkeen? Hitsi tota Bojanin naamaaaa tuolla, hangon keksinääää. Ihan sika, sika, sika siistiä, ettei mukana ilmeisesti ole muita Jokerimiehiä (tällä kertaa, ei mitään ikävää heitä kohtaan!), eikä K:n lössiä. Voisko ne tosiaan olla tuolla tyyliin kaksistaan? 

Vierailija
11412/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä olin varma että se taas vaan narraa, kun on se sitä liittänyt ennenkin johonkin lomastooreihinsa. Trolli en ole, epätoivoinen kylläkin.

Sillon se on kirjoittanut että ikävöi Btä, ei että on hänen seurassa. 

Vierailija
11413/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viisuissa B jätti haastattelun väliin, koska hän halusi mennä syömään K:n kanssa ja nyt hän meni lomalle K:n kanssa samalla viikolla, kun Bluza ilmestyy

Vierailija
11414/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haluun vaan tietää kaiken mitä ne on tehny reissussa, mistä jutellu jne😭😭 ehkä kuullaan sit jostain haastatteluista taas et miten reissu meni

Vierailija
11415/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuohari kun sitä tarvitaan, posahtais nimittäin auki NYT!

Vierailija
11416/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli viisuissa B jätti haastattelun väliin, koska hän halusi mennä syömään K:n kanssa ja nyt hän meni lomalle K:n kanssa samalla viikolla, kun Bluza ilmestyy

No, biisin aihehan on K, joten ihan oikein valitsi! 💜💜

Vierailija
11417/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää!!! Mä haluan lisää videoita!!!!! 🥵🥵🥵😛😛😛😛

Mä haluaisin nähdä niiden hotellihuoneen ja heidät sylikkäin ja kynttiläillallisella ja rantakadulla käsi kädessä yhdessä ja... sulannnn, ne teki sen! Milloinkohan toi on päätetty? Ruississa? Sen jälkeen? Hitsi tota Bojanin naamaaaa tuolla, hangon keksinääää. Ihan sika, sika, sika siistiä, ettei mukana ilmeisesti ole muita Jokerimiehiä (tällä kertaa, ei mitään ikävää heitä kohtaan!), eikä K:n lössiä. Voisko ne tosiaan olla tuolla tyyliin kaksistaan? 

Toisaalta ihana jos eivät someta paljoa, vaan viettävät laatuaikaa keskenään. Mulle riitti jo tieto että ovat siellä yhdessä ja nauttivat lomasta. 💚

Vierailija
11418/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt haluun vaan tietää kaiken mitä ne on tehny reissussa, mistä jutellu jne😭😭 ehkä kuullaan sit jostain haastatteluista taas et miten reissu meni

Niin mäkin!!!! Oon siis tietenkin tosi onnellinen ja tää tieto is everything ja silleen riittää, mutta tottakai palaisin halusta tietää millaista niillä on!!! 

Vierailija
11419/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen mitäköhän oli muitten jokereiden ilmeet, kun B ilmoitti hän menee kyprokselle K:n kanssa

Vierailija
11420/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on liian hyvää ollakseen totta🥹 Istun parhaillaan työpaikan taukohuoneessa työkavereiden ympäröimänä naama typerässä virneessä ja tekis mieli HUUTAA😭🤣

Ketju on lukittu.