Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11061/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin onnistuin kuvaamaan lähes identtisillä kuvakulmilla videon

Kohta on kaikkien nuatojen puhelimissa video jossa kääntävät puhelimen 90 :D

Nautojen ja 90 astetta siis :D Ei näköjään näy täällä asteen merkki

Vierailija
11062/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain saa pyytää, niin että ne videot ois jatkossa yksiselitteisiä, ettei täällä tartte kinastalla viikkotolkulla kuka on kuvannut, missä jne. Kiitos!

No onhan Käärijän jollain tavoin pidettävä fanit kasassa kun mitään musiikkiakaan ei näytä syntyvän 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11063/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin onnistuin kuvaamaan lähes identtisillä kuvakulmilla videon

Kohta on kaikkien nuatojen puhelimissa video jossa kääntävät puhelimen 90 :D

Mulla on liian lyhyt käsi :( En yllä auton toiseen laitaan kuvaamaan.

Vierailija
11064/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt on enää tappelussa se, onko K kuvannut tuon itse. Mä sanoisin, että on. 

Mä haluan kyllä nähdä miten tuon voisi kuvata yksin. Kokeilkaapa itse.

No en mä tiedä mikä siinä oikeastaan olisi mahdotonta? Taipuuhan sormet ja ranne sen verran, että puhelimen saa käännettyä 90 astetta.

Ei silloin kun se on kepin päässä. Ei pysty siitä vierestä kääntämään keppiä niin että se kamera kuvaa kauniisti tuon koko kierroksen.

Mutta miksi pitäisi olla keppi, jos kuvaa käsi ojennettuna sivulle? Saahan sen käännettyä sormilla ja ranteella tuon saman 90 astetta.

Ja helposti. En tiedä miten reumainen ranne pitää olla ettei onnistu.

Vierailija
11065/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta K.n musiikki vaan erilaiset piiloleikit ja oHvit.

Vierailija
11066/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt on enää tappelussa se, onko K kuvannut tuon itse. Mä sanoisin, että on. 

No en mä tiedä mikä siinä oikeastaan olisi mahdotonta? Taipuuhan sormet ja ranne sen verran, että puhelimen saa käännettyä 90 astetta.

Ei silloin kun se on kepin päässä. Ei pysty siitä vierestä kääntämään keppiä niin että se kamera kuvaa kauniisti tuon koko kierroksen.

Mutta miksi pitäisi olla keppi, jos kuvaa käsi ojennettuna sivulle? Saahan sen käännettyä sormilla ja ranteella tuon saman 90 astetta.

En minä tiedä miksi pitäisi. Sitä aiemmin ehdotettiin ja pidin sitä ehdottomasti mahdottomana. 

Vierailija
11067/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kuuntelin tänäänkin Ruoskan radiosta ja Kot Kotin spotifysta. Älä rupee tai tulee rupee.

Vierailija
11068/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja helposti. En

Pystyisi itseasassa kääntämään 180 astetta, jos haluaisi :D

Vierailija
11069/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua näköjään kiinnostaa senkin edestä kun olet jostain syystä tullut Joker Out-fiilistelyketjuun vaan puhuaksesi K:sta.

Vierailija
11070/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs joku nauta kokeileen onnistuuko kuvaaminen auton takapenkillä, pyydätte vaikka ukkoa ajeleen pari kierrosta korttelin ympäri "for nautascience". Tulokset raportoidaan täsmällisesti palstalle.

Vierailija
11071/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kohta tätä tilannetta matkaopasficin lihaksi tulemisena, jos ei K / B / Joku muu kohta postaa jotain joka kiskaisee mut takaisin reaalitodellisuuteen 😭😭😭

Vierailija
11072/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykääs joku nauta kokeileen onnistuuko kuvaaminen auton takapenkillä, pyydätte vaikka ukkoa ajeleen pari kierrosta korttelin ympäri "for nautascience". Tulokset raportoidaan täsmällisesti palstalle.

Vai pitääkö tilata oikein tilataksi? 

Better yet, äkkilähtö Kyprokselle "for nautascience".. 

Vierailija
11073/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*hiipii kohta parkkipaikalle autoon* 😳🥺😩

Saahan sen seisovassakin autossa kuvattua? 

Vierailija
11074/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K vedättää

Vierailija
11075/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*hiipii kohta parkkipaikalle autoon* 😳🥺😩

Saahan sen seisovassakin autossa kuvattua? 

Ei kyllä sen täytyy olla motarilla, koska liike ja töyssyt vaikuttaa tasapainoon.

Vierailija
11076/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K vedättää

Niin vedättää, kultu. Mutta leikitään mukana. 

Vierailija
11077/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11078/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K vedättää

Sääli, että B. ei tajua lähteä leikkiin mukaan. Jokin naseva vastine B:lta voisi tuoda Bluzankin promoon vauhtia. Jos kyseessä olisi vaikka Behm, olisi jo vastaus tullut. 

Vierailija
11079/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K vedättää

Sääli, että B. ei tajua lähteä leikkiin mukaan. Jokin naseva vastine B:lta voisi tuoda Bluzankin promoon vauhtia. Jos kyseessä olisi vaikka Behm, olisi jo vastaus tullut. 

Mikä vastine? Ne on käyneet yhdessä rantakadulla kävelyllä, sit karistaneet matkustamisen pölyt yhdessä yltään hotellihuoneessa ja ovat nyt romanttisella kynttiläillallisella paikallisessa ravintolassa. Ei tässä ole nyt vielä mitään faneja keritty ajattelemaan 💖

Vierailija
11080/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain saa pyytää, niin että ne videot ois jatkossa yksiselitteisiä, ettei täällä tartte kinastalla viikkotolkulla kuka on kuvannut, missä jne. Kiitos!

No onhan Käärijän jollain tavoin pidettävä fanit kasassa kun mitään musiikkiakaan ei näytä syntyvän 

Eihän siitä ole kuin vähän päälle kaksi kuukautta kun Trafik! julkaistiin. Ja aikaisemmin tänä vuonna tuli Ruoska sekä Kot Kot ja kohta todennäköisesti on taas tulossa jotakin, kun pieniä vihjauksia sellaisesta on tullut.

Ketju on lukittu.