Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11101/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisko joku fiilistellä vähän Joksujen musaa ja somejuttuja hieman?

Jos sitä musaa ja somejuttuja nyt tulis. Jännän vähän on ollut aktiivisuutta kun ottaa humioon että julkaisupäivä on kolmen päivän päästä...

Kai ny kun Boitsu karkas Jerpan kanssa Kyprokselle honeymoonille.

Vierailija
11102/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on Sloveniassa!!!

Ihana et Joksut järjesti K:lle (mini)-limusiini noudon lentokentältä. Halusivat varmaan näyttää että kullä me täällä etelämmässäkin Euroopassa osataan.

Missä muka sanoo, että on Sloveniassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11103/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole varsinaisesti shippaaja, hyvää fiilistä noista lähinnä haen, mutta muakin vähän nyt harmittaa tää turha lässähdys-uhkausten paniikkihuutelu. Mikään ei lässähdä, kun K tarjoaa meille juuri sitä, mitä haluamme. Miksi ei voi vain nauttia mukavista tunnelmista sen sijaan, että pitää stalkkerimaisesti ratkoa, onko autossa lyhyt, pitkä vai kenties pelkkä keppi seuralaisena? K postasi, että viettää lomaa Bojanin kanssa. Postaus siis tarkoittaa faneille, että siitä vaan kuvitelemaan, mayhemöimään ja luomaan aivan käsittämättömän hattaria teorioita. Ei siinä tarvitse eikä kuulu miettiä, että onko meillä nyt varmasti jalat maassa ja turvatyynyt asetettuna, ettei tule pipi. Ei tule. Tänhän on tarkoitus olla hauskaa! Luvan kanssa haaveilua. Oikea unelmapostaus kaikille bojere-faneille. 

Nyt siis sorkat kattoon ja menoksi! 💃

Vierailija
11104/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah mikä suloinen mielikuva, et nää ihanat tyypit on yhdessä hotellihuoneessa vaahtokylvyssä. Mä näen nää tietysti niin et B nojautuu K:n syliin unelmilta tuoksuvan vaahdon seassa ja K painaa pienen hötön kuplivaa kylpyvaahtoa B:n nenälle ja rutistaa hellästi. B sanoo jotain sloveniaksi, ehkä "hassu". K kuljettaa huuliaan B:n niskassa ja hartioilla. B:n silmät menevät vaistomaisesti kiinni ... 

Vierailija
11105/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ainoa täällä joka nyt enää uskoo, että oikeasti ovat yhdessä lomailemassa? Jouduin olla muutaman tunnin pois palstalta ja nyt kun tulin takaisin tuntuu, että kaikki muut ovat jo luovuttaneet. Jos ei muuten niin vähintään siksi, ettei enää uskalleta toivoa, ettei tulisi mitään lässähdystä.

Niin kauan kun ei mistään muusta ole todisteita, mä ainakin uskon, että ovat yhdessä jossain. Joko siellä Kyproksella tai sitten jossain muualla. Ja kyllä me se yhteiskuvakin vielä saadaan. 

Täällä myös yksi! Vaikka laitoin aiemmin viestin josta saattoi saada kuvan etten täysin usko lomaan, niin se oli vain yksi viesti ja täällä olen koko illan meikkaillut

Vierailija
11106/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu keskitytään oleelliseen eli murujen yhdessä oloon eikä mihinkään autoajeluun.

Kylvyn jälkeen kikattavat kun kuivaavat toisiaan. Ja sänkypainiksihan se menee ja sotkeutuvat ihan kunnolla lakanoihin.

Vierailija
11107/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee ihanaa, onhan täällä vielä monia muitakin, jotka eivät epäile mitään trollausta tässä eivätkä pelkää lässähdystä. Nuo negailijat on vaan näköjään olleet ahkerina täällä kirjoittelemassa.

T. Palstalle juuri palannut kyselijä

Vierailija
11108/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että K on lomalla B:nin kanssa, koska hän toivonut haluavansa relax time hänen kanssaan ja varmaan B tarvii myös lomaa ennen keikkoja tai muuta promoja

Vierailija
11109/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah mikä suloinen mielikuva, et nää ihanat tyypit on yhdessä hotellihuoneessa vaahtokylvyssä. Mä näen nää tietysti niin et B nojautuu K:n syliin unelmilta tuoksuvan vaahdon seassa ja K painaa pienen hötön kuplivaa kylpyvaahtoa B:n nenälle ja rutistaa hellästi. B sanoo jotain sloveniaksi, ehkä "hassu". K kuljettaa huuliaan B:n niskassa ja hartioilla. B:n silmät menevät vaistomaisesti kiinni ... 

Muuten sama mielikuva, mutta roolit on päinvastoin. K nojautuu B:n syliin ja B suukottelee K:n niskaa. Noin se nyt vain menee mun päässäni. Pidän edelleen kiinni siitä, että Jere on puppy ja Käärijä on beast. Ja B:hän on nyt mitä tahansa ihan fiiliksen mukaan, on se sellainen monitaituri!

Vierailija
11110/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole varsinaisesti shippaaja, hyvää fiilistä noista lähinnä haen, mutta muakin vähän nyt harmittaa tää turha lässähdys-uhkausten paniikkihuutelu. Mikään ei lässähdä, kun K tarjoaa meille juuri sitä, mitä haluamme. Miksi ei voi vain nauttia mukavista tunnelmista sen sijaan, että pitää stalkkerimaisesti ratkoa, onko autossa lyhyt, pitkä vai kenties pelkkä keppi seuralaisena? K postasi, että viettää lomaa Bojanin kanssa. Postaus siis tarkoittaa faneille, että siitä vaan kuvitelemaan, mayhemöimään ja luomaan aivan käsittämättömän hattaria teorioita. Ei siinä tarvitse eikä kuulu miettiä, että onko meillä nyt varmasti jalat maassa ja turvatyynyt asetettuna, ettei tule pipi. Ei tule. Tänhän on tarkoitus olla hauskaa! Luvan kanssa haaveilua. Oikea unelmapostaus kaikille bojere-faneille. 

Onks se muka tehnyt tällaisia? Postauksia joissa ei totuuden hiventä shippaajille? Ei minusta.

Vierailija
11111/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa

Vierailija
11112/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä flirttaa Robbarin kommenteissa. 

Älä nyt sinne katso, vaan K:n instaan! 🥵

Mä otan tonkin vaan vttuiluna siltä, kunnes on jotain konkreettista.😄

Tässä on mun kommentti klo 13:17. Olen yhä vahvasti samaa mieltä. 😄 

Ette kai te oikeasti ota tota tosissanne? 🤔

Vierailija
11113/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X:ssä joku kertoi nähneensä Bojanin Pariisin lentokentällä. 

Vierailija
11114/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyproksella on sama aika kuin täällä? 

Vierailija
11115/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuispa jo jotain... mä niin toivoin että viimeistään tällä viikolla Joksut aktivoituisi promoamaan ja tää ikuisuuden kestävä tauko loppuisi ja saataisiin jotain keskustelua musasta tai bändistä yleensä taas. Tai uusia keikkoja tietoon.

Vierailija
11116/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin tilaisuuteen se on tuossa menossa. Ei ole lomakuva.

Vierailija
11117/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katopa se alempi kuva siitä.

Vierailija
11118/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuispa jo jotain... mä niin toivoin että viimeistään tällä viikolla Joksut aktivoituisi promoamaan ja tää ikuisuuden kestävä tauko loppuisi ja saataisiin jotain keskustelua musasta tai bändistä yleensä taas. Tai uusia keikkoja tietoon.

Onhan tässä tapahtunut vaikka mitä. PahviK on ollut pusikossa ja Kouvolassa ja vaikka missä.

Vierailija
11119/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama mielikuva, mutta roolit on päinvastoin. K nojautuu B:n syliin ja B suukottelee K:n niskaa. Noin se nyt vain menee mun päässäni. Pidän edelleen kiinni siitä, että Jere on puppy ja Käärijä on beast. Ja B:hän on nyt mitä tahansa ihan fiiliksen mukaan, on se sellainen monitaituri!

Mulla samat ihanat fiilikset. Juurikin näin päin, Boitsu pitää Kärtsää sylissä, kädet rinnan ympärillä ja Kärtsä nojaa Boitsun rintaa vasten. Välillä kääntää päätä ja katsoo ylöspäin Boitsua.

Vierailija
11120/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tää vai? 

https://x.com/dopaminjulia/status/1838262852747936140

Ketju on lukittu.