Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11081/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K vedättää

Niin vedättää, kultu. Mutta leikitään mukana. 

Sääli, että B. ei tajua lähteä leikkiin mukaan. Jokin naseva vastine B:lta voisi tuoda Bluzankin promoon vauhtia. Jos kyseessä olisi vaikka Behm, olisi jo vastaus tullut. 

Mikä vastine? Ne on käyneet yhdessä rantakadulla kävelyllä, sit karistaneet matkustamisen pölyt yhdessä yltään hotellihuoneessa ja ovat nyt romanttisella kynttiläillallisella paikallisessa ravintolassa. Ei tässä ole nyt vielä mitään faneja keritty ajattelemaan 💖

Boitsu pitää hyvää huolta Kärpästä ja Kärppä ei voi olla tuijottamatta ja koskematta Boitsua.

Vierailija
11082/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K vedättää

Niin vedättää, kultu. Mutta leikitään mukana. 

Sääli, että B. ei tajua lähteä leikkiin mukaan. Jokin naseva vastine B:lta voisi tuoda Bluzankin promoon vauhtia. Jos kyseessä olisi vaikka Behm, olisi jo vastaus tullut. 

Mikä vastine? Ne on käyneet yhdessä rantakadulla kävelyllä, sit karistaneet matkustamisen pölyt yhdessä yltään hotellihuoneessa ja ovat nyt romanttisella kynttiläillallisella paikallisessa ravintolassa. Ei tässä ole nyt vielä mitään faneja keritty ajattelemaan 💖

Boitsu pitää hyvää huolta Kärpästä ja Kärppä ei voi olla tuijottamatta ja koskematta Boitsua.

Hotellihuoneen oven painautuessa kiinni Boitsu painautuu Kärtsää vasten ja omistavasti ohjaa tämän makuuhuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11083/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriä istuu taksin takapenkillä. Miten se liittyy B.hen tai Sloveniaan. Ei mitenkään.

Vierailija
11084/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsulla on kitara mukana ja Kyproksen rannoilla, auringonlaskun maalatessa taivaanrannan oranssin ja punaisen eri sävyillä, lähtee Bluzan ensisoinnut soimaan.

Vierailija
11085/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylämäki alamäki ylämäki plöts

Vierailija
11086/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääriä istuu taksin takapenkillä. Miten se liittyy B.hen tai Sloveniaan. Ei mitenkään.

Rauhoitus muru. Se alkoi siitä, kun Kärppä julkaisi sen Ofin sieltä vaahtokylvystä. 

Vierailija
11087/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä erikoista miten trollit ja ankeuttajat ovat ne ainoat, keitä huolestuttaa mahdollinen mayhemeiden loppuminen :D

Suurin osa luultavasti mayhemöi pilke silmäkulmassa ja kun selviää "todellisuus" niin mitä siitä? Elämä jatkuu ja colder months lähenee

Vierailija
11088/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitus muru. Se alkoi siitä, kun Kärppä julkaisi sen Ofin sieltä vaahtokylvystä. 

Ai. Onko se B.n kanssa vaahtokylvyssä.

Vierailija
11089/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Just parhaillaan.

Vierailija
11090/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Häärijä lähettää sen pahviKäärijän rahtina Sloveniaan ja näämme pian ihania kuvia B.tä ja pinkistä pahviKäärijästä.

Vierailija
11091/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsu lähtei Bluzan promoa karkuun. Ei vaan kyllähän sekin ois voinut etukäteen tehdä asioita kuten Joksut ovat joskus tehneetkin. Jokaista sinkkua ei tarvitse edes promota. Albumia sitten senkin edestä :D

Vierailija
11092/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsulla on kitara mukana ja Kyproksen rannoilla, auringonlaskun maalatessa taivaanrannan oranssin ja punaisen eri sävyillä, lähtee Bluzan ensisoinnut soimaan.

Siirrä tuoliasi lähemmäs

Kosketa kättäni

Tänä iltana olet muusani

Blues-sävelesi rytmiin

Tanssin taukoamatta

Huoneemme on pieni

Hölmöilen kuin humalassa

Mutten ole juonut lasillistakaan

Luulen että olen rakastunut

Sinuun

Minä joka en koskaan uskonut hullaantuvani kenestäkään

Sinusta

Kuin rakkauslauluissa ja elokuvissa nyt voisin mennä kaikkialle...

Independent Finnish project? Esittää Bluza suomeksi, tietty!

Vierailija
11093/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep romanttisen illan päätteeksi Boitsu pesee Kärtsän hiukset vaahtokylvyssä. Kärtsä nojaa Boitsua vasten autuas hymy kasvoilla ja Boitsun käsivarret on tiukasti Kärtsän ympärillä.

Vierailija
11094/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä erikoista miten trollit ja ankeuttajat ovat ne ainoat, keitä huolestuttaa mahdollinen mayhemeiden loppuminen :D

Suurin osa luultavasti mayhemöi pilke silmäkulmassa ja kun selviää "todellisuus" niin mitä siitä? Elämä jatkuu ja colder months lähenee

Niinpä, muistetaan legendaarinen putkikassimayhem :D Never forget.

Vierailija
11095/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisko joku fiilistellä vähän Joksujen musaa ja somejuttuja hieman?

Vierailija
11096/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisko joku fiilistellä vähän Joksujen musaa ja somejuttuja hieman?

Jos sitä musaa ja somejuttuja nyt tulis. Jännän vähän on ollut aktiivisuutta kun ottaa humioon että julkaisupäivä on kolmen päivän päästä...

Vierailija
11097/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa täällä joka nyt enää uskoo, että oikeasti ovat yhdessä lomailemassa? Jouduin olla muutaman tunnin pois palstalta ja nyt kun tulin takaisin tuntuu, että kaikki muut ovat jo luovuttaneet. Jos ei muuten niin vähintään siksi, ettei enää uskalleta toivoa, ettei tulisi mitään lässähdystä.

Niin kauan kun ei mistään muusta ole todisteita, mä ainakin uskon, että ovat yhdessä jossain. Joko siellä Kyproksella tai sitten jossain muualla. Ja kyllä me se yhteiskuvakin vielä saadaan. 

Vierailija
11098/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ainoa täällä joka nyt enää uskoo, että oikeasti ovat yhdessä lomailemassa? Jouduin olla muutaman tunnin pois palstalta ja nyt kun tulin takaisin tuntuu, että kaikki muut ovat jo luovuttaneet. Jos ei muuten niin vähintään siksi, ettei enää uskalleta toivoa, ettei tulisi mitään lässähdystä.

Niin kauan kun ei mistään muusta ole todisteita, mä ainakin uskon, että ovat yhdessä jossain. Joko siellä Kyproksella tai sitten jossain muualla. Ja kyllä me se yhteiskuvakin vielä saadaan. 

Minä uskon, enkä tarvitse edes 🤡

Yhdessä ne on ja uskon, että jotain kuviakin saadaan.

Vierailija
11099/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon uskon! Täällä nyt tuntuu, joku negailija haastavan vastaan.

Yhdessä ne on ja onnellisia.

Vierailija
11100/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon! Ois vähän ikävää trollailua aiheella, jos ei ois lomalla nyt Bojanin kanssa. En näe tuolla kuvalla oikein mitään yhtäläisyyttä Malediivelta askarteltuihin, koska silloin K:lla oli selkeästi ikävä Boitsua. Ja miksi menisi tälleen pätkissä lomille samojen ihmisten kanssa?  

Ketju on lukittu.