Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11021/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Boitsua tarvita Bluzan julkaisuhärdelliin, eiköhän loput bändistä pysty hoitamaan yhden biisin julkaisun itse jos B tarttis lomaa.

Miksi B olisi toisen sinkun promoista pois peräkkäin?

Nokunnnneon Jerestä 💗

Vaikka promon tekis muu bändi, niin niiltä tullaan kysymään mistä biisi kertoo. Ja jonkun vastauksen ne tulee siihen antamaan oli siellä haastattelussa kuka tahansa. 

Vierailija
11022/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANNUKAKKU

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11023/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Boitsua tarvita Bluzan julkaisuhärdelliin, eiköhän loput bändistä pysty hoitamaan yhden biisin julkaisun itse jos B tarttis lomaa.

Varmaan voi, mutta eiköhän JO:lla oo Bluzan julkaisun jälkeen joka tapauksessa useampi viikko lomaa siihen asti kunnes albumi ilmestyy ja kiertue alkaa. Ja kun B ei viimeksi päässyt tekemään ŠBJ:n promoa, niin olis se vähän outoa, jos taas jättäis väliin. Mahdollista toki ja varmasti muulle bändille ok.

En kyllä nyt ymmärrä, miten Bojanin loma nyt Kärtsän kanssa estäisi jotenkin Blozan promon?

Tarkistusnumerot 112 👑

Vierailija
11024/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä Boitsu ja julkaise jo se broskisi kuva 

Vierailija
11025/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PANNUKAKKU

Just otin uunista ja syön kohta vattuhillon ja kermavaahdon kanssa.

Vierailija
11026/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kärppy minkä teit, naudat vetää utareet sivuun ja hyppää mahalaskun asfalttiin :D

Vierailija
11027/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B lähettänyt limusiinitaksin noutamaan Kärppyä ja venaillut Kärtsää morsiussviitin ruusun terälehdin koristellulla sängyllä. 🌹

Vierailija
11028/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa screenshotin ja kääntää niin kyllähän toi käännetty näyttää realistisemmalta kuin video, koska ihminen kaikki on eri puolilta erilaisia. Kuten myös noi aikaisemmin bongatut korutkin sen jo kertoo.

Okei, en voi uskoa itseäni, mutta testasin nyt tätä kääntöä 😅 Olen itse asiassa samaa mieltä tästä. Korviksesta etenkin huomaa helposti, että alkuperäinen on peilikuva. Korviksessa on K:n nassu ja siinä yläpuolella Käärijä-logo. Logo näkyy peilikuvassa oikein päin. Plus aurinkolasien linssissä heijastuu puhelimen näyttö. Kiitos ja hei, lähden tästä maakuoppaan pohtimaan elämäni valintoja

Vierailija
11029/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa screenshotin ja kääntää niin kyllähän toi käännetty näyttää realistisemmalta kuin video, koska ihminen kaikki on eri puolilta erilaisia. Kuten myös noi aikaisemmin bongatut korutkin sen jo kertoo.

Okei, en voi uskoa itseäni, mutta testasin nyt tätä kääntöä 😅 Olen itse asiassa samaa mieltä tästä. Korviksesta etenkin huomaa helposti, että alkuperäinen on peilikuva. Korviksessa on K:n nassu ja siinä yläpuolella Käärijä-logo. Logo näkyy peilikuvassa oikein päin. Plus aurinkolasien linssissä heijastuu puhelimen näyttö. Kiitos ja hei, lähden tästä maakuoppaan pohtimaan elämäni valintoja

Mutta siis koko ajanhan on tiedetty että se on peilikuva? 

Vierailija
11030/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Kärppy minkä teit, naudat vetää utareet sivuun ja hyppää mahalaskun asfalttiin :D

🐂🐄🐂🐄💦

Vierailija
11031/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis koko ajanhan on tiedetty että se on peilikuva? 

Joo, niin onkin, mutta täällä joku/jotkut yrittää väittää toisin 😄

Vierailija
11032/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta promoa bluzalle olis sellainen stoori, jossa braderit köllöttelee kylki kyljessä aurinkotuolilla ja kuvateksiin vaan sydämen sisään B L U Z A !

Vierailija
11033/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tänään uusi OF? 

Vierailija
11034/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun äh, oonpa mä tyhmä! Mitä äsken sanoin siis. Sen korvakorun kuvanhan PITÄÄKIN olla samanlainen, kuin tänne linkitetyssä kuvassa, kun tuon ON KÄÄNTÄNYT peilikuvaksi tuon videon, kuten mä olin kääntänyt. Morjens ja heiiiii...

Vierailija
11035/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta promoa bluzalle olis sellainen stoori, jossa braderit köllöttelee kylki kyljessä aurinkotuolilla ja kuvateksiin vaan sydämen sisään B L U Z A !

Bojere fandomin virtuaalihautajaiset.

Vierailija
11036/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sitä uutta OF:ia tullut vai ei?

Vierailija
11037/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo

Häärijä ja pahviKäärijä ammeessa.

Vierailija
11038/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eheiii. Slaavineidot eivät erityisemmin innostu mistään homppelihommista.

Älä sano. Musta tuntuu, että tämä sukupolvi on menossa siellä moninaisuudessa myönteisempään suuntaan. Vai olenko väärässä?

Vierailija
11039/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo

Oikeesti? 😆

Vierailija
11040/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo

Tosi kuuma kohtaus kun Käärijä menee ihan veltoksi. Suorastaan sulaa.

Ketju on lukittu.