Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
9681/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härtsältä ei tosiaan ole tänään tullut stooria. Itse asiassa mä jopa vähän odottelin, että olis se PC tullut tänään ulos, jos niitten stoorien tarkoitus oli sitä promota. Ei kai tuttua biisiä tarvi montaa viikkoa promota?

PC ja Bluza samana päivänä?

Ainakin Damianon soolosinkku ilmestyy samana päivänä kuin Bluza. Eipä sinänsä väliä, mutta tulipa mieleen kertoa.

Tää tulee olemaan kiinnostava. Måneskin on yksi maailman suurimmista bändeistä juuri nyt, mutta onko nokkamiehen suosio yksin millä tasolla? Onko mahiksia tulla isommaksi kuin itse bändi, vai jääkö alemmalle tasolle? Boitsukin varmaan seuraa kiinnostuneena.

Vierailija
9682/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista H.n videoista tulee jo karmivia. Aivan kuin se muutaman vuoden takainen pelottelukampanja jossa pellejä ilmestyi eri puolilla.

Joo toi pimputus karmaisee myös. Mitähän vtun helvettiä nää nyt edustaa tai vihjailee??? Jotain tohon boleroon liittyvää, väriin, jotain uutta ... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9683/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WATAFAK!?

Vierailija
9684/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista H.n videoista tulee jo karmivia. Aivan kuin se muutaman vuoden takainen pelottelukampanja jossa pellejä ilmestyi eri puolilla.

Mitä pellejä, multa mennyt ohi? Härtsällähän tuli jo jännäkakka tuossa yhdessä stoorissa, että joo karmivia alkavat olemaan.

No oli sellainen jossa jotkut hullut alkoi pelotella ihmisiä ilmestymällä pelleinä karmivalla tavalla johonkin. Sitä sitten matkittiin ja pellet ehdollistui karmiviksi joksikin aikaa. En muista liittyikö se alunperin johonkin esim elokuvaan. Jostain amerikoistahan tääkin lähti.

Vierailija
9685/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo toi pimputus karmaisee myös. Mitähän vtun helvettiä nää nyt edustaa tai vihjailee??? Jotain tohon boleroon liittyvää, väriin, jotain uutta ... 

Mä mietin myös, että ottaako Kärtsä nyt pinkin boleron käyttöönsä. Äääh en jaksa, jos näillä ei ole hupsuttelua enempää tarkoitusta.

Vierailija
9686/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin myös, että ottaako Kärtsä nyt pinkin boleron käyttöönsä. Äääh en jaksa, jos näillä ei ole hupsuttelua enempää tarkoitusta.

No tuo on se DNA pinkki bolero.

Vierailija
9687/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härtsältä ei tosiaan ole tänään tullut stooria. Itse asiassa mä jopa vähän odottelin, että olis se PC tullut tänään ulos, jos niitten stoorien tarkoitus oli sitä promota. Ei kai tuttua biisiä tarvi montaa viikkoa promota?

Ainakin Damianon soolosinkku ilmestyy samana päivänä kuin Bluza. Eipä sinänsä väliä, mutta tulipa mieleen kertoa.

Tää tulee olemaan kiinnostava. Måneskin on yksi maailman suurimmista bändeistä juuri nyt, mutta onko nokkamiehen suosio yksin millä tasolla? Onko mahiksia tulla isommaksi kuin itse bändi, vai jääkö alemmalle tasolle? Boitsukin varmaan seuraa kiinnostuneena.

Miksi B seuraisi muka?

Vierailija
9688/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ja haluaisin sen Kärtsän esiintymisasuksi. Toivottavasti näillä Häärijän videoilla on joku pointti. Pelkään, ettei ne ole kuin pelleilyä.

Vierailija
9689/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onkaan vuosi mennyt niin nopeasti! Tavastian vuosipäivä, tässäpä (ja koko loppuviikossa!) juhlaa kerrakseen. Innolla odotellen seuraavaa kertaa kun Joksu-kullat ovat jälleen Suomen maan kamaralla. Kohotetaanko ananaslonginomaljat juhlapäivän kunniaksi klo 21?

Hei muistatteko, mikä sää vuosi sitten oli Turussa ja Tampereella? Aivan upea, aurinkoinen ja lämmin syksyn alku. 

Mä mietin sitä säätä just tänään. Ihan samanlainen sää oli tänään kuin ainakin Tampereella silloin 🥰!

Vierailija
9690/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin uusi biisi kuollut linkki on hyvin bojere biisi

-Mun katse suhun kiinni jäi

En tienny, et pystyn tuntee näin

Oon rakkaudesta skeptinen

Mut ku saan pari tequilaa, oon valmis sekoilemaan

Sä saat muss' jotai outoo aikaan

Jota en osaa käsitellä lainkaan

En tiiä mitä sanon, mitä teen

Mun jalat tärisee ja mä tyhmäks meen

-Sä oot kuuma, beibi, mua satuta

Sun vetovoimasi mua taluttaa

Ja kuin tyhjästä, beibi, tää kuollut liekki syttyy taas palamaan

Ihan sama vaik huomen kaduttaa

Sun keho vie mua niinkuin pikajunaa

Ja yhtäkkii, beibi, tää kuollut liekki syttyy taas palamaan

Vierailija
9691/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsu ASMR Bojere ficciin tullut toinen osa!

https://archiveofourown.org/works/58868080/chapters/150639955

Vierailija
9692/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että yksinään kiinnostaisi samalla tavalla. Victoria on kuitenkin niin olennainen osa bändin suosiota. 

Vierailija
9693/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ja haluaisin sen Kärtsän esiintymisasuksi. Toivottavasti näillä Häärijän videoilla on joku pointti. Pelkään, ettei ne ole kuin pelleilyä.

Siis jos boleroaika on ohi, niin miten se DNA:n pinkki bolero olisi yhtäkkiä K esiintymisasu? Minustakaan siinä ei siis mitään vikaa ole ja on hyvän värinen ts. pinkki on poikkiksen lempiväri ;)

Vierailija
9694/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se pinkki bolero olisi upea esiintymisasu, mutta en usko, että sitä tullaan näkemään, ja kokonainen somekampanja sen mainostamiseksi olisi vähän outoa.

Vierailija
9695/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se esiintynytkin pinkissä bolerossa. 

Vierailija
9696/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla menneen talven lumia. 

Vierailija
9698/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se pinkki bolero olisi upea esiintymisasu, mutta en usko, että sitä tullaan näkemään, ja kokonainen somekampanja sen mainostamiseksi olisi vähän outoa.

Joo, ei sillä pinkillä bolerolla nyt ole asian kanssa mitään tekemistä. Se dna mainospahvi nyt sattuu vaan olemaan ainoa pahvikuva Kärpästä mikä niillä on ja sitä nyt hyödynnetään. 

Vierailija
9699/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun kohta hulluksi (vielä enemmän kuin mitä olen nyt noin 1,5 vuotta jo ollut) jos noi Härtsän stoorit vain jatkuvat ja jatkuvat eikä niille saada ikinä mitään selitystä :D Toivottavasti saadaan ja toivottavsti jo tänään.

Vierailija
9700/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se esiintynytkin pinkissä bolerossa. 

Meinaatko sitä cancel-fanin tekemää pinkkiä boleroa, joka päällään veti varmaan yhden biisin kesällä -23? 

Ketju on lukittu.