Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Yhteisbiisi ei sitten onnistuisi vai mitä oikein selität?
Niin ei onnistuisi 😭😭 Koskaan ikinä. Olen aivan rikki 😭
Olihan se NT nyt ihan ammattitaidottomuuden huipentuma, kun siellä vain sekoiltiin menemään ja lavallakin vain nuoleskeltiin. :D Tästä syystä olisikin hyvä, jos sieltä voitaisiin vielä julkaista lisää materiaalia, jotta ammattitaidottomuuden aste voidaan huolella kartoittaa ja dokumentoida ammattitaidottomuuden ammattilaisten avulla, jotka katsovat hyvin tarkasti jokaista pikseliä ja hidastusruutua.
Yllättävyys, luovuus ja crazy party -meininki jossa välillä sattuu ja tapahtuu ei sulje pois ammattitaitoisuutta millään tavoin. Ite diggaan sellaisesta meiningistä joita K ja B yhdessä saavat aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävyys, luovuus ja crazy party -meininki jossa välillä sattuu ja tapahtuu ei sulje pois ammattitaitoisuutta millään tavoin. Ite diggaan sellaisesta meiningistä joita K ja B yhdessä saavat aikaan.
Se combo kyllä toimii!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne saa aikaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se combo kyllä toimii!
Tuota noin. Ei niiltä kyllä taida olla mitään comboa tuotettuna.
Oon nyt niin paljon yrittänyt harjoitella kärsivällisyyttä Joksujen soonien ja Kärtsän&Härtsän omalaatuisten vihjausten kanssa että tällä menolla voisin kohta jo kääntyä buddhalaiseksi. Tosin Härtsän vihjestoorit on kyllä loppuneet 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se combo kyllä toimii!
Se on lavalla ihan paras combo 😍! Molemmat ihan liekeissä, kun esiintyvät yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt niin paljon yrittänyt harjoitella kärsivällisyyttä Joksujen soonien ja Kärtsän&Härtsän omalaatuisten vihjausten kanssa että tällä menolla voisin kohta jo kääntyä buddhalaiseksi. Tosin Härtsän vihjestoorit on kyllä loppuneet 🤔.
Onhan se melkein kuin zen-koan, että jos mikään ei ole pysyvää, niin kuinka pitkä on "soon". Ja siihen vastaus on tietysti naudoille sopivasti, että Mu! https://en.wikipedia.org/wiki/Mu_(negative)
T. buddhalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se combo kyllä toimii!
Se on lavalla ihan paras combo 😍! Molemmat ihan liekeissä, kun esiintyvät yhdessä.
Niin on! KomBo.
<3
Ammattitaitoinen toimiva KomBo listalle.
Härtsältä ei tosiaan ole tänään tullut stooria. Itse asiassa mä jopa vähän odottelin, että olis se PC tullut tänään ulos, jos niitten stoorien tarkoitus oli sitä promota. Ei kai tuttua biisiä tarvi montaa viikkoa promota?
Vierailija kirjoitti:
Härtsältä ei tosiaan ole tänään tullut stooria. Itse asiassa mä jopa vähän odottelin, että olis se PC tullut tänään ulos, jos niitten stoorien tarkoitus oli sitä promota. Ei kai tuttua biisiä tarvi montaa viikkoa promota?
PC ja Bluza samana päivänä?
Mä en edelleenkään usko että Härtsän vihjeissä olisi pc julkaisu kyseessä.
Eikä niitä oo muutenkaan tullut kuin yksi päivässä, olisiko noin 15-20 välillä, joten tänään kyllä hyvin ehtii vielä tulla uusi osa. Mä kyllä toivoisin, että ne jo loppuisi ja saataisiin nähdä joku ratkaisu.
Ajatuksia Bluzasta kertookohan se kaukaudesta rakkaudesta vai enemmän toivottomasta rakkaudesta vai jonkun rakkauden kaipuusta
Guapo Kärppy Fuengirolassa! :D
https://www.tumblr.com/prairieenyasblog/761088152794497024/okay-last-cl…
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia Bluzasta kertookohan se kaukaudesta rakkaudesta vai enemmän toivottomasta rakkaudesta vai jonkun rakkauden kaipuusta
Kertoo rakkaudesta, joka ei välttämättä julkisesti olisi hyväksyttävää. Toki myös välimatkasta ja lyhyeksi jäävistä kohtaamisista.
Noissa Härtsän stooreissa on ollut aina joku eutoviisuliitännäinen musiikki taustalla. Vaikea uskoa et Kärden biisiä promottaisiin niillä
Yhteisbiisi ei sitten onnistuisi vai mitä oikein selität?