Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
9641/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisbiisi ei sitten onnistuisi vai mitä oikein selität?

Vierailija
9642/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisbiisi ei sitten onnistuisi vai mitä oikein selität?

Niin ei onnistuisi 😭😭 Koskaan ikinä. Olen aivan rikki 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9643/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju? :D

Vierailija
9644/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se NT nyt ihan ammattitaidottomuuden huipentuma, kun siellä vain sekoiltiin menemään ja lavallakin vain nuoleskeltiin. :D Tästä syystä olisikin hyvä, jos sieltä voitaisiin vielä julkaista lisää materiaalia, jotta ammattitaidottomuuden aste voidaan huolella kartoittaa ja dokumentoida ammattitaidottomuuden ammattilaisten avulla, jotka katsovat hyvin tarkasti jokaista pikseliä ja hidastusruutua.

Vierailija
9645/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävyys, luovuus ja crazy party -meininki jossa välillä sattuu ja tapahtuu ei sulje pois ammattitaitoisuutta millään tavoin. Ite diggaan sellaisesta meiningistä joita K ja B yhdessä saavat aikaan. 

Vierailija
9646/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävyys, luovuus ja crazy party -meininki jossa välillä sattuu ja tapahtuu ei sulje pois ammattitaitoisuutta millään tavoin. Ite diggaan sellaisesta meiningistä joita K ja B yhdessä saavat aikaan. 

Se combo kyllä toimii!

Vierailija
9647/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne saa aikaan ?

Vierailija
9648/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se combo kyllä toimii!

Tuota noin. Ei niiltä kyllä taida olla mitään comboa tuotettuna.

Vierailija
9649/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt niin paljon yrittänyt harjoitella kärsivällisyyttä Joksujen soonien ja Kärtsän&Härtsän omalaatuisten vihjausten kanssa että tällä menolla voisin kohta jo kääntyä buddhalaiseksi. Tosin Härtsän vihjestoorit on kyllä loppuneet 🤔.

Vierailija
9650/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se combo kyllä toimii!

Se on lavalla ihan paras combo 😍! Molemmat ihan liekeissä, kun esiintyvät yhdessä.

Vierailija
9651/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt niin paljon yrittänyt harjoitella kärsivällisyyttä Joksujen soonien ja Kärtsän&Härtsän omalaatuisten vihjausten kanssa että tällä menolla voisin kohta jo kääntyä buddhalaiseksi. Tosin Härtsän vihjestoorit on kyllä loppuneet 🤔.

Onhan se melkein kuin zen-koan, että jos mikään ei ole pysyvää, niin kuinka pitkä on "soon". Ja siihen vastaus on tietysti naudoille sopivasti, että Mu! https://en.wikipedia.org/wiki/Mu_(negative)

T. buddhalainen

Vierailija
9652/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se combo kyllä toimii!

Se on lavalla ihan paras combo 😍! Molemmat ihan liekeissä, kun esiintyvät yhdessä.

Niin on! KomBo.

<3

Vierailija
9653/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen toimiva KomBo listalle.

Vierailija
9654/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsältä ei tosiaan ole tänään tullut stooria. Itse asiassa mä jopa vähän odottelin, että olis se PC tullut tänään ulos, jos niitten stoorien tarkoitus oli sitä promota. Ei kai tuttua biisiä tarvi montaa viikkoa promota?

Vierailija
9655/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härtsältä ei tosiaan ole tänään tullut stooria. Itse asiassa mä jopa vähän odottelin, että olis se PC tullut tänään ulos, jos niitten stoorien tarkoitus oli sitä promota. Ei kai tuttua biisiä tarvi montaa viikkoa promota?

PC ja Bluza samana päivänä?

Vierailija
9656/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edelleenkään usko että Härtsän vihjeissä olisi pc julkaisu kyseessä.

Eikä niitä oo muutenkaan tullut kuin yksi päivässä, olisiko noin 15-20 välillä, joten tänään kyllä hyvin ehtii vielä tulla uusi osa. Mä kyllä toivoisin, että ne jo loppuisi ja saataisiin nähdä joku ratkaisu.

Vierailija
9657/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia Bluzasta kertookohan se kaukaudesta rakkaudesta vai enemmän toivottomasta rakkaudesta vai jonkun rakkauden kaipuusta

Vierailija
9658/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9659/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksia Bluzasta kertookohan se kaukaudesta rakkaudesta vai enemmän toivottomasta rakkaudesta vai jonkun rakkauden kaipuusta

Kertoo rakkaudesta, joka ei välttämättä julkisesti olisi hyväksyttävää. Toki myös välimatkasta ja lyhyeksi jäävistä kohtaamisista.

Vierailija
9660/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa Härtsän stooreissa on ollut aina joku eutoviisuliitännäinen musiikki taustalla. Vaikea uskoa et Kärden biisiä promottaisiin niillä

Ketju on lukittu.