Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin just sen Bojere-elokuvan ja hyvät hyssykät sentään ne on ihania yhdessä ja erikseen 💙💚🥰😍🤩
Ajattelin etukäteen, että 2 tuntia on kyllä pitkä aika ja varmaan pidän taukoja välissä, mutta mitä vielä! Putkeen tuijotin koko homman typerä hymy naamalla enkä kertaakaan tarttunut luuriin selaillakseni somea. Pakko sanoa, että toukokuusta 2023 lähtien en ole pystynyt keskittymään yhtä hyvin kotona minkään elokuvan tai sarjan katsomiseen. 🙈
Ja hattu pois päästä ton leffan tekijöille! Mieletön työ ollut tuon koostamisessa! 🙏🙏🙏
Kyllä, tekijöille Nauta-Oscar ja Mansikki-patsas. 🐄🏆
Kannattaa muuten hakea leffa suoraan tubesta, eikä klikata tumpun kautta niin katselukerrat menee varmasti heidän tubetililleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi oli Kärtsällä kunnon Bojan-potpuri laivan baarissa.
Oisko se minificcaaja paatilla, joka pari päivää sitten kirjoitti hyvin Kärtsämäisen Boitsu-potpurin puutarhalle?
Olis kiva saada uusinta tai ihan uusi tämmöinen, kiitos!
Takamatkalta päivää, yritän soudella paatti kiinni ja tää kommentti osui silmiini. En nyt ole ihan varma tarkoititko mua, mutta kirjoitin pari päivää sitten Pirkka-jutun inspiroimana minificin kylläkin Puutarhaan. Tässä pikauusintana se, katsotaan iskisikö inspiraatio paatilla tapahtuvaan Botpuriin ennen kuin kello lyö 23 ja kaikki pitää turvat kiinni.
Toimittajan ilme on voinut olla näkemisen arvoinen.
"Ja sit mä ja Bojan - kai mä mainitsin sulle Bojanista, ihan mieletön kaveri, tosi ystävä, tai no ehkä vähän enemmänk
Kyllä kiitos, juuri tätä tarkoitin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin just sen Bojere-elokuvan ja hyvät hyssykät sentään ne on ihania yhdessä ja erikseen 💙💚🥰😍🤩
Ajattelin etukäteen, että 2 tuntia on kyllä pitkä aika ja varmaan pidän taukoja välissä, mutta mitä vielä! Putkeen tuijotin koko homman typerä hymy naamalla enkä kertaakaan tarttunut luuriin selaillakseni somea. Pakko sanoa, että toukokuusta 2023 lähtien en ole pystynyt keskittymään yhtä hyvin kotona minkään elokuvan tai sarjan katsomiseen. 🙈
Ja hattu pois päästä ton leffan tekijöille! Mieletön työ ollut tuon koostamisessa! 🙏🙏🙏
Kyllä, tekijöille Nauta-Oscar ja Mansikki-patsas. 🐄🏆
Kannattaa muuten hakea leffa suoraan tubesta, eikä klikata tumpun kautta niin katselukerrat menee varmasti heidän tubetililleen.
Tämä piti tulla omana kommenttinaan, eikä tähän lainauksena. Mutta kyllä, Nauta-Oscarit ehdottomasti!
sama
Mä en oo jaksanut katsoa sitä leffaa. Onko kaikki klipit siinä niitä samoja jo sata kertaa nähtyjä? Onko mitään uutta? Sorry en oo lukenut näitä viestejä yhtään jos ootte puhuneet aiheesta jo.
Terminaalissa jaettu jonotusnumeroita jo kello 12 alkaen. Nyt onkin sit ollut vissiin itkua ja parkua, kun ei nyt laivalla ole luonnollisesti ihan toiminut tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo jaksanut katsoa sitä leffaa. Onko kaikki klipit siinä niitä samoja jo sata kertaa nähtyjä? Onko mitään uutta? Sorry en oo lukenut näitä viestejä yhtään jos ootte puhuneet aiheesta jo.
No ei kai Korvessa tumppu mitään ennaltajulkaisematonta materiaalia voi saada. Musta oli ihana nähdä nää aikajärjestyksessä ja nimenomaan se, miten heidän välit on lähentyneet ton matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Terminaalissa jaettu jonotusnumeroita jo kello 12 alkaen. Nyt onkin sit ollut vissiin itkua ja parkua, kun ei nyt laivalla ole luonnollisesti ihan toiminut tämä.
WTF :D Älkää nyt viimeisenä keikkailtana aiheuttako hämminkiä.. Kas kun ei Fugen keikan numerot jaeta Helsinki Vantaalla.
Mulle siinä oli uusia pätkiä, kun paattiin vähän jälkeen tullut. Tietyt pätkät kiertää aina ja joitain en ole nähnyt koskaan. Riippuu varmaan kuinka tarkkaan on soutanut viisujat esimerkiksi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kohdassa 1:59 Käärijä paljastaa seitsenpäisen mustekalakikkelinsä ja Bojan juoksee itkien mummin yläkertaan
Kiitos tää on ainakin itselleni ihan uusi klippi 💚👍Ootko muuten sama sanaseppo joka Paskahuussin puolella kirjoitti Bojanin pallisilsasta ja pullareisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kohdassa 1:59 Käärijä paljastaa seitsenpäisen mustekalakikkelinsä ja Bojan juoksee itkien mummin yläkertaan
Kiitos tää on ainakin itselleni ihan uusi klippi 💚👍Ootko muuten sama sanaseppo joka Paskahuussin puolella kirjoitti Bojanin pallisilsasta ja pullareisistä?
Doppelganger!💗
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja taas niitä kääryleitä. Samat naamat sekoilee laivallakin.
Boleroa ei tälläkään kertaa joten eiköhän tosiaan seuraava albumi ole uuden alku. Kenties siihen siirrytään jo eurotourilla vaikka albumi ei vielä ihan ulos asti ehtisikään. Ootan itse asiassa mielenkiinnolla tätä!
Nyt on tullut itselle niin vähän klippejä vastaan, että melkein harmittaa. Vaikka sehän on hyvä. Kärtsän baarivierailu vissiin mennyt tosin vtuiksi ja vaikka arvasin sen, niin on se silti aika pettymys.
Korvessa lle (onpa vaikea miettiä oikeaa kirjoitusasua, Korvessalle kuulostaa tyhmältä vaikka se on oikein) kuuluu vuosisadan kulttuuriteko -palkinto. Ihana, kiitos!!!
Tosi hienosti porukka on muuten ohitellut trollin. Ei yhtään vänkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli uusiakin, mutta varmaan useammalle just niitä sataan kertaan nähtyjä. Mutta oli se silti ihanaa katsottavaa. Mistä alkoi, miten kehittyy ja missä ollaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Korvessa lle (onpa vaikea miettiä oikeaa kirjoitusasua, Korvessalle kuulostaa tyhmältä vaikka se on oikein) kuuluu vuosisadan kulttuuriteko -palkinto. Ihana, kiitos!!!
Todellakin. Vienyt ihan hitosti hänen aikaansa, että on saanut ton leffan tehtyä. 💚
Saisko sen leffan linkin tänne kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Saisko sen leffan linkin tänne kiitos?
Takamatkalta päivää, yritän soudella paatti kiinni ja tää kommentti osui silmiini. En nyt ole ihan varma tarkoititko mua, mutta kirjoitin pari päivää sitten Pirkka-jutun inspiroimana minificin kylläkin Puutarhaan. Tässä pikauusintana se, katsotaan iskisikö inspiraatio paatilla tapahtuvaan Botpuriin ennen kuin kello lyö 23 ja kaikki pitää turvat kiinni.
Toimittajan ilme on voinut olla näkemisen arvoinen.
"Ja sit mä ja Bojan - kai mä mainitsin sulle Bojanista, ihan mieletön kaveri, tosi ystävä, tai no ehkä vähän enemmänkin mut siis - no Bojan se ekana googlasi että vttua me nyt tolle tahralle tehdään, ja se keksi sen parissa minuutissa. Se on niin vtun fiksu. Ja nokkela. Ja komea."
"Niin, öh."
"Joo, oikeasti se on ihan vtun ihana jätkä. Aina välillä otta ihan sydämestä kun aattelen miten tärkeä se on mulle. Tossakin mä vaan hösläsin ja Bojan hoiti homman heti kun tarvetta tuli. Aina valmis tarttumaan asiaan kun asiaan vaikka jostain sohvan tahrasta olis kyse. Sitä niksiä oon muuten käyttänyt myöhemminkin, ruokasoodalla se lähti."
"Siis... mitä teillä sinne sohvaan meni?"
"Enkö mä sitä sanonut?"
"..."
"Niin siis majoneesit levisi kun ruvettiin painimaan Twilightin aikana."
"...okei. Tämä nyt ei juuri selventänyt, mutta kiitos haastattelusta."