Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
981/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/stealthywing/760366072692129792/no-bolero-for-cc…

Kärtsä ja mikkitanko oli nähty laivallakin boleron sijaan 🔥

Vierailija
982/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvessa lle (onpa vaikea miettiä oikeaa kirjoitusasua, Korvessalle kuulostaa tyhmältä vaikka se on oikein) kuuluu vuosisadan kulttuuriteko -palkinto. Ihana, kiitos!!! 

Todellakin. Vienyt ihan hitosti hänen aikaansa, että on saanut ton leffan tehtyä. 💚

Vähättelemättä hänen panostaan korvessa jakaa Nauta-Oscarin yhden toisen tumputtajan kanssa, koska toi oli yhteisprojekti dreminofun kanssa. Yksin jos olisi tehnyt, ei tämä projekti olisi valmistunut ennen ensi vuotta. Kiitos näille kahdelle, että jaksoivat tuon tehdä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä OF-minificci ei ollut täällä vielä, vain Plussalla. Joten jos joku missasi. :) Ei Marketoille.

J: Ga y p*rn is so weird.

B: Uh, okay? You've been watching?

J: Yes, I have to do this for my OF. Backside work.

B: I think you mean background research.

J: Yes.

B: What is weird about it?

J: They have big muscles and very big d*cks and they do things ...this is not weird?

[Jere sent a video]

B: Mmm. Don't worry, based on what I've heard, this is quite normal.

J: Okay. What about this one?

[Jere sent a video]

B: Not that I would know or anything, but supposedly many people enjoy this kind of stuff.

J: Wow. Good that you know so many g ay people, Bojan. You have so good information.

B: Uh, yeah. I have good sources. What is your favorite type of ga y p*rn, Jere? That you enjoy watching solely for the sake of your background research?

J: There is this thing called "twink". You know what that is?

B: I... may have heard, yes.

J: Pretty young boys. Not so much muscle, but very pretty. Maybe I want that in my OF.

B: What would you do to pretty young boys on your OF?

J: What is that sound, Bojan? Your ...zipper?

B: It's just the sound of me acquiring inside information.

J: Yes.

Vierailija
984/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvessa lle (onpa vaikea miettiä oikeaa kirjoitusasua, Korvessalle kuulostaa tyhmältä vaikka se on oikein) kuuluu vuosisadan kulttuuriteko -palkinto. Ihana, kiitos!!! 

Todellakin. Vienyt ihan hitosti hänen aikaansa, että on saanut ton leffan tehtyä. 💚

Vähättelemättä hänen panostaan korvessa jakaa Nauta-Oscarin yhden toisen tumputtajan kanssa, koska toi oli yhteisprojekti dreminofun kanssa. Yksin jos olisi tehnyt, ei tämä projekti olisi valmistunut ennen ensi vuotta. Kiitos näille kahdelle, että jaksoivat tuon tehdä!

Ja Korvessan lailla Dreaminofu on tehnyt paljon muutakin fandomin hyväksi. Ficcejäkin on kirjoittanut.

Vierailija
985/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krew ilmeisesti viihtynyt pikkutunneille asti baarissa fanien kanssa. Kärppy käynyt vaan ovella kääntymässä ja vissiin mennyt hyttiin sen jälkeen. 

Vierailija
986/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krew ilmeisesti viihtynyt pikkutunneille asti baarissa fanien kanssa. Kärppy käynyt vaan ovella kääntymässä ja vissiin mennyt hyttiin sen jälkeen. 

Plussalla luki, että Kärtsä ja krew oli piiritetty niin pahasti heti kun olivat ilmestyneet paikalle, että Kärtsä ei ollut pystynyt meneen baariin ollenkaan.

Vierailija
987/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plussalla luki, että Kärtsä ja krew oli piiritetty niin pahasti heti kun olivat ilmestyneet paikalle, että Kärtsä ei ollut pystynyt meneen baariin ollenkaan.

Joo juuri sitä tarkoitin. 

Vierailija
988/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😔 Voi ei. Olipa kiva ilta hälle.

Vierailija
989/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa toivottamaan hyvää colder monthsia kaikille, mutta olipas tuo uutinen Kärpyn viime yöstä lässäyttävä. Koskakohan sellanen ylimääräinen hysteria sen ympäriltä laantuisi, ei varmaan ikinä. Kiva istua hytissä(?) ja muut pitää hauskaa.

Vierailija
990/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K menee ennen eurotouria Sloveniaan niin liiitryyköhän se mitenkään siihen, mitä viime syksynä tapahtui, eli Bojan ei lähtenytkään Thaikkuihin, että oliko Kärtsällä toive, että tulisi käymään tourilla, mutta B ei päässyt tai jotain? Ja nyt tästä viisastuneena, millaisia tunteita se näkemistä edelleen vaille jääminen ehkä herätti, ovat päättäneet tavata nyt? Jos siis tapaavat. Tai sitten tietty ei toi välttämättä liity tähän mitenkään, on vain vihdoin sopiva väli tavata. Paitsi että toivotaan ettei Joksujen levynteko haittaa ajan antamista K:lle. 

Tosin K:han voisi käydä sit auttamassa Bojanin lauluosuuksissa löytämään niihin vielä vähän lisää syvyyttä ja väriä The Doors (sic!) elokuvasta löytyvällä tutulla metodilla (kumppani on laulukopin lattialla ottamassa su****n kun toinen laulaa osuuksiaan)

Vierailija
991/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa toivottamaan hyvää colder monthsia kaikille, mutta olipas tuo uutinen Kärpyn viime yöstä lässäyttävä. Koskakohan sellanen ylimääräinen hysteria sen ympäriltä laantuisi, ei varmaan ikinä. Kiva istua hytissä(?) ja muut pitää hauskaa.

Tosifanit ei koskaan luovuta, mutta pahin hysteria varmaan parin vuoden päästä on vihdoin ohi. Onhan se tasaantunut jo viime vuoteenkin verrattuna. Ei silti kivaa että joutuu väistelemään ihmisiä ja kökkimään hytissä, ja onhan Kärpyn fanitus edelleen aika hysteerisellä tasolla. On varmaan Suomen tarkimmin seurattuja ihmisiä. :/

Vierailija
992/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos K menee ennen eurotouria Sloveniaan niin liiitryyköhän se mitenkään siihen, mitä viime syksynä tapahtui, eli Bojan ei lähtenytkään Thaikkuihin, että oliko Kärtsällä toive, että tulisi käymään tourilla, mutta B ei päässyt tai jotain? Ja nyt tästä viisastuneena, millaisia tunteita se näkemistä edelleen vaille jääminen ehkä herätti, ovat päättäneet tavata nyt? Jos siis tapaavat. Tai sitten tietty ei toi välttämättä liity tähän mitenkään, on vain vihdoin sopiva väli tavata. Paitsi että toivotaan ettei Joksujen levynteko haittaa ajan antamista K:lle. 

Tosin K:han voisi käydä sit auttamassa Bojanin lauluosuuksissa löytämään niihin vielä vähän lisää syvyyttä ja väriä The Doors (sic!) elokuvasta löytyvällä tutulla metodilla (kumppani on laulukopin lattialla ottamassa su****n kun toinen laulaa osuuksiaan)

Jos on nyt ennen eurotouria menossa niin veikkaan, et on sit vaan löytynyt sopiva väli. Molemmilla keikkataukoa ja jos esim menee syyskuun puolessa välissä yms niin Joksuilla saattaa silloin olla levyn teko valmis jne

Vierailija
993/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosifanit ei koskaan luovuta, mutta pahin hysteria varmaan parin vuoden päästä on vihdoin ohi. Onhan se tasaantunut jo viime vuoteenkin verrattuna. Ei silti kivaa että joutuu väistelemään ihmisiä ja kökkimään hytissä, ja onhan Kärpyn fanitus edelleen aika hysteerisellä tasolla. On varmaan Suomen tarkimmin seurattuja ihmisiä. :/

Vois maiseman vaihdos tehdä ihan hyvää. Oon kuullut, että Slovenia on kaunis tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
994/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois maiseman vaihdos tehdä ihan hyvää. Oon kuullut, että Slovenia on kaunis tähän aikaan vuodesta.

Siellä olisi innokas paikallisopaskin odottamassa ja valmiina antamaan oikein kädestä pitäen tourin.

Vierailija
995/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sääli kun meillä on tässä artisti joka omasta aloitteestaan haluaisi viettää fanien kanssa aikaa ja tavata heitä, niin fanit itse tekee sen mahdottomaksi.

Vierailija
996/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hereillä aamuviideltä ja halusin nukahtaa uudestaan. Se onnistui ajattelemalla näitä kahta. Ajattelin, että he ovat menossa naimisiin. Oli näköjään ihmeellisen rauhoittava tunne ja ajatus. (En oikeasti oleta, että ovat. Mutta heissä on sellainen kahden über rakastuneen energia, jota rakastan.)

Vierailija
997/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sääli kun meillä on tässä artisti joka omasta aloitteestaan haluaisi viettää fanien kanssa aikaa ja tavata heitä, niin fanit itse tekee sen mahdottomaksi.

Mutta siis. . ? Jos itse ilmoittaa(?) että oon tavattavissa niin odottiko joku, että siellä ois ehkä noin viisi fania vähän ujosti kuikuilemassa siihen saakka pylvään takana? Vai. . ?

Vierailija
998/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä olisi innokas paikallisopaskin odottamassa j

"Tässä on mun talo...tää on mun kämppä...tää on makkari...ai sä huomasit...mmm...mun sängyn...joo sä jo riisutkin vaatteet...pois...siis...joo...makaamaankin sit menit...ai...riisut sit...mmm...mut myös...joo tuun viereen makaamaa...joo tai päälle...aaah..."

Vierailija
999/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai kerrankin soittaa ihan rauhassa Bojanille 😊

Vierailija
1000/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis. . ? Jos itse ilmoittaa(?) että oon tavattavissa niin odottiko joku, että siellä ois ehkä noin viisi fania vähän ujosti kuikuilemassa siihen saakka pylvään takana? Vai. . ?

Olettaa ehkä, että ihmiset osais edes jotenkin käyttäytyä. Kärtsä oli valmis tulemaan juhlimaan fanien kanssa, hänen kanssa ois vsrmaan moni saanut jutella jne. Mutta kun samantien siinä iholla on ringissä se n. 15-20 ihmistä, niin onko tuo mikään ihme, että kääntyy pois. Rehellisesti, siitä ois tullut kaaos jos ois jäänyt. 

Ketju on lukittu.