Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
1001/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes Kärpyn suuruinen artisti, kun laivan yökerhossa pyörii ihmisiä ympärillä. Koko laiva yhtä ja samaa. Suurin osa on katsomassa illan artistia. Saati Kärpyn tapauksessa en yhtään ihmettele, mutta tosi valitettavaa toi on.

Vierailija
1002/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sääli kun meillä on tässä artisti joka omasta aloitteestaan haluaisi viettää fanien kanssa aikaa ja tavata heitä, niin fanit itse tekee sen mahdottomaksi.

Mutta siis. . ? Jos itse ilmoittaa(?) että oon tavattavissa niin odottiko joku, että siellä ois ehkä noin viisi fania vähän ujosti kuikuilemassa siihen saakka pylvään takana? Vai. . ?

Olettaa ehkä, että ihmiset osais edes jotenkin käyttäytyä. Kärtsä oli valmis tulemaan juhlimaan fanien kanssa, hänen kanssa ois vsrmaan moni saanut jutella jne. Mutta kun samantien siinä iholla on ringissä se n. 15-20 ihmistä, niin onko tuo mikään ihme, että kääntyy pois. Rehellisesti, siitä ois tullut kaaos jos ois jäänyt. 

En nyt vieläkään saa ihan kiinni, että miten tuossa oli ihmisten käytöksessä vikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sääli kun meillä on tässä artisti joka omasta aloitteestaan haluaisi viettää fanien kanssa aikaa ja tavata heitä, niin fanit itse tekee sen mahdottomaksi.

Mutta siis. . ? Jos itse ilmoittaa(?) että oon tavattavissa niin odottiko joku, että siellä ois ehkä noin viisi fania vähän ujosti kuikuilemassa siihen saakka pylvään takana? Vai. . ?

Olettaa ehkä, että ihmiset osais edes jotenkin käyttäytyä. Kärtsä oli valmis tulemaan juhlimaan fanien kanssa, hänen kanssa ois vsrmaan moni saanut jutella jne. Mutta kun samantien siinä iholla on ringissä se n. 15-20 ihmistä, niin onko tuo mikään ihme, että kääntyy pois. Rehellisesti, siitä ois tullut kaaos jos ois jäänyt. 

100%. Harmi että meni näin. Just discordissa oli juttua että vaikka muu Krew saa huomiota aina myös osakseen, niin heitä kohtaan ollaan kuitenkin jotenkin kohteliaita ja pysytään vähän etäällä. 

Vierailija
1004/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100%. Harmi että meni näin. Just discordissa oli juttua että vaikka muu Krew saa huomiota aina myös osakseen, niin heitä kohtaan ollaan kuitenkin jotenkin kohteliaita ja pysytään vähän etäällä. 

No helpostihan tuo menee niin, jos K ois tullut siihen, että ne 5 lähintä fania parkkeeraa häneen kiinni jolloin muut fanit saavat odotella kauempana parikin kymmentä minuuttia. Eivät kuule, mitä puhutaan jne. Vähän ongelmallinen asetelma kaiken kaikkiaan, sanoisin.

Vierailija
1005/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi kyllä luottaa, että aina täällä on se yksi, joka ei näe ongelmaa yhtään missään problemaattisessa käytöksessä. 

Vierailija
1006/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelin mukaan Veikko ei myöskään oo ollut baarissa, joten ehkä on pitänyt seuraa Jerpalle 💚

Vierailija
1007/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen voi kyllä luottaa, että aina täällä on se yksi, joka ei näe ongelmaa yhtään missään problemaattisessa käytöksessä. 

Huomasin saman, ilman huomiota vaan, menee jankkaukseksi kuitenkin.

Vierailija
1008/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa toivottamaan hyvää colder monthsia kaikille, mutta olipas tuo uutinen Kärpyn viime yöstä lässäyttävä. Koskakohan sellanen ylimääräinen hysteria sen ympäriltä laantuisi, ei varmaan ikinä. Kiva istua hytissä(?) ja muut pitää hauskaa.

Tosifanit ei koskaan luovuta, mutta pahin hysteria varmaan parin vuoden päästä on vihdoin ohi. Onhan se tasaantunut jo viime vuoteenkin verrattuna. Ei silti kivaa että joutuu väistelemään ihmisiä ja kökkimään hytissä, ja onhan Kärpyn fanitus edelleen aika hysteerisellä tasolla. On varmaan Suomen tarkimmin seurattuja ihmisiä. :/

Vois maiseman vaihdos tehdä ihan hyvää. Oon kuullut, että Slovenia on kaunis tähän aikaan vuodesta.

Siellä olisi innokas paikallisopaskin odottamassa j

MItähän Jerpulle ekana näyttää?

Vierailija
1009/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

In Veikko we trust. 

Vierailija
1010/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1011/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osoita ensin se problemaattinen käytös???? Ja todellakin näen kun sellaista on; eräiden Sadie-pakotus. Olen väsymättä jaksanut käydä ampumassa alas yritykset luoda Sadie-scheissesta todellista, ja kuinkas sitten kävikään; juorujen kohde itse sanoo juoruja typeriksi. Kuka niitä levitti? No typerykset tietenkin! Missä sinä toimit kyseistä käytöstä vastaan? 

Jaa se olet sinä, no ois pitänyt arvata. Mutta vastaukseksi sulle, näin tämän myös ihan yhtä ongelmallisena ja kyllä olen kirjoittanut siitä, kuinka haitallisia noi juorut on eikä todellakaan ok. Harmi, että olet itse niin kapeakatseinen, että näet tän ongelman, mutta et yleensä mitään Kärtsään liittyvää. Mulla on nollatoleranssi ihan kaikenlaiselle fanien paskakäytökselle, oli kohde kuka hyvänsä. 

Vierailija
1012/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. . . mutta mukavaa. . . Bojanilta pukkaa stooreja 💗

Vierailija
1013/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Boitsulta stoori! Johan se on ruvenut tarinoimaan. Ollut näköjään Magnificon keikalla eilen. :)

Vierailija
1014/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Heti jos täältä puuttuu trollailua niin shippaajilla menee keskenään tappeluksi 

Vierailija
1015/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osoita ensin se problemaattinen käytös???? Ja todellakin näen kun sellaista on; eräiden Sadie-pakotus. Olen väsymättä jaksanut käydä ampumassa alas yritykset luoda Sadie-scheissesta todellista, ja kuinkas sitten kävikään; juorujen kohde itse sanoo juoruja typeriksi. Kuka niitä levitti? No typerykset tietenkin! Missä sinä toimit kyseistä käytöstä vastaan? 

Jaa se olet sinä, no ois pitänyt arvata. Mutta vastaukseksi sulle, näin tämän myös ihan yhtä ongelmallisena ja kyllä olen kirjoittanut siitä, kuinka haitallisia noi juorut on eikä todellakaan ok. Harmi, että olet itse niin kapeakatseinen, että näet tä

Niin siis mikä paskakäytös tuolla laivalla? Lisäksi, mitä sä täällä sille voit? Onko syytä kirjoittaa siitä katkerana? 

Sadie-harhauskoisten jutut voi sen sijaan täällä hoitaa eli ampua alas, koska ne tyypit kirjoitteli meille. Noi laivatyypit ei ole täällä??? 

Ja mitä pahaa ne siis tekivätkään?

Etkö osaa lukea? Artisti ei voinut olla normaalina henkilönä keikan jälkeen vapaa-ajallaan muiden mukana laivalla vaan hänen piti piileskellä hytissä henkivartijansa kanssa. Ei normaalia vaikka ihmiset ei varmaan pahaa tarkoittaneetkaan.

Vierailija
1016/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. . . mutta mukavaa. . . Bojanilta pukkaa stooreja 💗

On näemmä ollut samassa paikassa kuin Mark. Onkohan siellä ollut muutkin Joksut

Vierailija
1017/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi hyvin, että Bojan aktivoituu instassa kun Kärpyn näkeminen lähestyy. Jos se pitää paikkaansa, niin voiko siihen liittyä sellaista alitajuista henkisen tason turvaa, mitä K tuo hänelle, että saa henkisiä voimia jaksaa olla somessa sen varjopuolista huolimatta? En siis tarkoita, että kokee noiden stoorien laitot raskaina ja jaksaa K:n tuomilla voimilla laittaa ne, vaan tarkoitan, että se ilo, mitä someen laittaminen tuo voittaa sen negan, koska ei ole yksin kohtaamassa sitä negaa? Vaan kohta K, hänen fire and water, friend for life tulee luokse, ja hän, Bojan, on hetken king of the universe?

Vierailija
1018/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/Kaarijaseyes/status/1829996468607844576?t=NU-8q_naElMubxw…

Laivatitsejä tarjolla. 

Talitinttejä ? Miten laivalle on päässyt tinttejä.

Vierailija
1019/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista saa ja voi keskustella. Näen fanien käytöksen harmillisena ihan ilman että olen itse ollut paikalla, jos kuitenkin Krew pystyi viettämään iltaa, vaikka vähän vaikeaa olikin, mutta K ei pystynyt saapumaan edes baariin ilman että hänet piiritettiin. Uskon tosin, että tämä oli K:n puolelta ihan kokeilu, että miten pystyy liikkumaan laivalla keikan jälkeen. Luulisi, että kun on ensin antanut itsestään tunnin verran porukalle, niin saisi sen jälkeen rauhassa juoda edes lasillisen, ennen kun porukan pitää tulla iholle. Tuossahan toistuu se ihmisten sama tyhmä käytös kuin vaikkapa B:n juoruissa. Pari typerystä ei osaa antaa tilaa, niin muidenkin pitää rynniä paikalle, kun nuo toisetkin tekee niin. Kai se on sallittua, kun noikin tekee... Eli parin typeryys laajenee ison porukan käytökseksi ja se ikävä käytös jotenkin sallitaan, kun niin moni sitä tekee. 

Vierailija
1020/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Heti jos täältä puuttuu trollailua niin shippaajilla menee keskenään tappeluksi 

Onhan vakitrolli täällä koko ajan, taktiikka on vaan tänään taas Kärtsä-fanien tahallinen ärsytys.

Ketju on lukittu.