Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä syyskuun Slovenia mayhemit on niin ihanat koska vaikkei K menisi sinne niin on 99% varmaa että menee sitten parin kuukauden päästä💙💚🤡
Joo, mä just yksi päivä selailin tumppua etsiessäni tiettyä postausta, ja siellä vain osui silmiin miten Boitsu oli viime vuonna jo puhunut jossain haastattelussa kuinka yrittävät Kärpyn kanssa löytää aikaa, että tämä tulisi syksyllä Sloveniaan. Vuosi siihen meni, mutta lupaus pidetään. 💚
Ai onko se Käärijä nyt siellä Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä syyskuun Slovenia mayhemit on niin ihanat koska vaikkei K menisi sinne niin on 99% varmaa että menee sitten parin kuukauden päästä💙💚🤡
Joo, mä just yksi päivä selailin tumppua etsiessäni tiettyä postausta, ja siellä vain osui silmiin miten Boitsu oli viime vuonna jo puhunut jossain haastattelussa kuinka yrittävät Kärpyn kanssa löytää aikaa, että tämä tulisi syksyllä Sloveniaan. Vuosi siihen meni, mutta lupaus pidetään. 💚
Toistaiseksi seilaa paatilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ratkaisu mennä laivalla Sloveniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ratkaisu mennä laivalla Sloveniaan.
No johan se yritti mennä riksalla Münchenistä.
Taas Käärijä änkyttää hahmonsa kanssa stoorissa, vaikka on luvannut kiinnittää asiaan huomiota ja lopettaa tekoänkytyksen
Boitsu, Kris (ja Jan) laulamassa Oasista.
https://www.tumblr.com/leopardom/722942145269497856?source=share
Tottakai se pitää lupauksensa pikku slovakilleen. Ja varmasti haluaa nähdä mistä muru on kotoisin. Ja kuten Jertsu vei Joksut vanhempiensa kotiin (mikä edelleen on liikuttava ja melko poikkeuksellinen teko), varmasti Bojan haluaa viedä Jeren tapaamaan omia vanhempiaan.
Onko laivalta mitään uutisia?
Uskon, että something more on ollut koko ajan, mutta sen realisoituminen täyteen loistoonsa voi vielä kestää. Nyt "tyytyvät" siihen mistä Sta bi jah keroo. Sanokaa mun sanoneen, että jonain päivänä nää on julkisestikin yhdessä ja asuvat saman katon alla. Millon ja missä, sitä ei voida tietää, jos tietänevät vielä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Taas Käärijä änkyttää hahmonsa kanssa stoorissa, vaikka on luvannut kiinnittää asiaan huomiota ja lopettaa tekoänkytyksen
Ja onkin lopettanut jo aikoja sitten. Veikkaisin liittyvän siihen, kuinka hänen ja Härtsän roolit on nyt stooreissa ollut tosi usein ns. päikseen. En usko, että tajuaa asiaa ja itse en ainakaan koe loukkaavana.
- änkyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on ketju: "👑 Olet AV-Mammalan pormestarit ja saat nimetä kaikki kadut ja tiet. Mitä muita siellä olisi kuin Jännämiehenpolku ja Sianjättäjänraitti? ........" Kaikenlaista tulee kyllä nautadomiin liittyen mieleen. :D Jotkuthan toki ovat oikeastikin olemassa, kuten se Rautalammintie.
Espoossa on jo katu nimeltä Sateenkaari. Siihen voisi kätevästi yhdistää jonkin Veljeydentien tms.
Aika ihana, Sateenkaari 🌈
Loviisasta löytyy myös.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan enää yksityishenkilöä?
Ai Janin? Ei sitä voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onkin lopettanut jo aikoja sitten. Veikkaisin liittyvän siihen, kuinka hänen ja Härtsän roolit on nyt stooreissa ollut tosi usein ns. päikseen. En usko, että tajuaa asiaa ja itse en ainakaan koe loukkaavana.
- änkyttäjä
Siis onko K saanut palautetta tosta änkytyksestä vai huomannut itse asian?
Ilmeisesti kuitenkin joidenkin mielestä Pesukarhu vaikutti Kärpyltä:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010657436.html
Jos joku löytää YouTubesta tms pätkiä niin laittakaa linkkiä, pliis. En voi katsoa Katsomosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- änkyttäjä
Joo sen huomaa tuossakin kun Härtsä istuu etupenkillä tällä kertaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos joku löytää YouTubesta tms pätkiä niin laittakaa linkkiä, pliis. En voi katsoa Katsomosta.
Pesukarhu oli kotoisin jostain ihan muusta suomalaisesta kaupungista, en nyt muista mistä.
Vierailija kirjoitti:
Pesukarhu on huono paketoimaan lahjoja? Eikös silloin joulun alla ollut video Kärpystä paketoimassa jotain (DNA:n mainoskampanjaan liittyen), muistaako kukaan miten sujui? Mulla sellainen mielikuva että ei kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukarhu oli kotoisin jostain ihan muusta suomalaisesta kaupungista, en nyt muista mistä.
Ja asunut ulkomailla.
Huhhuh olipas paljon matskua tuossa leffassa :D Kun sen puutetta on joskus täällä kritisoitu, niin 2h on aika pitkä aika klipeistä :D