Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
941/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kuitenkin joidenkin mielestä Pesukarhu vaikutti Kärpyltä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010657436.html

Jos joku löytää YouTubesta tms pätkiä niin laittakaa linkkiä, pliis. En voi katsoa Katsomosta.

Pesukarhu oli kotoisin jostain ihan muusta suomalaisesta kaupungista, en nyt muista mistä. 

En katsonut, mutta ilmeisesti äänikään ei täsmää. Tuossa sanotaan, että Kärtsäriä veikkailtiin kun tiedossa oli vaan hahmon ulkonäkö ja pari sanallista vihjettä.

Vierailija
942/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma muuttoni tässä lähestyy, niin muistutan vain kaikkia Slovenia-mayhemointia suunnitteleville, että voi olla K kyllä tässä syyskuun aikana muuttopuuhissakin. Ja jos tekee niin kuin minä ja laittaa sisustustakin uusiksi, niin voi olla vähän enemmän puuhaa kuin ihan tavallisessa muutossa.

Syyskuussa muuten taitaa Sloveniassa vielä olla aika lämmintä. Olin joitakin vuosia sitten Italiassa syyskuun lopulla ja siellähän oli päivisin 27 astetta ja öisin 20 astetta. Ja lokakuun 1.päivä tulin Suomeen ja täällä tietysti vain muutamia asteita. Vähän erilainen syksy tuolla etelämpänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu, Kris (ja Jan) laulamassa Oasista.

https://www.tumblr.com/leopardom/722942145269497856?source=share

Mä rakastan tätä pätkää! Kris on vissiin melko hönössä. 😅

Vierailija
944/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku löytää YouTubesta tms pätkiä niin laittakaa linkkiä, pliis. En voi katsoa Katsomosta.

Pesukarhu oli kotoisin jostain ihan muusta suomalaisesta kaupungista, en nyt muista mistä. 

Jep ja olisi pitänyt lukea tuo itse linkkaamani juttu vähän paremmin, ei siis ohjelman perusteella ollut nuo arvailut vaan etukäteen 🤦🏼. Sori, väärä hälytys 🥴😄 syytän eilen tilaamaani onlyfansia joka pilasi mun viimeisetkin aivosolut. Ei mahdu enää pääkoppaan muuta kuin Kärpyn persikka ja titsit ja hauikset ja silmät ja pohkeet. 

Vierailija
945/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas Käärijä änkyttää hahmonsa kanssa stoorissa, vaikka on luvannut kiinnittää asiaan huomiota ja lopettaa tekoänkytyksen

Ja onkin lopettanut jo aikoja sitten. Veikkaisin liittyvän siihen, kuinka hänen ja Härtsän roolit on nyt stooreissa ollut tosi usein ns. päikseen. En usko, että tajuaa asiaa ja itse en ainakaan koe loukkaavana.

- änkyttäjä

Joo sen huomaa tuossakin kun Härtsä istuu etupenkillä tällä kertaa. 😂

Ja eilen kaadeltiin viiniä Herra Häärijälle. Samoin se uutuudesta puhuminen Kaislassa, että jotain on Eurotourille luvassa.

Vierailija
946/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asunut ulkomailla. 

No onhan se melkein. Ja on kuitenkin puoliksi slovenialainen. 🤪

Vierailija
947/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä syyskuun Slovenia mayhemit on niin ihanat koska vaikkei K menisi sinne niin on 99% varmaa että menee sitten parin kuukauden päästä💙💚🤡

Joo, mä just yksi päivä selailin tumppua etsiessäni tiettyä postausta, ja siellä vain osui silmiin miten Boitsu oli viime vuonna jo puhunut jossain haastattelussa kuinka yrittävät Kärpyn kanssa löytää aikaa, että tämä tulisi syksyllä Sloveniaan. Vuosi siihen meni, mutta lupaus pidetään. 💚

No kärtsähän sanoo tossa "elokuvassa" keväällä -23, että hän menee sinne. Että ei ole ikinä ollut vain Bojanin puhetta. Mut vain Bojan on vasta tullut tänne sen jälkeen. 

Vierailija
948/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se pitää lupauksensa pikku slovakilleen. Ja varmasti haluaa nähdä mistä muru on kotoisin. Ja kuten Jertsu vei Joksut vanhempiensa kotiin (mikä edelleen on liikuttava ja melko poikkeuksellinen teko), varmasti Bojan haluaa viedä Jeren tapaamaan omia vanhempiaan. 

Siinä oo mitään poikkeuksellista. 

Vierailija
949/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsun masun ystäville hyvää lauantaita.

https://pbs.twimg.com/media/GQIyC1IWcAASF52?format=jpg&name=large

Tää on niin täydellinen 🥴🥵

Täytyy sanoa, että molemmat K ja B tekevät hyväntekeväisyyttä massu- ja titsirintamalla. Love it!

Pystyisiköhän tähän hyväntekeväisyysjärjestöön jotenkin liittymään tukijaksi? Jos vaikka saisi jäsenlahjana järjestön lehden kolme kertaa vuodessa erinäisillä massu- ja titsikuvilla.

Loistava ajatus! 👆

112, ollaanko siellä kuulolla? Independent Finnish Project vaikka Lastenklinikan kummien hyväksi 🤡🤡🤡

Vierailija
950/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että something more on ollut koko ajan, mutta sen realisoituminen täyteen loistoonsa voi vielä kestää. Nyt "tyytyvät" siihen mistä Sta bi jah keroo. Sanokaa mun sanoneen, että jonain päivänä nää on julkisestikin yhdessä ja asuvat saman katon alla. Millon ja missä, sitä ei voida tietää, jos tietänevät vielä itsekään. 

Saako ehdottaa, että Lapissa olisi yksi loma resortti?

Vierailija
951/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas Käärijä änkyttää hahmonsa kanssa stoorissa, vaikka on luvannut kiinnittää asiaan huomiota ja lopettaa tekoänkytyksen

Totta

Vierailija
952/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma muuttoni tässä lähestyy, niin muistutan vain kaikkia Slovenia-mayhemointia suunnitteleville, että voi olla K kyllä tässä syyskuun aikana muuttopuuhissakin. Ja jos tekee niin kuin minä ja laittaa sisustustakin uusiksi, niin voi olla vähän enemmän puuhaa kuin ihan tavallisessa muutossa.

Syyskuussa muuten taitaa Sloveniassa vielä olla aika lämmintä. Olin joitakin vuosia sitten Italiassa syyskuun lopulla ja siellähän oli päivisin 27 astetta ja öisin 20 astetta. Ja lokakuun 1.päivä tulin Suomeen ja täällä tietysti vain muutamia asteita. Vähän erilainen syksy tuolla etelämpänä.

Joo, syyskuu on Keski- ja Etelä-Euroopassa yleensä vielä ihan kesäkuukausi Suomen näkökulmasta. Viime vuonna koko lokakuukin käytännössä oli vielä kesää Balkanilla. LadySLO oli silti sitä mieltä, että joku voisi kutsua syyskuuta colder months, kun se ei ole niin törkeän kuuma kuitenkaan, vaikka minusta ei. Sen sijaan en ihmettelisi, vaikka ko. ilmaukseen liittyisi jotain hämäyselementtejä. :) Esim. ennen kevään kiertuetta Bojanin puheista sai kuvan, että ainakaan Tallinnassa Jere ei varmasti esiintyisi ja minusta se jälkikäteen kuulosti lähinnä hämäykseltä.

Vierailija
953/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että something more on ollut koko ajan, mutta sen realisoituminen täyteen loistoonsa voi vielä kestää. Nyt "tyytyvät" siihen mistä Sta bi jah keroo. Sanokaa mun sanoneen, että jonain päivänä nää on julkisestikin yhdessä ja asuvat saman katon alla. Millon ja missä, sitä ei voida tietää, jos tietänevät vielä itsekään. 

Mäkin toivon, että lämmin ympäristön (fandom) toivominen heille kahdelle hyvää yhdessä tuottaisi tulosta 💗💗💗 

Että suhteissaan vähän tuuliajolla ajelehtiva päättämätön Jerppa huomaisi yhtäkkiä, että Bojanhan se on. Affirmaatiot ympärillä, nääs. 

Ja he alkais oleen yhdessä 💕💕💕

Vierailija
954/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se sisustussuunnitelija sisusta sen kämpän? Se jota alkoi jossain vaiheessa seuraamaan instassa? Saattaa olla hieman helpompi muutto, jos koko sisustus laitetaan uusiksi. Muuttomiehet nykyään tulee pakkaamaankin niin ei tarvi siitäkään huolehtia. Muuton aikana voi vaikka vierailla Sloveniassa ja palata sitten matkalta uuteen kämppään.

Vierailija
955/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katsonut, mutta ilmeisesti äänikään ei täsmää. Tuossa sanotaan, että Kärtsäriä veikkailtiin kun tiedossa oli vaan hahmon ulkonäkö ja pari sanallista vihjettä.

Ei mätsää ku et on pieni ja söpö ja viekas vekkuli, joka tykkää nauraa ja viihdyttää 💚 Ei ole K:n ääni eikä vihjeet täsmää. 

Vierailija
956/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onkin lopettanut jo aikoja sitten. Veikkaisin liittyvän siihen, kuinka hänen ja Härtsän roolit on nyt stooreissa ollut tosi usein ns. päikseen. En usko, että tajuaa asiaa ja itse en ainakaan koe loukkaavana.

- änkyttäjä

Siis onko K saanut palautetta tosta änkytyksestä vai huomannut itse asian? 

On saanut. Joku lähetti keväällä 23 privaviestin asian tiimoilta Käärijälle. Vastaus julkaistiin Jodelissa, K lupasi kiinnittää asiaan huomiota, ettei oĺlut tajunnut ennen

Vierailija
957/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsällä kyllä menee jonkun aikaa, että saa pakattua Bojanin antamat fanilahjat siististi niin etteivät mene rikki. Muuttomiehet kiroaa, kun kantavat jotain slovakin paitoja ja koruja.

Vierailija
958/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just sen Bojere-elokuvan ja hyvät hyssykät sentään ne on ihania yhdessä ja erikseen  💙💚🥰😍🤩

Ajattelin etukäteen, että 2 tuntia on kyllä pitkä aika ja varmaan pidän taukoja välissä, mutta mitä vielä! Putkeen tuijotin koko homman typerä hymy naamalla enkä kertaakaan tarttunut luuriin selaillakseni somea. Pakko sanoa, että toukokuusta 2023 lähtien en ole pystynyt keskittymään yhtä hyvin kotona minkään elokuvan tai sarjan katsomiseen. 🙈

Ja hattu pois päästä ton leffan tekijöille! Mieletön työ ollut tuon koostamisessa! 🙏🙏🙏

Vierailija
959/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nähnyt melkein kaikki noi pätkät jo mooooonta kertaa :))) Mutta se, että ne ovat samassa paikassa ja aikajärjestyksessä on kiva juttu. 

Vierailija
960/31974 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin just sen Bojere-elokuvan ja hyvät hyssykät sentään ne on ihania yhdessä ja erikseen  💙💚🥰😍🤩

Ajattelin etukäteen, että 2 tuntia on kyllä pitkä aika ja varmaan pidän taukoja välissä, mutta mitä vielä! Putkeen tuijotin koko homman typerä hymy naamalla enkä kertaakaan tarttunut luuriin selaillakseni somea. Pakko sanoa, että toukokuusta 2023 lähtien en ole pystynyt keskittymään yhtä hyvin kotona minkään elokuvan tai sarjan katsomiseen. 🙈

Ja hattu pois päästä ton leffan tekijöille! Mieletön työ ollut tuon koostamisessa! 🙏🙏🙏

Kyllä, tekijöille Nauta-Oscar ja Mansikki-patsas. 🐄🏆

Ketju on lukittu.