Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
9241/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me and Bojan we go to the toilet together. 

Noni, selvisi tämäkin arvoitus.

Vierailija
9242/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9243/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

And then you touch Bojan titties?

Vierailija
9244/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen gallupin tulokset muuten: 3 harkitsee Joksujen loppuvuoden Slovenian-keikkoja ja peräti 10:llä harkinnassa (myös) muut Balkanin alueen keikat. Nyt puuttuu enää ne itse keikat. :)

Vierailija
9245/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut tässä ketjussa alusta asti, välillä tosin on väistämättä jäänyt jotain lukematta ja näkemättä. Tämä "touch Bojan titties" on jotenkin jäänyt mulle hämärän peittoon. Siis missä tilanteessa ja milloin K on sanonut näin?

Vierailija
9246/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut tässä ketjussa alusta asti, välillä tosin on väistämättä jäänyt jotain lukematta ja näkemättä. Tämä "touch Bojan titties" on jotenkin jäänyt mulle hämärän peittoon. Siis missä tilanteessa ja milloin K on sanonut näin?

Jollakin viime eurokiertueen keikalla K sanoi näin.

Olikohan reaktio kylttiin, jossa luki I will fight you for Bojan tms. K vastasi siihen jotakin tyyliin, Bojan is mine, I touch the Bojan's titties.

Minusta linkki pyöri täällä ihan hiljattain.

Vierailija
9247/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan reaktio kylttiin, jossa luki I will fight you for Bojan tms. K vastasi siihen jotakin tyyliin, Bojan is mine, I touch the Bojan's titties.

Niitä Bojan-potpureita oli useampiakin Euro Tourilla. Tuo mistä mainitsit oli keikka, jossa jollain luki kyltissä Bojan is mine, johon K vastasi lukemalla ensin sen kyltin ja sitten sanomalla I dont think so. He is mine, all mine ja kosketteli itseään. Tuo I touch Bojan titties oli eri keikalla.

Vierailija
9248/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Harmittaa, kun en ole ehtinyt/ehdi palstailla tarpeeksi. Muu elämä haittaa ärsyttävästi tätä tärkeää harrastusta 😁.

Vierailija
9249/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Harmittaa, kun en ole ehtinyt/ehdi

Muu elämä häiritsee muu-elämää. :)

Vierailija
9250/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollu useampia Eurotourilla, vain 2. Tukholman keikalla lauloi Loirin äänellä jonkun serenadin vitsillä  ja toisella keikalla mainitsi jotain.

Ei ollut mitään useampia potpureita Eurotourilla, turha vääntää asia joksikin toiseksi.

Vierailija
9251/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollu useampia Eurotourilla, vain 2. Tukholman keikalla lauloi Loirin äänellä jonkun serenadin vitsillä  ja toisella keikalla mainitsi jotain.

Ei ollut mitään useampia potpureita Eurotourilla, turha vääntää asia joksikin toiseksi.

Muistisi on aika huono, serenadikin oli Antwerpenissä eikä Tukholmassa.

Vierailija
9252/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin useampia kuin 1 voi olla kaksi. Lisäksi unohdit sujuvasti esim. kaksi kertaa, jolloin puhui pyykeistä.

Vierailija
9253/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein ihanaa huomenta, rakas päivänsäteemme! Oletko nukkunut hyvin? Toivon sinulle hurmaavaa positiivisuuden täyttämää päivää, äläkä yhtään yritä rimpuilla pois virtuaalihalista. Pusi pusi!

Vierailija
9254/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna NT Tavastian vuosipäivä 🥰! Olisi kyllä ollut oikein sopivaa, että Bluza olisi ilmestynyt tänään 💕. 

Vierailija
9255/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina vain naurattaa K:n Bojan is all mine lause miksi hän on niin omistama B:nista

Vierailija
9256/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna NT Tavastian vuosipäivä 🥰! Olisi kyllä ollut oikein sopivaa, että Bluza olisi ilmestynyt tänään 💕. 

Tarkoitat varmaan, että huomenna?

Vierailija
9257/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina vain naurattaa K:n Bojan is all mine lause miksi hän on niin omistama B:nista

Se on B:stä TAI Bnista.

Vierailija
9258/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan, että huomenna?

Niinhän tuossa sanotaan?

Vierailija
9259/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan titties oli Lontoossa eli kyllä tuossa voi jo useammasta potpurista puhua t. Yksi keikalla ollut

Vierailija
9260/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.