Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
9261/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan tänään kuullaan K:sta jotain vai vieläkö Where is Käärijä kyselyt jatkuvat?

Ainakain Bojan ja Kris ovat siellä Gustin keikalla tänä iltana.

Vierailija
9262/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna NT Tavastian vuosipäivä 🥰! Olisi kyllä ollut oikein sopivaa, että Bluza olisi ilmestynyt tänään 💕. 

Tarkoitat varmaan, että huomenna?

Niinhän tuossa sanotaan?

No eihän sanota: "Olisi kyllä ollut oikein sopivaa, että Bluza olisi ilmestynyt tänään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se H:n videon taustalla oleva euroviisubiisi voisi viitata PC biisiin. 

Vierailija
9264/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä on Kärtsä!?!? 

Miksi tämmönen katoamistemppu ja Härtsän stoorit? 

Miks? 

Vierailija
9265/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks? 

Mun mielestä juuri se, että kun tuohon katoamiseen yhdistetään noi Härtsän stoorit, niin se saa epäilemään, että jotain isoa ylläriä olisi tulossa. Muuten voisi olla ihan vain lomailua ja myös lomaa somesta ja ikäänkuin siellä ns. saatavilla olosta, minkä hyvin ymmärtäisin, mutta noilla stooreilla päinvastoin suorastaan yllytetään spekuloimaan, että missä K nyt oikein on. Ja se taas olisi tosi outoa, jos oikeasti olisi vain kotisohvalla pötköttelemässä tai mummolassa. Mä niin toivon, että tänään selviäisi jotain.

Vierailija
9266/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks? 

Mun mielestä juuri se, että kun tuohon katoamiseen yhdistetään noi Härtsän stoorit, niin se saa epäilemään, että jotain isoa ylläriä olisi tulossa. Muuten voisi olla ihan vain lomailua ja myös lomaa somesta ja ikäänkuin siellä ns. saatavilla olosta, minkä hyvin ymmärtäisin, mutta noilla stooreilla päinvastoin suorastaan yllytetään spekuloimaan, että missä K nyt oikein on. Ja se taas olisi tosi outoa, jos oikeasti olisi vain kotisohvalla pötköttelemässä tai mummolassa. Mä niin toivon, että tänään selviäisi jotain.

Perjantai olisi parempi promon kannalta, jos jotain ylläriä on tulossa. 

Vierailija
9267/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että olisi kyllä tylsää jos People's champion olisi seuraava sinkku, eikö levyä vielä näköpiirissä. 😩

Vierailija
9268/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks? 

Veikkaukseni on, että tämä liittyy jollakin tavalla Kärpyn tulossa olevaan albumiin.

Vierailija
9269/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks? 

Perjantai olisi parempi promon kannalta, jos jotain ylläriä on tulossa. 

Oon kyllä samaa mieltä, mutta en millään jaksaisi odottaa enää huomiseen tän mysteerin selviämistä :D

Toivottavasti ainakin loppujen lopuksi selviää. Niin mä vahvasti uskon, mutta kun on noista kahdesta kyse, ei voi ikinä olla ihan varma.

Vierailija
9270/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl tämä mysteeri alkaa jo raastaa hermoja! 😅 pakko käydä tasaisin väliajoin instassa ja täällä kurkkaamassa joko on jotain selvinnyt.

Vierailija
9271/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks? 

Osaavat hulluja huudattaa 😂😂. Ja sanon tämän kaikella rakkaudella, olen yksi hulluista 🥰. 

Vierailija
9272/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan myös että on albumiin liittyvää. Härtsä laittoi niihin tiktokkeihin tägeiksi Eurovision2023 tai vastaavia. Ja Kärtsä laittoi 2024 ja klipin jossa oli Joostin kanssa. Ei siis PC liittyvä. 

Levy tulee sisältämään biisejä 2023-2024 väliseltä ajalta joten kun noin miettii niin noi tägit makes sense. Cha cha cha on levyn eka biisi, TRAFIK! vika?

Vierailija
9273/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan myös että on albumiin liittyvää. Härtsä laittoi niihin tiktokkeihin tägeiksi Eurovision2023 tai vastaavia. Ja Kärtsä laittoi 2024 ja klipin jossa oli Joostin kanssa. Ei siis PC liittyvä. 

Levy tulee sisältämään biisejä 2023-2024 väliseltä ajalta joten kun noin miettii niin noi tägit makes sense. Cha cha cha on levyn eka biisi, TRAFIK! vika?

Silloinhan se yhteisbiisi ihan erityisesti kuuluisi levylle. :D (vitsi-delu-pelle-yms-varoitukset)

Vierailija
9274/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että CCC tulee mukaan. On jo niin vanha ja kaluttu. Luulisi, että nyt halutaan mennä kohti uutta aikaa eikä enää märehditä menneessä. tietysti, jos olis tupla-albumi, vois olla CCC ja muut vanhat toisella.

Vierailija
9275/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli yllättävän vähän eilen keskustelua Bluzan julkistuksesta. Eikö kukaan enää jaksa arvuutella edes sitä, mitä kansikuva (?) tai julkaisun yhteydessä ollut kuva esitti? Joksujen ig:ssä aika moni kyseli, että miksi kuvassa lakanat tai kenen lakanat yms. Mutta oliko ne lakanat vai se bluza vai jotain muuta? Vai joko täällä päädyttiin yhteisymmärryksessä siihen, että ne oli ne Jerpan äidin hotellilakanat? Ehkä tulevasta mv:sta selviää tämäkin, tai sitten ei.

Vierailija
9276/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli yllättävän vähän eilen keskustelua Bluzan julkistuksesta. Eikö kukaan enää jaksa arvuutella edes sitä, mitä kansikuva (?) tai julkaisun yhteydessä ollut kuva esitti? Joksujen ig:ssä aika moni kyseli, että miksi kuvassa lakanat tai kenen lakanat yms. Mutta oliko ne lakanat vai se bluza vai jotain muuta? Vai joko täällä päädyttiin yhteisymmärryksessä siihen, että ne oli ne Jerpan äidin hotellilakanat? Ehkä tulevasta mv:sta selviää tämäkin, tai sitten ei.

Minulle tuli mieleen kankaan materiaalista enemmän paita kuin lakanat. Voi toki kuvastaa molempia. Kiinnostava kuva kyllä ja toivon että se on kansikuva.

Vierailija
9277/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli mieleen kankaan materiaalista enemmän paita kuin lakanat. Voi toki kuvastaa molempia. Kiinnostava kuva kyllä ja toivon että se on kansikuva.

Tosi pliisu kansikuva mutta silti parempi kuin ne fan art EW lamppu ja Sbj. 

Vierailija
9278/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Bluzan kansikuva, tuskin koko albumin?

Vierailija
9279/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi pliisu kansikuva mutta silti parempi kuin ne fan art EW lamppu ja Sbj. 

Itse tykkään sekä tuosta että EW:n kannesta, SBJ:n kansi näytti liikaa sarjakuvastripiltä eikä levynkannelta.

Vierailija
9280/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että CCC tulee mukaan. On jo niin vanha ja kaluttu. Luulisi, että nyt halutaan mennä kohti uutta aikaa eikä enää märehditä menneessä. tietysti, jos olis tupla-albumi, vois olla CCC ja muut vanhat toisella.

Onhan CCC kuitenkin sen verran iso ilmiö, että se kyllä mielestäni varmasti ansaitsee paikkansa albumilla, mikäli se sinne otetaan, vaikka se ei enää mikään uusi biisi olekaan.

Ketju on lukittu.