Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä.on PC-hater, enkä kyllä innostu ollenkaan jos se on seuraava sinkkujulkaisu. 😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko oikeasti aikuisia ihmisiä, jotka vahtaatte, kuka voisi olla missä kaupungissa tai millä lennolla ja kenen kanssa mihinkin aikaan? Ja kehittelette erilaisia spekulointeja miksi ja mitä ne siellä tekee?
Kyl ne on. Osalla jo parasta ennen päivämääräkin mennyt.
Tiedätkö muuten, että "parasta ennen"-kohtalo odottaa sinuakin. Mutta lohdutukseksi voin sanoa, että me ihmiset emme ole maitoa, vaan suurimmaksi osaksi vettä. Ja jaloimmat meistä taitavat olla hienoa viiniä, joka vain paranee vanhetessaan. Kaltaistesi trollien kyllä pelkään jo piimiintyneen jo aikoja sitten. Haju on vähän etova näissä jutuissakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä.on PC-hater, enkä kyllä innostu ollenkaan jos se on seuraava sinkkujulkaisu. 😫
Tervetuloa alapeukut mutta liityn joukkoon, en voi sietää sitä kappaletta ja jää kuuntelematta täysin jos se on seuraava sinkku. 😬
Kun mä olin pieni mun äiti tiesi että musta tulee herkkuporkkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa alapeukut mutta liityn joukkoon, en voi sietää sitä kappaletta ja jää kuuntelematta täysin jos se on seuraava sinkku. 😬
Mä taas tykkään biisistä, mun mielestä se on niin symppis.
Mutta en kyllä yhtään usko, että siitä tulisi sinkkujulkaisu nyt tällä hetkellä. Kyseessä on kuitenkin biisi, jota on jo koko kesä soitettu keikoilla. LIsäksi levykin kai nyt kuitenkin on kohta tulossa, joten en oikein usko, että muutenkaan enää tulee sinkkuja sitä ennen. Tai jos tuleekin, niin ei ainakaan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Suoraan sanottuna Auto jäätäkin kamalampi. Tosi erikoista jos laittavat sinkuksi, kun sinkkujen olis kai tarkoitus vedota myös ydinfandomin ulkopuolisiinkin, ja nyt ei taida vedota täysin edes siihen ydinfandomiin. Vain pieneen äänekkääseen osaan, jotka sitä on ruikanneet julkaisuun.😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en kyllä yhtään usko, että siitä tulisi sinkkujulkaisu nyt tällä hetkellä. Kyseessä on kuitenkin biisi, jota on jo koko kesä soitettu keikoilla. LIsäksi levykin kai nyt kuitenkin on kohta tulossa, joten en oikein usko, että muutenkaan enää tulee sinkkuja sitä ennen. Tai jos tuleekin, niin ei ainakaan tämä.
Minä pidän PC-biisistä kovasti, mutta en myöskään usko, että kyse on nyt sen julkaisusta sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on vähän rauhallisempaa, että saa ladattua akkuja Eurotouriin :D
Jaahas laitoin tämän ennen kuin olin nähnyt Hn tiktokin, joten vetäisin pikaisesti meikit naamalle, jos kerran K ei vieläkään ole kotona🤡
Voihan se kotona olla. Pitääkö sen H:n kanssa olla 24 h ? Kärtsällä on omakin elämä johon Kcrew ei kuulu.
Jotenkin mäkin miellän tuon nyt PC promoksi, kun oli puku mutta musiikki hämää. Lisää osia tulee varmaan sienimetsältä. Tai eikös Härpäkkeellä ollut eilen mökillä mukana tuo pahvikärtsä.
Mä alan koko ajan enemmän oikeasti uskoa, että K on Sloveniassa ja siellä on nyt joku yhteisbiisi tulossa. Tähän viittaa mm. Bojanin see you soon, crazier vocals tulossa Jokereiden uudelle levylle, levy ei vielä valmis vaikka tulossa ensi kuussa ja joksuilla selkeästi ollut jo vapaa-aikaakin välillä, oliko edes se discord liven B is learning Finnish atm vain vitsi?, K nähty viimeksi Serbiassa ja nyt kadoksissa ja hiljaa, H vihjailee netissä että pitäisi olla kiinnostunut missä K on ja tähän liittyy Euroviisut aiheena jotenkin.
En nyt silti ihan päätäni laittaisi pantiksi älkääkä tekään lynkatko mua, jos näin ei käy, mutta itsellä on vähintään ne pellemeikit erittäin tiukasti nyt kiinni. Tai jos ei ole yhteisbiisi tulossa, niin sitten kuvaavat sitä Bluzan musiikkivideota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kans epäileväinen, että PC tulis sinkkuna, mutta nytpä tulikin mieleeni, että koska Eurotour lähestyy, niin haluaisko K sen takia julkaista sen? Kaikki keikka setin muut biisit taitaa löytyä spottarista. Eli haluttaisko PC sen takia sinkkuna ulos, että ulkkareilla olis mahdollisuus "opetella" sitä?
Itse asiassa suurin seikka sitä vastaan, että noi videot olisi PC:n promoa: miksi siinä ei olisi käytetty itse kappaletta vaan random viisumashupia? Kaikkia muita sinkkuja K on kyllä tainnut promota ihan selkeillä pätkillä itse biisistä. Ainoat hämäräksi jääneet videot taitaa olla ne kellovideot ja nyt nämä Where's Käärijä? -videot.
Jeren ja Härtsän ei tarvitse olla koko ajan yhdessä, mutta selkeesti yleensä haluavat olla paljon yhdessä. Mut ihan rehellisesti eivät varmaankaan kovin montaa päivää ole toisistaan viimeisen vuoden aikana ollut erossa. Malediivien loma mutta muuten lomailevat ja viettävät vapaa-aikaakin yhdessä keikkojen ohella. Viime viikon perjantaina Jerppa oli Serbiassa ja Härtsä palasi Suomeen. Sitähän me ei oikeesti tiedetä onko Jerppa oikeesti edelleen poissa ja Härtsä yksin. Jokuhan ne videotkin on kuvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Suoraan sanottuna Auto jäätäkin kamalampi. Tosi erikoista jos laittavat sinkuksi, kun sinkkujen olis kai tarkoitus vedota myös ydinfandomin ulkopuolisiinkin, ja nyt ei taida vedota täysin edes siihen ydinfandomiin. Vain pieneen äänekkääseen osaan, jotka sitä on ruikanneet julkaisuun.😬
No niinpä tietysti 😭. Arvaapa kuka taas tykkää herkkusienestä?
Täällä mä vaan taistelen tuulimyllyjä vastaan yhden kämäisen tättärään voimin.
T. Auto Jää -jankkis
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa suurin seikka sitä vastaan, että noi videot olisi PC:n promoa: miksi siinä ei olisi käytetty itse kappaletta vaan random viisumashupia? Kaikkia muita sinkkuja K on kyllä tainnut promota ihan selkeillä pätkillä itse biisistä. Ainoat hämäräksi jääneet videot taitaa olla ne kellovideot ja nyt nämä Where's Käärijä? -videot.
Mietin aiemmin tänään sitä, että mihin niiden kellovideoiden oli tarkoitus viitata. Tai yleinen käsitys tuntuu olevan, että viittasivat johonkin peruttuun juttuun, esim. albumin julkaisupäivä tai uusi sinkku, mutta en pysty uskomaan että albumi olisi vaikuttanut valmistuvan ajoissa siihen, ja jos sinkku niin mikä.
PC on mun lemppari Ruoskan ja CCC:n jälkeen, menee hitusen HHH:n edelle, eli tervetuloa vaan mun puolesta jos se on seuraava sinkkujulkaisu! :D Aggroräppiä ja sähkökitaraa, ei voi parempaa olla. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen käsittänyt ydinfandomin pitävän siitä varsin paljon, toki poikkeuksia on, mutta ei tosiaan välttämättä vetoa muuuhun porukkaan. Itsekin tykkään ja todella toivon tulevan levylle, mutta en toivo uudeksi sinkuksi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä tietysti 😭. Arvaapa kuka taas tykkää herkkusienestä?
Täällä mä vaan taistelen tuulimyllyjä vastaan yhden kämäisen tättärään voimin.
T. Auto Jää -jankkis
Love you Jankkis! 💚 Mä tykkään Herkkusienestä, Auto jäästä en sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
PC on mun lemppari Ruoskan ja CCC:n jälkeen, menee hitusen HHH:n edelle, eli tervetuloa vaan mun puolesta jos se on seuraava sinkkujulkaisu! :D Aggroräppiä ja sähkökitaraa, ei voi parempaa olla. <3
Toisaalta mulla ei oleväliä missä järjestyksessä biisit julkaistaan, ja onko jokin biisi sinkkujulkaisu vai suoraan levylle tuleva, kunhan sen pystyy kuuntelemaa studioversiona. Ja PC on saanut vihreää valoa levylle, niin olen tyytyväinen joka tapauksessa. (Kunhan se levy joskus tulisi..)
Tuskin ainakaan studioon viittaisi, koska jos biisin äänitysprosessi olisi vielä kesken, niin sen julkaisuun menisi vielä useita viikkoja