Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Voihan K olla mummolassa tai Tampereella tai vaikka kuussa, ja mäkin ihmettelen myös sitä, että miten olisivat pystyneet olemaan hiljaa, jos olisi Sloveniassa.
Mutta jos K olisi ihan jossain random paikassa lomailemassa, niin miksi H kyselee netissä, että missä on Käärijä. Ja samalla vihjailee tägeillä ja musiikilla jotain 2023 euroviisuihin liittyvää?
Joo, kyllä mun pellemeikit pysyy edelleen tiukasti naamalla.
Muistaako joku vielä, mikä tän ketjun nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku vielä, mikä tän ketjun nimi on?
Totta kai. Tämä on MS Bojere.
Mites se Tampereen havainto, mitä mieltä? Todellinen vai trolli?
Vierailija kirjoitti:
Trolli, tai sitten joku on erehtynyt.
Kaikki väitteet, joita ei pysty todistamaan tai joissa ei ole mukana edes nimimerkkiä väitteen tekijästä, ovat huuhaata. Ja jos on pelkkä nimimerkki eikä muita todisteita, niin sekään ei ole kovin uskottavaa, mutta siinä voisin ehkä kohottaa hiukan kulmiani ja harkita.
Eli ei, Tampereen havainto ei ole todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua edelleen vähän hämää nuo eurovision ja eurovision2023 tägit Häärijän tiktokissa, kun ei ole tainnut juurikaan niitä käyttää kevään 2023 jälkeen. Mutta ehkä viittaa niillä vain tuohon videon eurovision megamix musiikkiin.
Mutta mihin se musiikki sitten viittaa? Ei ainakaan K:n uuteen levyyn tai sinkkuun, joihin nää postaukset kyllä muuten voisi liittyä 🤔
Paitsi jos levylle tai sinkkuna on tulossa joku "eurovision megamix"?? ;D
Tällä "eurovision megamix"illä tarkoitan siis tietenkin K + Jokerit yhteisbiisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan K olla mummolassa tai Tampereella tai vaikka kuussa, ja mäkin ihmettelen myös sitä, että miten olisivat pystyneet olemaan hiljaa, jos olisi Sloveniassa.
Mutta jos K olisi ihan jossain random paikassa lomailemassa, niin miksi H kyselee netissä, että missä on Käärijä. Ja samalla vihjailee tägeillä ja musiikilla jotain 2023 euroviisuihin liittyvää?
Tuo musiikki ja tägit on tosiaan noitten postausten hämmentäviä asia 🤔. Oon ainakin ihan pihalla, enkä ymmärrä yhtään mihin niillä voisi vihjata 😳.
Vierailija kirjoitti:
K itse tai H trollasi. Yrittävät tällä hämätä fandomia, että ei vielä paljastuisi, että K on sloikuissa tekemässä yhteisbiisiä Joksujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo musiikki ja tägit on tosiaan noitten postausten hämmentäviä asia 🤔. Oon ainakin ihan pihalla, enkä ymmärrä yhtään mihin niillä voisi vihjata 😳.
People's Championista tulee oikeasti yhteisbiisi, jossa fiittaa Loreen. :D
Vierailija kirjoitti:
Aattelin ensin, että voisi pitää paikkansa, mutta kun ei mitään muita havaintoja tai kuvia ei ole niin en pidä kovin uskottavana.
Jos noi videot on People's Championin julkkaripromoa, niin silloin ne tägit liittyy kyllä asiaan. Viisuistahan se biisi kertoo.
Uskon vielä Sloveniaan,
Boitsuun Kärtsyn valtiaaseen,
paattimme Bojeren luojiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin ensin, että voisi pitää paikkansa, mutta kun ei mitään muita havaintoja tai kuvia ei ole niin en pidä kovin uskottavana.
Mä uskoisin ilman kuvia ja muita havaintojakin, mutta kun se jodlaaja ei ole vastannut mihinkään ja on kadonnut täysin, niin pakko pitää trollina.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko oikeasti aikuisia ihmisiä, jotka vahtaatte, kuka voisi olla missä kaupungissa tai millä lennolla ja kenen kanssa mihinkin aikaan? Ja kehittelette erilaisia spekulointeja miksi ja mitä ne siellä tekee?
Sulta puuttuu tilannetaju. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Part 2 Härtsältä! Ei tosin auta yhtään selvittämään, missä Kärppy luuraa.
Onkohan Peoples Championin julkaisuun liittyvää promoa kun on se sienihattu päässä?
Se olis kyllä jo aika mones sinkkujulkaisu tulevalta levyltä 🤔. Laitetaanko noita sinkkuja yleensä noin monta ulos ennen varsinaista levyä?
Jokainen artisti tekee kuten itse haluaa. Seuraan yhtä isompaa artistia jolla on levy tulossa joka on julkaissut 4 sinkkua levyltä vain 3 kk sisällä, eli uusi sinkku useammin kuin kerran kuukaudessa. Ei näissä ole mitään sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta: mulla on pieni tunne, että osittain Joksujen Balkanin keikkojen suunnittelu ja julkistus on lykkääntynyt taloudellisten syiden takia. Levyn myöhästyminen varmasti vaikuttaa siihen kanssa, mutta kiertueen suunnittelu näin myöhään on vähän erikoista. Ulkomailla kiertäminen on kallista, ja tiedä sitten, pääsivätkö Joksut plussan puolelle SYS-kiertueen myötä, kun siellä jouduttiin keikkapaikkoja pienentämäänkin. Ehkä Joksut on joutuneet myös katsomaan taloudellista puolta ja laskemaan uudelleen, paljonko levyn tekeminen, painattaminen, promomateriaalin tekeminen, musavideoiden kuvaaminen jne. maksaa ja paljonko heillä on siihen varaa tällä hetkellä, ja kotimaan ulkopuolella kiertäminen on jouduttu miettimään sen myötä uudelleen ja onko siinä hetkeen järkeäkään.
Tähän en usko ollenkaan. Onhan ollut jo pitkään tiedossa, että nyt on tulossa nimenomaan Balkanin kiertue. Ja just tuolla kiertämisestä todennäköisesti saavat paljon enemmän rahaa kuin Euroopassa kiertämisestä kun kulut on alhaisemmat. Mä oletan, että kiertueen myöhäinen julkistus johtuu pelkästään viivästyksestä albumin teossa. Sanoivathan just itsekin, että eivät olisi ikinä uskoneet, että sen teko on edelleen kesken syyskuussa. Ja tosiaan keväällä vielä albumi piti julkaista syyskuun lopulla. Eli varmaan näin pitkään on odotettu, että voidaan olla ihan varmoja, että albumi saadaan julkaistua ennen kuin keikat alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko oikeasti aikuisia ihmisiä, jotka vahtaatte, kuka voisi olla missä kaupungissa tai millä lennolla ja kenen kanssa mihinkin aikaan? Ja kehittelette erilaisia spekulointeja miksi ja mitä ne siellä tekee?
En tiedä mikä motiivi sut on tänne lennättänyt, mutta fanittaminen usein on tällaista spekulointia fandomin ympärillä. Kuka tekee levyä kenen kanssa, koska julkaistaan, mitä julkaistaan, ollaanko jo studiossa, onko mahdollisesti kuvaukset käynnissä jne. Tällaista tää on 🤷🏻.
Shippi aspekti antaa tähän oman lisänsä. Eli listaan lisätään kysymyksiä, koska B&K taas tapaavat, missä tapaavat, onko tulossa yhteisbiisiä, tehdäänkö biisiä juuri nyt, missä sitä tehdään jos tehdään jne.
Aikuisuudella ei ole mitään tekemistä fanituksen kanssa. Ihan pienet lapset harvemmin fanittavat muita kuin vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos noi videot on People's Championin julkkaripromoa, niin silloin ne tägit liittyy kyllä asiaan. Viisuistahan se biisi kertoo.
Tää on kyllä totta, mutta haluaisivatko kuitenkaan korostaa sitä noin? Ja mihin sitten taas tässä vaihtoehdossa liittyisi ne Where is Käärijä kysymykset? Tarkottaisiko, että on studiossa äänittämässä biisiä? Ja sitä vihjailtaisiin monta päivää, vaikka ei kuitenkaan ole mikään sillä lailla uusi biisi, että olisi enää varsinainen salaisuus?
Ei nuo videot välttämättä liity yhtään mihinkään. K on lomalla ja haluaa olla nyt rauhassa. Ovat sopineet H.n kanssa että viihdyttävät faneja sillä aikaa tällä tavoin.
H kohtailee K.n haamua kun oikea ei ole paikalla.