Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole Thaimaa?
Syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Se on Slovenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko puuttua vielä tähän "onko näyttelijä tai kirjailija, jos on tehnyt vain yhden työn alalla" -kinasteluun. En ehkä menisi väittämään, että Bojanin ammatti olisi näyttelijä, koska hän ei tee sitä nyt eikä itse esimerkiksi esittele itseään näyttelijänä vaan muusikkona. Mutta jos teet vuoden opettajansijaisuuden (joka nyt vastaa varmasti yhtä elokuvaprojektia tai kirjan kirjoittamista), niin olethan sinä sen vuoden ajan opettaja ja voit kertoa, että olet toiminut opettajana ja kertoa tilanteesta tyyliin "opettajana ollessani koin usein..." Et tietenkään ole kouluttautunut alalle mutta aika moni toimii hyvinkin erilaisissa ammateissa ilman mitään alan koulutusta. Vai kuinka moni kirjailija on ns. kouluttautunut alalle?
Jos B olisi välähtänyt sivuroolissa parin lainin kanssa, ei häntä ehkä voisi kuvailla näyttelijäksi mutta kyllähän nyt parin vuoden takainen päärooli on oikeasti mai
"Googleen, kun laitat Bojan Cvjeticanin tulee, että muusikko ja näyttelijä."
Google ei ole mikään Raamattu. Toi Googlen teksti tulee Wikipediasta ja kai sinä tiedät miten Wikipedia syntyy? Kuka tahansa voi sitä päivittää. Minäkin voisin lisätä sinne, että Bojan on paavi. Toki homma toimii niin, että virheelliset tiedot aika nopeasti joku toinen korjaa, mutta jos nyt ajatellaan, että tuon tekstin on joku fani päivittänyt, niin totta kai hän kertoo Bojanin olevan vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Oon eri, mutta molemmat on sanoneet itse Slovenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä voi kukin itse määritellä oman ammattinsa.
Oman sukupuolensakin voi nykyään määritellä itse.
😂
Ja sen ootko ihminen ollenkaan vai esimerkiksi kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko puuttua vielä tähän "onko näyttelijä tai kirjailija, jos on tehnyt vain yhden työn alalla" -kinasteluun. En ehkä menisi väittämään, että Bojanin ammatti olisi näyttelijä, koska hän ei tee sitä nyt eikä itse esimerkiksi esittele itseään näyttelijänä vaan muusikkona. Mutta jos teet vuoden opettajansijaisuuden (joka nyt vastaa varmasti yhtä elokuvaprojektia tai kirjan kirjoittamista), niin olethan sinä sen vuoden ajan opettaja ja voit kertoa, että olet toiminut opettajana ja kertoa tilanteesta tyyliin "opettajana ollessani koin usein..." Et tietenkään ole kouluttautunut alalle mutta aika moni toimii hyvinkin erilaisissa ammateissa ilman mitään alan koulutusta. Vai kuinka moni kirjailija on ns. kouluttautunut alalle?
Jos B olisi välähtänyt sivuroolissa parin lainin kanssa, ei häntä ehkä voisi kuvailla näyttelijäksi mutta kyllähän
Tämä ei kyllä ole virheellinen ja itse pidän ainakin myös näyttelijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Oon eri, mutta molemmat on sanoneet itse Slovenia.
Eivät ole. Siis kohteeksi colder months -suunnitelmille.
No jos on näytellyt pääroolin elokuvassa niin eiköhän silloin voi sanoa olevansa myös näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään ei oo tietoa mitä ne kylmempien kuukausien suunnitelmat on. Tiedetään vain, että jossain vaiheessa K on menossa Sloveniaan. Ehkä kylmempinä kuukausina tai sitten menee jo aiemmin ja kylmempien kuukausien suunnitelmat on jotain muuta. En itsekään usko, että ovat menossa Thaimaahan, mutta ihan turha on väittää, että ihan varmasti suunnitelmat ei ole asiaa x, kun meillä ei niistä ole mitään tarkempaa tietoa.
Mut hei! Bluzasta saadaan musiikkivideo. Minkähänlainen siitä tulee? Haluaisin niin nähdä ainakin Bojanin siinä 💖💖💖💖💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään ei oo tietoa mitä ne kylmempien kuukausien suunnitelmat on. Tiedetään vain, että jossain vaiheessa K on menossa Sloveniaan. Ehkä kylmempinä kuukausina tai sitten menee jo aiemmin ja kylmempien kuukausien suunnitelmat on jotain muuta. En itsekään usko, että ovat menossa Thaimaahan, mutta ihan turha on väittää, että ihan varmasti suunnitelmat ei ole asiaa x, kun meillä ei niistä ole mitään tarkempaa tietoa.
Se oli vain vitsi, että Someone is coming to Slovenia. Ja se silmäluomen alasveto, että as if
Vierailija kirjoitti:
Mut hei! Bluzasta saadaan musiikkivideo. Minkähänlainen siitä tulee? Haluaisin niin nähdä ainakin Bojanin siinä 💖💖💖💖💖
Ei ainakaan toista animaatiota, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli vain vitsi, että Someone is coming to Slovenia. Ja se silmäluomen alasveto, että as if
No mun mielestä oot väärässä. Se ei ollut vitsi. Aika näyttää kumpi on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans innolla odotan millaisen mv:n Bluza saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että tulisikaan toista ainakaan heti putkeen. Mielenkiinnolla kyllä odotan, että mitä saadaan 😍
Mä oon niiiin onnellinen että kärppä menee sloikkuihin!! 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
No jos on näytellyt pääroolin elokuvassa niin eiköhän silloin voi sanoa olevansa myös näyttelijä.
No niinpä ja on vielä sanonut olevansa kiinnostunut näyttelemisestä ja käynyt ilmaisutaidon lukion.
😂