Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko puuttua vielä tähän "onko näyttelijä tai kirjailija, jos on tehnyt vain yhden työn alalla" -kinasteluun. En ehkä menisi väittämään, että Bojanin ammatti olisi näyttelijä, koska hän ei tee sitä nyt eikä itse esimerkiksi esittele itseään näyttelijänä vaan muusikkona. Mutta jos teet vuoden opettajansijaisuuden (joka nyt vastaa varmasti yhtä elokuvaprojektia tai kirjan kirjoittamista), niin olethan sinä sen vuoden ajan opettaja ja voit kertoa, että olet toiminut opettajana ja kertoa tilanteesta tyyliin "opettajana ollessani koin usein..." Et tietenkään ole kouluttautunut alalle mutta aika moni toimii hyvinkin erilaisissa ammateissa ilman mitään alan koulutusta. Vai kuinka moni kirjailija on ns. kouluttautunut alalle?
Jos B olisi välähtänyt sivuroolissa parin lainin kanssa, ei häntä ehkä voisi kuvailla näyttelijäksi mutta kyllähän nyt parin vuoden takainen päärooli on oikeasti mai
Tosta näyttelijähommasta vielä se, että eihän se pelkästään siinä leffassa ollut, vaan aiemmin myös siinä ilmeisesti aika suositussa tv-sarjassa myös (Gospod Profesor). Että kaks ihan merkittävää roolia, joiden perusteella lukisin sen myös näyttelijäksi, vaikka ykkösenä onkin muusikkous.
Jahas sivupersoonien vuoro vaihteeksi.
Muistatteko sen ficcin, jossa Bojanilla oli päivänkakkara hiuksissa, "One Room, One Bed, Onerva Weekend"? Tästä saisi kuvitusta siihen 😉😘.
https://www.instagram.com/p/C_7nxUItOY3/?igsh=MWhoamU2Z2RidGoyOA==
joku yrittää saada tosiaan ketjua lukkoon poistamalla aika mielivaltaisesti kaikkea, mikä ei juuri häntä itseään miellytä. Osa saikin lähteä mutta kun tällä tosiaan saadaan aika ikävää negaa aikaan, niin olisi kiva, jos kyseinen joku opettelisi harppomaan viestien yli.
Vierailija kirjoitti:
Mut hei! Bluzasta saadaan musiikkivideo. Minkähänlainen siitä tulee? Haluaisin niin nähdä ainakin Bojanin siinä 💖💖💖💖💖
Toivon, että olis koko bändi videolla ja ei mikään Gola/ASTP tyyppinen video. EW:n kuvausten aikanahan tuli jotain stooreja, mutta nyt ei oo tullut mitään, vaikka luulisi, että se on jo kuvattu, että ehditään vielä editoida.
Vierailija kirjoitti:
joku yrittää saada tosiaan ketjua lukkoon poistamalla aika mielivaltaisesti kaikkea, mikä ei juuri häntä itseään miellytä. Osa saikin lähteä mutta kun tällä tosiaan saadaan aika ikävää negaa aikaan, niin olisi kiva, jos kyseinen joku opettelisi harppomaan viestien yli.
turhaa siitä on välittää antaa sen negeilla menenään tai sit siirrytään puutarhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hei! Bluzasta saadaan musiikkivideo. Minkähänlainen siitä tulee? Haluaisin niin nähdä ainakin Bojanin siinä 💖💖💖💖💖
Toivon, että olis koko bändi videolla ja ei mikään Gola/ASTP tyyppinen video. EW:n kuvausten aikanahan tuli jotain stooreja, mutta nyt ei oo tullut mitään, vaikka luulisi, että se on jo kuvattu, että ehditään vielä editoida.
Onhan se mahdollista, että kuvaavat ensi viikolla sitä tai sitten eivät nyt laita mitään stooria ja sitä on pikkuhiljaa kuvattu.
Olin kaverin häissä, kun yhtäkkiä sinne tuli pari naamioitunutta äijää. Jotenkin ne oli tutun oloisia. Molemmat pitkiä, toinen leveäharteinen. Se pidempi oli sirompi. Ne taklas mut, laittoi hupun mun päähän ja lähtivät kantamaan mua pois. En siinä nyt ehtinyt enkä pystynyt muiden reaktioita näkemään, jotain hälyä oli, mut mut kannettiin nopeasti pihalla olevaan autoon. Niiden äänet oli tuttuja ja tajusin, et se kieli mitä ne keskenään puhui, oli hyvinkin tuttu. Heti mulle tuli jotenkin lämmin olo, vaikka se tilanne oli kaoottinen. Ne heitti mut autoon ja mä tunsin käsivarret mun ympärilläni. Ne oli tutut käsivarret, ja ne kietoutui mun ympärille ja maailman rakkain ääni kuiskaili mun korvaan. Shh Jere everything is ok, are you ok, hope Nace and Kris didn't hurt you... YOU ARE MY BOJAN ARE YOU!!! huusin huppuni läpi ja sieltä kuului pieni nyyhkäisy ja se sanoi yes my love it's me. Se näperteli sen hupun pois ja yhtäkkiä mä olin kiihkeiden suudelmien valtaama siinä. Bojan itki ja nauroi samaan aikaan ja kuiskaili ikävää ja ljubavia ja kaikkea mitä mä en tosiaankaan ymmärtänyt kuin sen ljubavin.
Me ajettiin jonnekin, en edes tiedä mihin. Yritin kysyy, että mikä tää juttu oikein on ja miksi, mutta Bojan sano kertovansa myöhemmin. No en mä valita, mä olin Bojanin sylissä enkä siinä mitään muuta tarvinnut. Nace ajoi autoa, Kris oli etupenkillä. Ne oli riisuneet naamiot pois. Kris kääntyi muhun päin, virnisti ja sanoi sorry about that, ja että kiva tavata bro. Nace vilkaisi taustapeilin kautta ja hymyili lempeillä silmillään, ei sanonut paljoa mitään, mutta viestitti että maailmassa on nyt kaikki kohdallaan.
Tuli mieleen eikö K ole Bnin ensinmmäinen suomalainen ystävä ja tekeekö sekin heidän ystävyydesta spessumpaan ja B haluaa haluaa opiskella suomea
Daily Bojan kaksi tuntia sitten tägäämä kuva Juresta ja B:sta
Uusi vai vanha? Voiko tuo lapsi olla sukua Jurelle? Siskon tai veljen? Jotain samaa on.
Sinänsä ihan turhaa tuo älytön poistelu. Jos ketju siitä lukkiutuu, niin me siirrytään puutarhaan juttelemaan, ja myös trollit jatkaa ikävä kyllä juttujaan joka tapauksessa, jossain muualla vain sitten hekin.
Kyllähän tuosta moni meistä ehkä enemmän tai vähemmän ärsyyntyy, mutta ei sillä kuitenkaan sen suurempaa vaikutusta ole yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen eikö K ole Bnin ensinmmäinen suomalainen ystävä ja tekeekö sekin heidän ystävyydesta spessumpaan ja B haluaa haluaa opiskella suomea
Uskon, että K on Bnin ensimmäinen suomalainen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei tule jotain kliseistä m&n videota kaiken sen vaivan jälkeen, jota B on nähnyt kirjoittaessaan biisistä niin sukupuolineutraalin kuin serbiaksi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Uusi vai vanha? Voiko tuo lapsi olla sukua Jurelle? Siskon tai veljen? Jotain samaa on.
Toi tili laittaa hyvin usein vanhoja kuvia eikä kerro sitä kuvatekstissä.
Olikohan täällä jo mainittu, että jokeroutestonian instassa on hyvä tiivistelmä eilisen Q&A:n olennaisimmista kysymyksistä ja vastauksista. Tulin nyt vasta paikalle, ehkä oli jo mainostettu mutta enivei.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverin häissä, kun yhtäkkiä sinne tuli pari naamioitunutta äijää. Jotenkin ne oli tutun oloisia. Molemmat pitkiä, toinen leveäharteinen. Se pidempi oli sirompi. Ne taklas mut, laittoi hupun mun päähän ja lähtivät kantamaan mua pois. En siinä nyt ehtinyt enkä pystynyt muiden reaktioita näkemään, jotain hälyä oli, mut mut kannettiin nopeasti pihalla olevaan autoon. Niiden äänet oli tuttuja ja tajusin, et se kieli mitä ne keskenään puhui, oli hyvinkin tuttu. Heti mulle tuli jotenkin lämmin olo, vaikka se tilanne oli kaoottinen. Ne heitti mut autoon ja mä tunsin käsivarret mun ympärilläni. Ne oli tutut käsivarret, ja ne kietoutui mun ympärille ja maailman rakkain ääni kuiskaili mun korvaan. Shh Jere everything is ok, are you ok, hope Nace and Kris didn't hurt you... YOU ARE MY BOJAN ARE YOU!!! huusin huppuni läpi ja sieltä kuului pieni nyyhkäisy ja se sanoi yes my love it's me. Se näperteli sen hupun pois ja yhtäkkiä mä olin kiihkeiden suu
Awww... 🥺🥰💚💙
Vierailija kirjoitti:
Jurella on isosisko ja tällä tai jollakulla lähisuvulla on nyt ehkä 2-3-vuotias lapsi. En osaa sanoa, onko sama kuin viime vuoden Euroviisu-kuvissa. Mielestäni lapsi oli siinä tuota vanhempi ja tummempi hiuksiltaan, mutta jos siis vanha kuva, niin voisi olla. En ole mitään kuvia stalkannut vaan katsonut vain poikien viime vuoden insta-kuvia ja niissä oli saattamassa lähisukua ja yksi lapsi oli kuvassa Juren vieressä olevan naisen sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niiiin onnellinen että kärppä menee sloikkuihin!! 💚💚💚
Ihme ettei rusakko.
Muistakaa äänestää Kärtsää!
https://wiwibloggs.com/2024/09/10/poll-who-should-win-the-ogae-song-con…