Eikö miehiä hävetä pullotus haarojen välissä?
Kommentit (13)
Olen nainen, mutta ihmettelen miksi hävettäisi.
Minua taas kiihottaa kamelinvarvas
60-luvulla oli sitten erikoisesti tehtyjä vaatteita. Tavallisen näköisiä, mutta leikkaukset siten, jotta miehiset vehkeet näyttävästi esillä. Vaikka kangas peittää, niin anatomian yksilölliset piirteet välittyvät selkeästi. Minulla tälläinen vintagelöytö. Laitan aina riittävän pitkän paidan sen kanssa, enkä suo satunnaisile katsojille tätä em.iloa niiden kanssa.
Ei mua hävetä. Monesti on alkanut töissäkin jöpöttään. Naispuoliset työkaverit vilkuilevat salaa, rohkeimmat ihan vahingossa muka hipaisevat sormilla pullottavaa elintä..
Mikäs se täällä..?
Vierailija kirjoitti:
Niitä hävettää pullotuksen pienuus.
Pahoittelut väljyytenne johdosta
Pullottavathan naisten rinnatkin, joskus liiankin paljaina.
Kaikki tietää, että isoelimiset miehet ajattelee vaan seksiä samoin kuin suuritissiset naiset.
Luulisi naisen olevan otettu, jos miehellä alkaa pullottaa haarovälistä kyseisen naisen seurassa.
Ei tietenkään. Mitä isompi sen parempi ja naisetkin tietää 👍
Vierailija kirjoitti:
Luulisi naisen olevan otettu, jos miehellä alkaa pullottaa haarovälistä kyseisen naisen seurassa.
Varmaan olisi sitten suurin kohteliaisuus sinulle, jos tuntematon mies alkaisi runkata sinulle puolityhjässä lähijunassa. Näin kävi minulle toissaviikolla. Nyt vaan junan kyytiin!
Niitä hävettää pullotuksen pienuus.