Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
5121/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan trollailee. Nopea kyssäri. Onko täällä niitä, jotka alkoivat kuunnella Pilvet pilvet bändiä, kun lämppäsivät Joksuja? Mikä heissä on hyvää?

Vierailija
5122/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää kuitenkin ole m/m -ketju, eikä naisten suihinottokeskustelufoorumi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5123/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakooste Kärpyn korvakoruista ja sormuksista.

https://www.tumblr.com/tulinentuherrus/761257061334040576/nobody-asked-…

Vierailija
5124/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shes so baby girl 💚 Niin on nättejä koruja nätillä pojalla 💚

Vierailija
5125/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on 19 v. siinä?

Niin? Mitä sitten? Ja sinä oot ... 59v. ?

En lähelläkään 🤣 Mistä aina tuo 50+ oletus?

Ikärasistinen vänkääjä joka kuvittelee että elämä loppuu neljävitosena.

Ihan itse tämä kovan luokan "suihinottoja" antanut kuvaa kypsästä ja kokeneesta naisesta eikä nuoret puhu noin räävittömiä. 

nonnyt... kommentoin nyt lähinnä vain tähän, että nuoret ei puhu noin räävittömiä. Anteeks nyt vaan, se teksti mitä on esim. +-20v twitterissä ollut tämän fandomin tiimoilta, on kyllä ollut ihan samanlaista ja jopa ehkä enemmän. Nykyään noi on pääaisassa siirtyneet yksityisille priva-tileille, koska huumorintajuttomia moralisoijia riittää.

Vierailija
5126/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä nyt ollaan vähän aiheen viereenkin eksytty, mutta mä en hei ihan oikeasti ymmärrä, miten m/m shippiketjussa joku voi olla hirveän järkyttynyt munan imemiseen liittyvistä jutuista? Tai pitää niitä oksettavina?

Ymmärrän jos ei kaikki itse tykkää, mutta en sitä, että asian ajatteleminenkin jo yököttää. 

Kyseessä oli varmaan se, että joku nauta kertoi omista heterofantasioistaan muniin liittyen. Bojeren munat ja mitä keskenään tekevät kiinnostaa, koska sen takiahan täällä ollaan, ei tuntemattomien heterofantasiat. Ne vähän jopa ällöttävät. 

Vierailija
5127/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä nyt ollaan vähän aiheen viereenkin eksytty, mutta mä en hei ihan oikeasti ymmärrä, miten m/m shippiketjussa joku voi olla hirveän järkyttynyt munan imemiseen liittyvistä jutuista? Tai pitää niitä oksettavina?

Ymmärrän jos ei kaikki itse tykkää, mutta en sitä, että asian ajatteleminenkin jo yököttää. 

Itse toiminto on ihan normaalia, lähinnä en ymmärrä minäkään miksi pitää omia intiimejä juttujaan heittää muiden silmille. Eihän fiksu ihminen tee niin.

Vierailija
5128/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää kuitenkin ole m/m -ketju, eikä naisten suihinottokeskustelufoorumi? 

Jep, suuseksissä ei ole mitään pahaa, mutta mulle tuntemattomat ihmiset tekemässä ja kuvailemassa sitä ei inspaa. Vaihtakaa kuvailuissanne toimijoiden tilalle K/B, niin ollaan taas asian ytimessä! 

Vierailija
5129/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shes so baby girl 💚 Niin on nättejä koruja nätillä pojalla 💚

Ei v..ttu. Sit samat tyypit ulisee kun heidät  on "sukupuolitettu väärin'".  Itse toki tehdään niin ihmisille joita ei tunneta.

Vierailija
5130/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se shippaus voi olla muutakin. 

Vierailija
5131/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa shipata just sillä tavalla kuin itse haluaa. 

Vierailija
5132/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä en ole hetero, ja ihmettelin mihin Regina-lehteen olin eksynyt. Missä Boitsut? 

No ei kai täällä ole K&B juttuja ollut enää pitkään aikaan, mammat avautuu seksielämästään ja munan lutkuttamisesta, hohhoijaa. 

Vierailija
5133/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aseksuaali bi. Olen kiinnostunut m/m-shippaamisesta sen takia, että mun ei tarvitse itse olla siinä naisena mitenkään osallisena. Olen myös shipannut n/n-pareja mutta en koskaan heteroita. En halua siis todellisuudessa tai mielikuvituksessa asettaa itseäni seksuaaliseen asemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, enkä mielellään myöskään oman sukupuolen kanssa. Nautin jollakin tasolla seksuaalisesti esim. m/m-ficeistä, mutta siinäkin enemmän läheisyyden ja intiimiyden kuvailusta. En nauti ollenkaan sen kuvailusta, millaisia elimet ovat tai mitä niille tehdään. Tuollainen elinten kuvailu on, kyllä, mielestäni jopa fyysisesti ällöttävää, varsinkin silloin kun siitä puuttuu emotionaalinen läheisyyden aspekti.

En ole seksuaalisesta kanssakäymisestä kiinnostunut, kuin pelkästään m/m-tarinoiden kautta. Romantiikkaa ja läheisyyttä kyllä kaipaan naisten ja miesten kanssa. Ymmärrän olevani vähemmistöä. Veikkaan että shipin pariin on

Tää voisi olla mun kynästä. Olen itse aseksuaali ja pan. Mä en myöskään pidä (edes) sukupuolielinten kuvailuista tms puuhasteluista yhtään. Tunnen vetoa ihmisten väliseen äärimmäiseen luottamukseen, hellyyteen ja läheisyyteen. 

Vierailija
5134/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi ja onkin paljon muutakin. Ja jokainen shipatkoon niin kuin itse haluaa.

Mun mielestä silti kahden miehen shippaaminen yhteen ois hankalaa, jos sen tatin ja lakin ajatteleminenkin jo lähtökohtaisesti tuntuisi kovin järkyttävältä ja oksettavalta.

Ja itselleni nämä jutut on myös tosi olennaisia tässä K&B shippauksessa. Jos en haluaisi edes kuvitella heidän välilleen mitään seksuaalista kanssakäymistä, niin silloin varmaan ajattelisin heitä hyvinä ystävinä (kuten moni tekee) eikä mulla enää olisi minkäänlaista tarvetta eikä edes kiinnostusta heidän shippaamiseen. 

Haluaisin myös kuulla, että te seksiä kammoksuvat shippaajat sitten toivotte heidän välille? Leffan katselua toisen kainalossa, romanttisia illallisista kahdestaan, yhdessä asumista, avioliittoa? Kaikki tuo kuitenkin ilman seksiä?

Vierailija
5135/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu ei alunperin ole tarkoitettu alapäähommiin. Sillä tavoin leviää erinäiset tartunnat sekä myös tietyt syövät.

Vierailija
5136/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kahden miehen välinen seksi ällöttävä ajatus. 

Vierailija
5137/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suu ei alunperin ole tarkoitettu alapäähommiin. Sillä tavoin leviää erinäiset tartunnat sekä myös tietyt syövät.

Pippeli pimpissähän se vasta tauteja ja kohdunkaulansyöpää levittää. :D

Vierailija
5138/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kahden miehen välinen seksi ällöttävä ajatus. 

Miksi ihmeessä sitten olet täällä ketjussa, jossa shipataan kahta miestä toisilleen???

Vierailija
5139/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aseksuaali bi. Olen kiinnostunut m/m-shippaamisesta sen takia, että mun ei tarvitse itse olla siinä naisena mitenkään osallisena. Olen myös shipannut n/n-pareja mutta en koskaan heteroita. En halua siis todellisuudessa tai mielikuvituksessa asettaa itseäni seksuaaliseen asemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, enkä mielellään myöskään oman sukupuolen kanssa. Nautin jollakin tasolla seksuaalisesti esim. m/m-ficeistä, mutta siinäkin enemmän läheisyyden ja intiimiyden kuvailusta. En nauti ollenkaan sen kuvailusta, millaisia elimet ovat tai mitä niille tehdään. Tuollainen elinten kuvailu on, kyllä, mielestäni jopa fyysisesti ällöttävää, varsinkin silloin kun siitä puuttuu emotionaalinen läheisyyden aspekti.

En ole seksuaalisesta kanssakäymisestä kiinnostunut, kuin pelkästään m/m-tarinoiden kautta. Romantiikkaa ja läheisyyttä kyllä kaipaan naisten ja miesten kanssa. Ymmärrän olev

Minä en myöskään kiinnostu ihmisestä seksuaalisesti ilman henkistä yhteyttä enkä voisi harrastaa seksiä vain seksin takia. Tai ehkä voisin vain suorituksena mutta sellainen ei ole minulle ajatuksena houkutteleva.

Vierailija
5140/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi ja onkin paljon muutakin. Ja jokainen shipatkoon niin kuin itse haluaa.

Mun mielestä silti kahden miehen shippaaminen yhteen ois hankalaa, jos sen tatin ja lakin ajatteleminenkin jo lähtökohtaisesti tuntuisi kovin järkyttävältä ja oksettavalta.

Ja itselleni nämä jutut on myös tosi olennaisia tässä K&B shippauksessa. Jos en haluaisi edes kuvitella heidän välilleen mitään seksuaalista kanssakäy

Juurihan sanoit et kukin tavallaan. Ei kaikki ajattele kokoajan niitä sukuelimiä. Ja seksi, seksuaalinen kanssakäyminen voi tosiaan olla muutakin ja mielikuvitus on rajaton. Ei mun seksifantasioissa muutenkaan pureskella mitään tatin reunoja tai niellä siemennestettä. 

Ketju on lukittu.