Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan mennä keittään pari kananmunaa tässä välissä.
Porkkanaa siihen kyytipojaksi? Tai vaikka sitä tattia 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on tämän shipin parhaat suinkarificit? Ainakin Poltteessa oli tosi hyvä kohtaus.
Mikä on suinkari?
Puhelimen automaattisen tekstinkorjauksen luoma kirjoitusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla muna !
Veit kivekset jalkovälistäni. Olisipa tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on tämän shipin parhaat suinkarificit? Ainakin Poltteessa oli tosi hyvä kohtaus.
Voi tää on loistava kommentti! Linkkiä tiskiin 🙏
Harmillisesti vaan kommentin kirjoittaja paljastaa luku-ja kirjoitustaidottomuutensa taas. Eli sinä, joka vastaat itsellesi. Taas. Eilen täällä oli jyrkkä EI kaikelle vähänkin heterolle, mut nyt koko aamun on naiset kertoneet tai no nainen kertonut, miten hän kunnon heterona työstää heteromunaa päivät pääksytysten. Mikä täällä nyt siis on ok ja mikä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suinkari?
Puhelimen automaattisen tekstinkorjauksen luoma kirjoitusvirhe.
Niin niin. Tottakai.
Ikääntyvät yksinäiset naiset haaveilee taas lukiopoikien keskinäisestä seksistä. Toivottavasti tää ketju sulkeutuu lopullisesti.
Luuleeko toi tyyppi ihan oikeasti että maailmassa on ainoastaan yksi ihminen joka nauttii suuseksistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyvät yksinäiset naiset haaveilee taas lukiopoikien keskinäisestä seksistä. Toivottavasti tää ketju sulkeutuu lopullisesti.
Sähän voisit edesauttaa asiaa lähtemään vetämään täältä. Koska sun mielestä täällä keskustelee se yks ainoa portto joka vastailee itselleen, tuskin se jaksaa enää jos ei tarvitse sun kanssa vängätä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän voisit edesauttaa asiaa lähtemään vetämään täältä. Koska sun mielestä täällä keskustelee se yks ainoa portto joka vastailee itselleen, tuskin se jaksaa enää jos ei tarvitse sun kanssa vängätä 🤗
Lähtemällä, munkin puhelin korjailee näköjään omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla muna !
Jos ois, se olis varmaan tosi pieni ...
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko toi tyyppi ihan oikeasti että maailmassa on ainoastaan yksi ihminen joka nauttii suuseksistä. :D
Ilmeisesti 😄
Minkä helvetin kiven alta se on tänne oikein päätynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ne on 19 v. siinä?
Niin? Mitä sitten? Ja sinä oot ... 59v. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti 😄
Ja siis vielä nimenomaan just tänne 💀💀💀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla muna !
Pienet munat on kauniita. 😍 Ja mahtuu hyvin suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla muna !
Pienet munat on kauniita. 😍 Ja mahtuu hyvin suuhun.
Sielunsisko 🥰 vai veli.
T. Tuo alapuolinen kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on 19 v. siinä?
Niin? Mitä sitten? Ja sinä oot ... 59v. ?
En lähelläkään 🤣 Mistä aina tuo 50+ oletus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti 😄
Miksi sä vastaat itsellesi edelleen? Mikset voi vaan sivuuttaa jotain itseäni ärsyttäviä kommentteja? Voithan sinäkin koittaa välillä kirjoittaa vaikka jotain ketjun aiheeseen liittyvää?
Lukioficin jatko-osan pukuhuonekohtaus. 🥵