Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
5041/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään yllättää, että päätyvät Suomeen. 

Vierailija
5042/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nyt Mikke hyvänä broskina työntönyt veljensä Slovenian koneeseen 🤡😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miken stooreissa heipat Espanjalle!

Mutta tarina ei kerro minne seuraavaksi menee, eikä kerro Kärpyn matkustamisesta 🤡

No siis mä ihmettelen, et olenko ainoa, joka piti tätä vähän erikoisena. 😂 Aika lyhyen aikaa Sn jälkeen lähti, ellei sitten suuntana ole joku muu kuin suomi / Mikke on kiltisti veljenä pitänyt vielä hetken seuraa Kärtsälle ennen Kärtsän Sloveniaan lähtöä.

Juu ja pellemeikit ja delulut, ennen kuin joku hermostuu. 

Vierailija
5044/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä veikkaan tylsän realistisesti et Kärtsä on Miken ja muun lössin kaa Suomeen tulossa. 

Vierailija
5045/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri luotto 112, nyt kuva-arvoituksia seuraavasta matkakohteesta peliin!

😂🤡

Emoji kertoo kaiken tarvittavan 🤡

Vierailija
5046/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tarina ei kerro minne seuraavaksi menee, eikä kerro Kärpyn matkustamisesta 🤡

No siis mä ihmettelen, et olenko ainoa, joka piti tätä vähän erikoisena. 😂 Aika lyhyen aikaa Sn jälkeen lähti, ellei sitten suuntana ole joku muu kuin suomi / Mikke on kiltisti veljenä pitänyt vielä hetken seuraa Kärtsälle ennen Kärtsän Sloveniaan lähtöä.

Yhden yönkö se Mikke oli siellä yksin, et olihan se jännä ratkaisu? Ellei sitten Mikke ollut varannut reissua aiemmin K:n ja muitten kanssa ja S vasta myöhemmin eikä ehkä ollutkaan tilaa paluukoneessa tms? 

Vierailija
5047/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden yönkö se Mikke oli siellä yksin, et olihan se jännä ratkaisu? Ellei sitten Mikke ollut varannut reissua aiemmin K:n ja muitten kanssa ja S vasta myöhemmin eikä ehkä ollutkaan tilaa paluukoneessa tms? 

Sieltä lähti Sn kanssa samaan aikaan ainakin Jesse, voi olla että jotain muitakin. Mäki pidin tota yhden yön eroa vähän erikoisena. 

Vierailija
5048/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ficeistä puheenollen, mikä oli se kuuma ficci jossa Boitsu makoili kännissä eteisen lattialla viettelevissä asennoissa. Jos muistan oikein, tilanne saattoi johtaa ns siivouspäivään (patjojen tamppaus ym)

Tässähän tämä 😉 https://archiveofourown.org/works/48764851/chapters/123013720

Kiitos tästä linkistä! Miksi mä en ollut lukenut tätä ennen? 

Vierailija
5049/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihto-oppilas ficciin uusi luku!

https://archiveofourown.org/works/57436408/chapters/150080554

Tää on tosi söötti 💚

Vierailija
5051/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ficeistä puheenollen, mikä oli se kuuma ficci jossa Boitsu makoili kännissä eteisen lattialla viettelevissä asennoissa. Jos muistan oikein, tilanne saattoi johtaa ns siivouspäivään (patjojen tamppaus ym)

Tässähän tämä 😉 https://archiveofourown.org/works/48764851/chapters/123013720

Kiitos tästä linkistä! Miksi mä en ollut lukenut tätä ennen? 

Mulla oli tää tallennettuna ficciarkistoon kolmella tähdellä viitteellä "sx drunk hot B lattia" 😄. Vaikka tuntuu, että olen kaikki B/K ficcit lukenut, niin eilen törmäsin kans yllättäen yhteen vanhaan, joka oli mulle uus. 

Vierailija
5053/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yllättynyt, enkä myöskään masentunut tai kiukkuinen tms. jos K on nyt palannut Suomeen ja on tällä hetkellä kotona.

Mutta niin kauan kun ei tiedetä, voi aina toivoa muuta ja deluluilla 🤡

(Tiedän ettei mun nakkisormet aina osu eka yrityksellä kohdilleen puhelimen näppiksellä, mutta olin äsken kirjoittanut sanan on sijasta kb 🙈🤣 Ehkä se oli jokin enne 🤣)

Vierailija
5054/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo yllättynyt, enkä myöskään masentunut tai kiukkuinen tms. jos K on nyt palannut Suomeen ja on tällä hetkellä kotona.

Mutta niin kauan kun ei tiedetä, voi aina toivoa muuta ja deluluilla 🤡

(Tiedän ettei mun nakkisormet aina osu eka yrityksellä kohdilleen puhelimen näppiksellä, mutta olin äsken kirjoittanut sanan on sijasta kb 🙈🤣 Ehkä se oli jokin enne 🤣)

Delulu best! Luulen, että paatti ei ole ainoa paikka mikä räjähtää, jos ja kun joskus stoori Sloveniasta tulee :D

Vierailija
5055/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun K menee sloveniaan varmaan pukkaa paljon stooreja B:n kanssa

Vierailija
5056/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niillä on kotona koululainen ja eskarilainen. Ei voi reissata mielin määrin. Toisen piti palata aiemmin, ja kuten useimmiten, se on lapsen äiti. "

Tämä ei silti vastaa siihen kysymykseen, miksi matkaavat vaan yhden yön erolla, eikä esimerkiksi lähdetty samaan aikaan. Mun mielestä vähän erikoinen valinta. 🤡

Mä veikkaan yhä et S päättänyt lähteä koko reissuun vasta myöhemmin ja lennot ei ole mätsännyt. Ihana et ihmisillä on tollasia isovanhempia, jotka hoitaa lapsia. Itselläni kun ei koskaan ole ollut vastaavaa mahdollisuutta. 

Vierailija
5057/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niillä on kotona koululainen ja eskarilainen. Ei voi reissata mielin määrin. Toisen piti palata aiemmin, ja kuten useimmiten, se on lapsen äiti. "

Tämä ei silti vastaa siihen kysymykseen, miksi matkaavat vaan yhden yön erolla, eikä esimerkiksi lähdetty samaan aikaan. Mun mielestä vähän erikoinen valinta. 🤡

Mä veikkaan yhä et S päättänyt lähteä koko reissuun vasta myöhemmin ja lennot ei ole mätsännyt. Ihana et ihmisillä on tollasia isovanhempia, jotka hoitaa lapsia. Itselläni kun ei koskaan ole ollut vastaavaa mahdollisuutta. 

Mutta se lento mätsäsi kuitenkin joidenkin muiden kanssa. 

Vierailija
5058/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä lähti Sn kanssa samaan aikaan ainakin Jesse, voi olla että jotain muitakin. Mäki pidin tota yhden yön eroa vähän erikoisena. 

Ei hekään samaan aikaan lähteneet. S läksi iltakoneella ja Jesse seuraavana päivänä. S:n stoorissa oli kentällä hämäräää +muut jutut myöhemmin ja Jessen lentokonestoorissa ulkona oli päivä. Ihan omien aikataulujen mukaan tuntuvat kaikki lähtevän.

Vierailija
5059/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoijoi toi discordin videon loppu missä Nace nostaa Bojanin ilmaan yhden käden varassa. Hän on vahva kuin karrrrhu rääyyh!!! 

Vierailija
5060/31974 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä shippaajia olekaan?

Ketju on lukittu.