Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Tämä ketju ei ole seksiä nähnytkään.
Fileellä ja lenkkimakkaralla on eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt taas meni jollain tunteisiin tatit ja lakit 😅
On jotenkin outoa kun aina tämän offin kanssa aktivoituu aina muutama tyyppi joka selvästi on lapsen tasolla mutta yrittää olla rietas.
Niin kyllä tuo yököttely on todella lapsellista. Suuseksi on aikuisten välisessä kanssakäynnissä täysin normaalia, hyväksyttävää ja kivaa.
Kyllä, niin on, mutta sanon silti vielä lisäkommentin, että sekin on ok, jos ei siitä tykkää. Ei se tee ihmisestä epänormaalia, jos ei suuseksistä tykkää. Jokainen toivottavasti saa seksipuolella tehdä sitä mistä itse nauttii eikä sitä mitä kuuluu tehdä.
Tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin outoa kun aina tämän offin kanssa aktivoituu aina muutama tyyppi joka selvästi on lapsen tasolla mutta yrittää olla rietas.
Niin kyllä tuo yököttely on todella lapsellista. Suuseksi on aikuisten välisessä kanssakäynnissä täysin normaalia, hyväksyttävää ja kivaa.
Ei kaikki tykkää, ootko ajatellut sellasta? Koskaan?
Opettelepa joskus vaikka lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim minä en pidä. Ja parisuhteessa elän.
Ei ehkä niin yksityiskohtaisia kuvailuja sun suuseksifantasioista halua varmaan kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei poista tuota edellä olevaa faktaa. Turha yökötellä ja haukkua heitä, jotka tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim minä en pidä. Ja parisuhteessa elän.
En minäkään ja samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke on autiomaassa yhä? Vai onko niin et he on jo kaikki todellisuudessa kotona?
Ehkä naiset lähtivät. Tuskin siellä kouluviikolla kauhean paljon voidaan aikaa mummolassa viettää.
Suvi on jo Vantaalla (ig). Ja Jessen tyttis lähti Jessen kans.
Itse ainakin meinasin, että Miken kumppani päivitti lähtevänsä mutta ei niissä stooreissa kentältä näkynyt mitään tunnistettavaa. Maisemaa tai koko koneen ihmismassaa. Siksi sanoin, että onhan se voinut lähteä yksinkin kotiin. Lapset taisivat olla mummolassa hoidossa. Muiden suunnitelmista kun ei tiedä, mutta perheellisillä ei välttämättä ole mahdollista molempien vanhempien lomailla pitkää aikaa ulkomailla. Ja jotain omia töitään tekee kun taas Mikellä liittyy keikkoihin ja muihin omiin kuvaushommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei poista tuota edellä olevaa faktaa. Turha yökötellä ja haukkua heitä, jotka tykkää.
Älä viitsi. Olet itse lapsellinen nyt. Lueppa nyt uudestaan kaikki viestit. Yököttää noi kuvailut. Ketään ei ole haukuttu. Saatte lutkuttaa munaa niin paljon ku sielu sietää mut kuvailuks riittää ehkä just se 'imen munaa'.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä niin yksityiskohtaisia kuvailuja sun suuseksifantasioista halua varmaan kukaan.
Väärin meni. Minä luin mielelläni. Sä voit kuule ohittaa ja kirjoittaa itse mieleisiäsi kommentteja, ja jos ketjun sisältö ei suurimmalta osalta miellytä, niin paina sitä äksää ikkunan oikeassa yläkulmassa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kiitos.
Suvi on lasten kanssa jo kotona. Mikke huolehtii pikkuveljestä/veljistä Espanjassa. Pojat nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni. Minä luin mielelläni. Sä voit kuule ohittaa ja kirjoittaa itse mieleisiäsi kommentteja, ja jos ketjun sisältö ei suurimmalta osalta miellytä, niin paina sitä äksää ikkunan oikeassa yläkulmassa.
-eri
No muutako paikkaa tai tapaa sulla ei ole itseäsi tyydyttää kuin tämä ketju.
Tiedättekö mitä?
Imen munaa. Mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Suvi on lasten kanssa jo kotona. Mikke huolehtii pikkuveljestä/veljistä Espanjassa. Pojat nauttii.
Jonkunhan niiden perään on katsottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Olet itse lapsellinen nyt. Lueppa nyt uudestaan kaikki viestit. Yököttää noi ku
4837/4875, 4847/4874, 4855/4874.
Ja yököttely on joka tapauksessa todella lapsellista.
Te jotka ette pidä suuseksistä, niin päteekö se myös toisinpäin?
Voisin nyt vaikka Jukkaa lainaten sanoa että öö ei v*ttu. Eihän täällä mitään yksityiskohtaisia kuvailuja oo nimittäin edes ollut 😅 Jos noi täällä olleet jutut ihan oikeasti jo noin pahasti yököttää, niin poistukaa nyt ihmeessä.