Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
4301/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa, että jotkut oikeasti maksaa tuommosesta. Kunnon joukkopsykoosi. 

Suurin osa täällä provoilee, että muka heillä olisi se tili mutta ei oikeasti ole.

Palstalla monet miehet esittää naisia ihan vaan pyrkiäkseen esittämään, että muka naiset ostelee OF tilejä siinä missä miehetkin. no ei osta. 

Enemmän naiset täällä on miehiä (homoja) esittänyt. 

Vierailija
4302/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei poistelija/Bojanin puolesta loukkaantuja (?)!

Ajattelin jakaa tämän ajankohtaisen linkin uudestaan niin voit treenata poistamista toisenkin kerran.

Ja joo ihan omalla aidolla ja oikealla nimelläni toki.

https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34534949820589456…

T.

Annaliisa Kökkönen,

Porkkanakuja 69

66666 Persvako

Tää oli ihan 💯 oivallus! Kiitos, Kökkis 😘

Voi oliko sulle, taidat olla vähän yksinkertainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Bojan noissa Madam cykan stooreissa vetämässä jotain biisiä sen Strasin kanssa jollain treenikämpillä vai kuka toi toinen laulaja on? 

Joo Mrfyn laulaja kyseessä, plus muu bändi. Mitähän siellä tapahtuu Interesting.

Itse toivon ainakin, että ei mitään yhteisproggista meneillään, MRFY on ehkä tylsin kaikista Slovenian yhtään isommista bändeistä ja artisteista.

Mitä sitten vaikka tulisikin? En tosin usko, että tulee eiköhän tuo ollut ihan vaan jammailua yhdessä. B on voinut käydä treeneissä tai sitten ihan kavereiden kanssa yhdessä soittamista

Joo, tai heillä saattaisi olla yksittäinen yhteisesitys jossain, mitä Sloveniassa

Mä taas tykkään Mrfystä, makuja on monia!

Vierailija
4304/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on nähty että Kääriä ei menestyisi musiikillaan. On oltava Häärivät, Toktokit,instat,OFFIT ja tuhat hovin jäsentä ympärillä että homma jaksaa kiinnostaa.

Vierailija
4305/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää porkkanakuvako nyt laukaisi Aidon "ei mene Sloveniaan" jankkauksen, vai mistä kiikastaa? 😂 Surullista, ettei uskota, vaikka molemmat K&B on kertonut asian laidan. 

Ei vaan se, ettei täällä haluta puhua K&B ja muutenkaan ei nyt näytä siltä. Jos K ei sinne nyt syyskuussa mene, niin uskotteklo, että menee vielä tänä vuonna? Mä en oikein. Koska miksei mene nyt???

Miksi sun on niin vaikea käsittää, että colder months tuskin alunperinkään tarkoitti syyskuuta? Ei nimittäin ole kovin kylmä Sloveniassa vielä. Eikä tsjeääh eiku this year lopu siihen syyskuuhun myöskään.

Vierailija
4306/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää porkkanakuvako nyt laukaisi Aidon "ei mene Sloveniaan" jankkauksen, vai mistä kiikastaa? 😂 Surullista, ettei uskota, vaikka molemmat K&B on kertonut asian laidan. 

Ei vaan se, ettei täällä haluta puhua K&B ja muutenkaan ei nyt näytä siltä. Jos K ei sinne nyt syyskuussa mene, niin uskotteklo, että menee vielä tänä vuonna? Mä en oikein. Koska miksei mene nyt???

No ei mene. Ei ole ollut menossakaan.

Vierailija
4307/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen porkkanailta sisälsi aika paljonkin K&B hepulointia, sulle vaan tärkeämpää oli jankata Jessen tarpeellisuudesta. 

Vierailija
4308/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun on niin vaikea käsittää, että colder months tuskin alunperinkään tarkoitti syyskuuta? Ei nimittäin ole kovin kylmä Sloveniassa vielä. Eikä tsjeääh eiku this year lopu siihen syyskuuhun myöskään.

Miksi sun on niin vaikea käsittää, että osan mielestä colder months ja see you soon olisivat kaksi eri näkemistä? 

Ja eipä lopu ei, mutta kun ei K sinne muutenkaan ole "ehtinyt", niin mitenkä ehtisi syyskuun jälkeenkään, this year.

Vierailija
4309/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä Kärpän stoori asian ytimessä.

Vierailija
4310/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housukuva, porkkanakuva, mikähän seuraavaksi. :D Jossain vaiheessa varmasti vielä valkotakkiset hakee An pois täältä. 

Vierailija
4311/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen porkkanailta sisälsi aika paljonkin K&B hepulointia, sulle vaan tärkeämpää oli jankata Jessen tarpeellisuudesta. 

No eihän sisältänyt, Bojan ei liity tähän porkkana keissiiin mitenkään. Se että joku vammainen yksilö kiimailee itsekseen että liittyisi, ei ole laadukasta viihdettä.

Vierailija
4312/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sisältänyt, Bojan ei liity tähän porkkana keissiiin mitenkään. Se että joku vammainen yksilö kiimailee itsekseen että liittyisi, ei ole laadukasta viihdettä.

Mun mielestä siinä on jotain erittäin kiinnostavaa, jos tää kuva oiskin otettu vasta Bn tapaamisen jälkeen. 

Vierailija
4313/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei poistelija/Bojanin puolesta loukkaantuja (?)!

Ajattelin jakaa tämän ajankohtaisen linkin uudestaan niin voit treenata poistamista toisenkin kerran.

Ja joo ihan omalla aidolla ja oikealla nimelläni toki.

https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34534949820589456…

T.

Annaliisa Kökkönen,

Porkkanakuja 69

66666 Persvako

Tää oli ihan 💯 oivallus! Kiitos, Kökkis 😘

Super hauska 🙄

Vierailija
4314/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sisältänyt, Bojan ei liity tähän porkkana keissiiin mitenkään. Se että joku vammainen yksilö kiimailee itsekseen että liittyisi, ei ole laadukasta vi

Mun mielestä siinä on jotain erittäin kiinnostavaa, jos tää kuva oiskin otettu vasta Bn tapaamisen jälkeen. 

Ja miksi. Ja kenelle kuva oli alunperin tarkoitettu?

Vierailija
4315/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuvio on niin nähty. Kaikilla on kivaa ja hyvä mayhem, niin Aito saa melttarit ja tulee suoltamaan paskaansa muiden päälle. Ihme tyyppi kun ei kestä muiden iloa. Onneksi tässä vaiheessa vaan säälittää ja osaa hyppiä noiden juttujen ohi. Seuraavaa porkkanaa perseessä odotellessa! 🥕

Vierailija
4316/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska kun tänne kertyy tätä perimätietoa ja tavalliset asiat herättää  tässä fandomissa ihan omat mielikuvansa. Niitä on paljon, mutta esim. yksityishenkilö, putkikassi, kostopitsi, nahkahanska, Bossin ja Niken kalsarit, kylpyhuoneen valonkatkaisijat... ja nyt uusimpana listan jatkoksi porkkana!

Vierailija
4317/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun on niin vaikea käsittää, ett

Ei ollut edes mun mieleeni tullut vaihtoehto. Todellakin on monia, lähinnä fiksumpia Jokeri-faneja, joiden mielestä se on ihan mahdollinen skenaario.  

Ihanko jopa melkein koko penkkirivillinen?? 🙄😱

Vierailija
4318/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että jatkossa kun Aito pilkkoo juureksia, hän pystyy ajattelemaan vain porkkanaa Kärtsän nätissä persikassa.

Vierailija
4319/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ilmoitus siitä sanoilla "Käärijä" lisäsi sisältöä plaa plaa. Aikaisemmin on ollut, että "Paidatonriehuja". What?

Vierailija
4320/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ilmoitus siitä sanoilla "Käärijä" lisäsi sisältöä plaa plaa. Aikaisemmin on ollut, että "Paidatonriehuja". What?

On näköjään lisännyt profiiliin nimekseen Käärijä.

Ketju on lukittu.