Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä Kärpän stoori asian ytimessä.
Mulle tuli ilmoitus siitä sanoilla "Käärijä" lisäsi sisältöä plaa plaa. Aikaisemmin on ollut, että "Paidatonriehuja". What?
On näköjään lisännyt profiiliin nimekseen Käärijä.
Onhan se lukenut siellä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ilmoitus siitä sanoilla "Käärijä" lisäsi sisältöä plaa plaa. Aikaisemmin on ollut, että "Paidatonriehuja". What?
Mulla sama myös Härtsän kanssa. Nykyään tulee ilmoitus, että Häärijä lisäsi stooriin tms, ennen oli paidatonkiehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama myös Härtsän kanssa. Nykyään tulee ilmoitus, että Häärijä lisäsi stooriin tms, ennen oli paidatonkiehuja.
Oisko insta päivittynyt ja nykyään ilmoituksissa näkyy tilillä oleva nimi eikä käyttäjänimi.
Mä ainakin uskon että K menee Sloveniaan tämän vuoden puolella. Koska muutenhan B ja K olis molemmat valehtelijoita. Mulla ei oo syytä epäillä heidän sanomisiaan. Ollaan joo nähty että joskus suunnitelmat muuttuu. Mutta tällä kertaa mun usko ei horju vaikka kuka sanoisi mitä.
Vasta kun vuosi vaihtuu uuteen ja jos mitään ei oo siihen mennessä tapahtunut niin uskoni horjuu. Vaikka muut pilkkaisi, nauraisi, pitäisi äo:tani alhaisena ja vaikka ties mitä. Niin MINÄ USKON että broskit tapaavat Sloveniassa tänä vuonna. Nih! 😌💚 Ja oon ihan hemmetin iloinen siitä että se VIHDOINKIN TULEE TAPAHTUMAAN!
Vierailija kirjoitti:
Todellakin porkkanakuva oli B:lle! Kyllä se nyt vaikuttaa yhä varmemmalta että JOTAIN tapahtui viisuissa. Strange things happend. Heidän välillään on tapahtunut jotain niin intiimiä että pystyvät olemaan täysin auki toistensa seurassa. Tutkimusmatkailua. Kokeiluja. Vetovoima on niin suuri. Alkoholi vapauttanut. Kärtsä tykkää rikkoa rajoja. Uskon että niin myös Boitsu mutta ei-julkisesti niinkään.
Voi hyvää päivää taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näköjään lisännyt profiiliin nimekseen Käärijä.
Ei se ole Käärijä itse. Se on joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin porkkanakuva oli B:lle! Kyllä se nyt vaikuttaa yhä varmemmalta että JOTAIN tapahtui viisuissa. Strange things happend. Heidän välillään on tapahtunut jotain niin intiimiä että pystyvät olemaan täysin auki toistensa seurassa. Tutkimusmatkailua. Kokeiluja. Vetovoima on niin suuri. Alkoholi vapauttanut. Kärtsä tykkää rikkoa rajoja. Uskon että niin myös Boitsu mutta ei-julkisesti niinkään.
Voi hyvää päivää taas
PÄIVÄÄ! Eikö tosiaan oo muuta kommenttia kuin tollanen todella turha hyvänpäiväntoivotus. Kiitos silti kun annoit näkyvyyttä viestilleni! Kärtsä ja Boitsu on jotain todella spesiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko insta päivittynyt ja nykyään ilmoituksissa näkyy tilillä oleva nimi eikä käyttäjänimi.
Selvästi, koska nyt tuli ilmoitus et Jukka Sorsa lisäsi tarinaan (ei että jukkasorsa).
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tosissaan kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää porkkanakuvako nyt laukaisi Aidon "ei mene Sloveniaan" jankkauksen, vai mistä kiikastaa? 😂 Surullista, ettei uskota, vaikka molemmat K&B on kertonut asian laidan.
Ei vaan se, ettei täällä haluta puhua K&B ja muutenkaan ei nyt näytä siltä. Jos K ei sinne nyt syyskuussa mene, niin uskotteklo, että menee vielä tänä vuonna? Mä en oikein. Koska miksei mene nyt???
Eilinen porkkanailta sisälsi aika paljonkin K&B hepulointia, sulle vaan tärkeämpää oli jankata Jessen tarpeellisuudesta.
No eihän sisältänyt, Bojan ei liity tähän porkkana keissiiin mitenkään. Se että joku vammainen yksilö kiimailee itsekseen että liittyisi, ei ole laadukasta vi
Täsmälleen samaa mieltä ja mitä todennäköisemmin se on otettu kesällä Bn vierailun jälkeen. Heti viisujen jälkeen sitä ei varmasti ole otettu. Ja B kävi täällä ekan kerran heti kesäkuun alussa, joten ilman muuta sen vierailun jälkeen jossain vaiheessa kesää tuo kuva on otettu. Kenelle ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä vaikka olisikin? Niuvassa täällä ketjussa roikkuvat kaikki kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Ja mua jotenkin elähdyttää suuresti se, millainen monin eri tavoin mullistava kokemus viisut ja toistensa tapaaminen on K:lle ja Blle ollut.
Etenkin Boitsulle K on varmasti ollut kuin pyörremyrsky. Että näinkin voi asioita tehdä, näin suoraan ja häpeämättömästi puhua, olla ja esiintyä. B kun on niin pitkään ollut puhtoisen julkisuuskuvansa ja ihannevävy-imagonsa vanki. Ei ihme, että B siinä Ruissin haastatteluissa puhui, että elämän tarkoitus oli tavata K. Vitsillä tietysti, mutta silti. Autenttinen tunne siellä oli takana (en suostu käyttämään sitä yhtä sanaa), näin uskon.
Klle Bn tapaaaminen puolestaan ehkä vahvisti sitä matkaa, jonka tuloksista nautimme nyt vaikkapa OFssa. Olla rohkeasti sitä mitä on! Ja shippauksellakin on voinut olla jotain vaikutusta, kun kumpikin ovat havainneet että ihmiset rakastavat heitä yhdessä. Ottakaa vitsinä jos haluatte, mutta mä uskon että K jopa saattaisi haluta tehdä OF Bn kanssa, mutta B ei halua /uskalla. Ja se tietysti Blle sallittakoon. Mutta siihen en usko, että B jotenkin paheksuu Kn tempauksia. Koska silloinhan ystävyys (ja se something more) olisi loppunut jo aikaa sitten. Mutta päinvastoin on tilanne; cant wait to see you soon! 💙💚
Kirjoitan tänne loppuun vielä lässytilää ja nönnönnöö, niin ankeuttajan ei tarvi vaivautua! 😅
Boitsulla on kyllä se kokeilunhaluinen puoli. Elokuvarooliaan myöten. Sehän r*nkkasi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää porkkanakuvako nyt laukaisi Aidon "ei mene Sloveniaan" jankkauksen, vai mistä kiikastaa? 😂 Surullista, ettei uskota, vaikka molemmat K&B on kertonut asian laidan.
Ei vaan se, ettei täällä haluta puhua K&B ja muutenkaan ei nyt näytä siltä. Jos K ei sinne nyt syyskuussa mene, niin uskotteklo, että menee vielä tänä vuonna? Mä en oikein. Koska miksei mene nyt???
Eilinen porkkanailta sisälsi aika paljonkin K&B hepulointia, sulle vaan tärkeämpää oli jankata Jessen tarpeellisuudesta.
No eihän sisältänyt, Bojan ei liity tähän porkkana keissiiin mitenkään. Se että joku vammainen yksilö kiima
Täsmälleen samaa mieltä ja mitä todennäköisemmin se on otettu kesällä Bn vierailun jälkeen. Heti viisujen jälkeen sitä ei varmasti ole otettu. Ja B kävi täällä ekan kerran heti kesäkuun alussa, joten ilman muuta sen vierailun jälkeen jossain vaiheessa kesää tuo kuva on otettu. Kenelle ja miksi?
Miksi sitä ei olisi voitu ottaa jo ennen viisuja? K on asunut siellä yksiössä vaikka kuinka kauan ja muutti joskus keväällä (?) sinne Vallilaan, toki kävi yksiölläkin ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Boitsulla on kyllä se kokeilunhaluinen puoli. Elokuvarooliaan myöten. Sehän r*nkkasi siinä.
Jep! Hän ei oo mikään Marketta. Just sopiva broski kärtsälle.
"Miksi sitä ei olisi voitu ottaa jo ennen viisuja? K on asunut siellä yksiössä vaikka kuinka kauan ja muutti joskus keväällä (?) sinne Vallilaan, toki kävi yksiölläkin ajoittain. "
Klla on jo aika miehekäs kroppa siinä, ei kovinkaan poikamainen.
Vierailija kirjoitti:
Tää kuvio on niin nähty. Kaikilla on kivaa ja hyvä mayhem, niin Aito saa melttarit ja tulee suoltamaan paskaansa muiden päälle. Ihme tyyppi kun ei kestä muiden iloa. Onneksi tässä vaiheessa vaan säälittää ja osaa hyppiä noiden juttujen ohi. Seuraavaa porkkanaa perseessä odotellessa! 🥕
Ihanaa!! Mitähän kivaa K keksii seuraavaksi työntää takamuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä vaikka olisikin? Niuvassa täällä ketjussa roikkuvat kaikki kuitenkin on.
Se selittää paljon. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Huooooh. Mitään kokelunhaluista ei ole siinä. Oletko sä näitä, joille Salkkarinäyttelijöiden toimintaa pitää heidät nähdessäsi ruokakaupassa kommentoida sen ohjelman juonen mukaisesti? Ja roolinimellä tottakai?
Luuletko ihan tosissasi, että K menisi talvella Sloveniaan?